تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797951932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر تردمیل و نکات مهم آن


واضح آرشیو وب فارسی::

ورزش اکسیر جوانی است...

اگر بخواهیم سلامت خودمان را تضمین کنیم در گام اول باید ورزش کردن را در برنامه روزانه خود قرار بدهیم؛ متاسفانه این روزها بسیاری از افراد توجیه ورزش نکردن خود را مبنی بر عدم وقت و زمان لازم می دانند.

اگر فرصت رفتن به پارک و پیاده‌روی را ندارید می‌توانید وسایل ورزشی را خریداری کنید و در منزل یا حتی محل کار در زمان های استراحت به ورزش کردن بپردازید. ورزش کردن به عنوان یک داروی ضد پیری قوی برای شما محسوب می شود و فواید پزشکی بسیار زیادی برایتان به همراه خواهد داشت و با پیشگیری از انحطاط سیستم اعصاب و مغز و افزایش حافظه و قدرت یادگیری کمک فراوانی به انسان خواهد داشت. قطعا افرادی که سعی می‌کنند ورزش را از زندگی شان حذف نکنند از سلامت بیشتری برخوردارند.



چه زمانی نیاز به تعمیر تردمیل داریم؟

اگر به دنبال یکی از بهترین و محبوب ترین تجهیزات ورزشی باشگاهی و خانگی هستید باید به شما تردمیل را معرفی کنیم؛ تردمیل به شما این امکان را می دهد که در هر زمان و به آسانی بتوانید به ورزش کردن بپردازید و از آن استفاده کنید. البته در زمان کار کردن با تردمیل شما باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا از تمرینات خود بهترین بهره را ببرید و همچنین تمرینات موثرتری را داشته باشید و از آسیب‌های احتمالی که امکان دارد برای شما به وجود بیاید نیز پیشگیری نمایید.

خرید تردمیل مزیت های متعددی را برای شما به همراه می‌آورد و نیاز است که پس از مدتی استفاده از آن سرویس تردمیل انجام گردد تا منجر به بروز مشکلی برای شما نگردد. تردمیل جز یکی از دستگاه های شناخته شده و معروف می باشد که به منظور انجام تمرین های قلبی عروقی می ‌توان از آن استفاده کرد و در واقع شبیه ساز دویدن در محیط و پیاده روی برای شما در باشگاه و خانه خواهد بود.

شما بر روی تسمه تردمیل یا نوار نقاله قرار می گیرید و دکمه شروع را فشار می دهید تا تردمیل شروع به کار نماید؛ البته با وجود اینکه تردمیل ها دستگاه های بسیار مجهز می باشند اما ممکن است پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر تردمیل یا سرویس تردمیل وجود داشته باشد که استفاده از مجموعه های  معتبر بدین منظور می تواند بسیار ضروری و لازم باشد. دقت داشته باشید که هیچ وقت برای تعمیر تردمیل یا سرویس تردمیل از تعمیرکاران غیرحرفه ای و متفرقه نباید استفاده نمود چرا که ممکن است منجر به آسیب های جدی به دستگاه  گردد.

اگر در خرید تردمیل و سرویس تردمیل تردید دارید حتما ادامه مطلب را به دقت مطالعه کنید. استفاده از دستگاه تردمیل میتوانند یک مکمل برنامه های ورزشی یا ابزار اصلی تمرین برایتان به شمار بیاید. در صورتی که تصمیم به کاهش وزن، تون کردن عضلات، بهبود شرایط قلبی و تضمین سلامتی دارید می توانید تردمیل را خریداری کنید. وجود تردمیل این امکان را به شما می دهد که در محیط بسته برای تمرین و فعالیت بدنی همانند دویدن یا راه رفتن اقدام کنید.


تعمیر تردمیل

اصلی ترین مشخصات تعمیر تردمیل و نگهداری آن

از مهمترین مشخصات و ویژگیهای تردمیل ها می توانیم به موتور، تسمه تردمیل یا نوار نقاله، ضربه گیر، کنسول، مانیتور نرخ ضربان قلب، شیب، صفحه نمایشگر، و برنامه های از پیش تعیین شده اشاره نمود.

تسمه تردمیل یا نوار نقاله به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات در تردمیل محسوب می گردد که اندازه تسمه تردمیل و کیفیت آن بسیار مهم می باشد و در زمان استفاده کاربر طول و عرض زیاد تسمه تردمیل موجب افزایش راحتی خواهد شد و حتماً ضروری است که عرض تسمه تردمیل از ۴۸ سانتی‌متر کمتر نبوده باشد و در صورتی که برای تسمه تردمیل از جنس کتان استفاده گردد و دارای چندین لایه مختلف باشد قطعاً طول عمر بالاتر و کیفیت بیشتری خواهد داشت.

