تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798245924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمارکتس چیست؟ بررسی عملکرد کارگزاری Amarkets در ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی::


آمارکتس

آمارکتس چیست؟

آمارکتس یکی از بروکرهای معتبر جهانی است که به تازگی، خدمات خود را به ایرانیان ارائه کرده است. این کارگزاری فارکس از سال 2007 میلادی فعالیت خود را شروع کرده بود، اما اوایل سال گذشته (2021 میلادی) وارد ایران نشده بود. بعد از اینکه هات فارکس (بروکر بسیار معتبر) تصمیم به خداحافظی از بازار ایران گرفت، این کارگزاری وارد ایران شد و توانست خلا غیبت هات فارکس را تا حد بسیار زیادی جبران کند. بنابراین، آمارکتس یک بروکر فارکس است.

بروکر فارکس چیست؟

فارکس بازار بین‌المللی خرید و فروش ارز کشورهای مختلف بوده و مرجعی برای تعیین قیمت ارزش ارز کشورهای مختلف نسبت به یکدیگر است. در این بازار، عرضه و تقاضا باعث تغییر ارزش‌ها (مثلا ارزش دلار در برابر یورو) می‌شود. بروکر فارکس، واسطی است که به سرمایه‌گذاران یا همان تریدرها، اجازه‌ی فعالیت در این بازار را داده و در حقیقت پنجره‌ی اتصال به دنیای مالی فارکس است. برای آشنایی بیشتر با فارکس به این مقاله مراجعه نمایید.

چه چیزهایی در فارکس معامله میشود؟

فارکس مرجع ارزش گذاری ارز کشورهای مختلف جهان است، اما به لطف بروکرها (از جمله آمارکتس)، دارایی‌های بیشتری در این بازار برای معامله ارائه شده است. بروکرها می‌توانند بیش از 400 دارایی معاملاتی را در لیست خود قرار دهند، اما عموما لیست دارایی‌ها در بروکرهای مختلف، محدود به 250 آیتم است. در حقیقت، هر آنچه در سرتاسر دنیا مشتری داشته باشد و قیمت جهانی آن مشخص باشد (از طریق عرضه و تقاضا)، قابلیت لیست شدن در فهرست دارایی‌های بروکرها را دارد. در حال حاضر، دارایی‌ها که توسط بروکرها ارائه می‌شوند، به شرح زیر هستند:

  • جفت ارزها
  • فلزات گرانبها
  • حامل‌های انرژی
  • کالاهای اساسی جهانی
  • رمزارزها
  • سهام شرکت‌ها
  • شاخص بورس‌ها

بررسی کامل آمارکتس

آمارکتس (که در ایران با نام‌های ای مارکتس، آ مارکتز و ... نیز خطاب می‌شود)، یکی از بروکرهای سرشناس جهانی بوده که بیش از 15 سال سابقه‌ی خدمات بروکری دارد. پیش از آنکه در خصوص مزایای این کارگزاری صحبت کنیم، ابتدا بهتر است اعتبار آن را بررسی کنیم.


فارکس

آیا آمارکتس معتبر است؟

در بررسی اعتبار هر کارگزاری، باید به دو نکته توجه کرد. اول اینکه یک بروکر چند سال سابقه‌ی ارائه‌ی خدمات داشته و دوم اینکه آیا مجوز فعالیت در سطح جهانی (یا ایران) را دریافت کرده است؟ آمارکتس با سابقه‌ی 15 ساله در بازار، قطعا تجربه‌ی خوبی داشته و تا کنون نیز تخلفی از این کارگزاری گزارش نشده است (نه در سطح جهانی و نه در سطح ایران). علاوه بر آن، این کارگزاری به دلیل دریافت رگولاتوری آفشور FSA تا حد بسیار زیادی، اعتماد کاربران را جلب کرده است. علاوه بر این دو مورد، این کارگزاری با عقد قرارداد با نهاد مستقلی با نام کمیسیون مالی یا همان Financial Commission، حساب کاربران خود را بیمه کرده است. برای اینکه در خصوص سایر نکات و موارد