اگر دستگاه تردمیل را در منزل خود دارید یا می خواهید آن را خریداری کنید توجه داشته باشید که این دستگاه نیاز دارد تا به صورت مرتب سرویس تردمیل و تعمیر تردمیل انجام گردد و اگر دچار مشکل ‌شود حتماً باید سریعاً تعمیر تردمیل انجام شود تا آسیب های دیگری به مابقی تجهیزات وارد نکند. افزون بر آن باید بخش‌های مختلف دستگاه تردمیل را پاکیزه و تمیز نگه داشت؛ نگهداری و پاکیزگی تسمه تردمیل یا نوار نقاله از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و باید به صورت صحیح و منظم روغن کاری های بخشهای مختلف تردمیل انجام شود و همین جهت در دوره های مختلف برای سرویس تردمیل و تعمیر تردمیل از مجموعه های معتبر و تعمیرکاران حرفه ای باید استفاده نمود.

اگر به صورت اصولی برای تمیز کردن تردمیل اقدام کنید قطعاً موجب افزایش طول عمر دستگاه و بهتر شدن کارکرد آن خواهید شد‌. در صورتی که به خوبی زیر انداز تردمیل و تسمه تردمیل تمیز گردد می تواند بازده و کیفیت تردمیل را تا حد ممکن افزایش بدهد؛ پس نظافت روزانه بعد از تمرین، تمیز نمودن زیر تردمیل به شکل هفتگی، تمیز کردن کلی دستگاه، محافظت کلی از تردمیل، روغن کاری تسمه تردمیل و غیره را فراموش نکنید.

آشنایی با بهترین مجموعه تعمیر تردمیل و وسایل ورزشی

زمانی اسپرت به عنوان یکی از معتبرترین و مجهزترین مجموعه هایی می باشد که اقدام به تعمیر انواع تردمیل و وسایل ورزشی با مارک های متنوع و مدل های گوناگون می نماید؛ همچنین شما می توانید به منظور خرید انواع تجهیزات ورزشی به صورت حضوری و همچنین فروشگاه الکترونیک آن استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که تجهیزات مورد استفاده در این مجموعه از بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم بهره مند هستند و از همه مهمتر شما می توانید از بهترین خدمات پس از فروش مجموعه زمانی اسپرت بهره مند شوید.

لازم است که بدانید مدیر مجموعه زمانی اسپرت آقای مصطفی زمانیان بوده که تمام تلاش خود را به همراه این مجموعه انجام می‌دهد تا فروش و تعمیر تجهیزات ورزشی به بهترین شکل ممکن برای شما انجام گردد و محصولات و خدمات ارائه شده توسط این مجموعه علاوه بر این که از بالاترین کیفیت ها برخوردارند بلکه قیمت های منصفانه و مقرون به صرفه برای آنها در نظر گرفته می شود؛ پس اگر نیاز به تعمیر تردمیل، سرویس تردمیل یا خریداری تسمه تردمیل و.... دارید با اطمینان زمانی اسپرت را انتخاب کنید.

تعمیر تردمیل و تجهیزات ورزشی زمانی اسپرت دارای پروانه کسب و عضو رسمی اتحادیه لوازم ورزشی تهران می باشد. دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت معدن تجارت برای کسب و کارهای اینترنتی و همچنین شما می توانید شماره تماس زمانی اسپرت را  برای تعمیر تردمیل از ۱۱۸ تهران دریافت نمایید.

تیم تعمیر تردمیل و لوازم  ورزشی و  تناسب اندام زمانی اسپرت آماده اند و می توانند تعمیرات تردمیل و لوازم  ورزشی شما را انجام دهند،ما شما و خانواده و مشتریانتان را دوباره با ورزش آشتی می دهیم. تکنسین های آموزش دیده شرکت ما ( نو آوران سلامت تیراژه شماره ثبت 27716 ) دانش و تجربه تعمیرات تردمیل، دوچرخه ورزشی و الپتیکال باشگاه ورزشی و منزل شما  را دارند و کاری می کنند که آنها سال های سال روان و ایمن کار کنند. اجازه دهید متخصصین  زمانی اسپرت تعمیر تردمیل و تجهیزات تناسب اندام و وسایل ورزشی شما را بر عهده بگیرند.


تعمیر تردمیل

تماس با زمانی اسپرت

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد – خیابان ارمکان 3 – زیر پل یادگار امام

پاساژ پاسارگاد – طبقه اول – واحد 103-31

کد پستی: 1463646935

تلفن تماس:  09353333397 – 02166789281 – 09127666385

دفتر مرکزی: 02166789281

http://repairtreadmills.ir/

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن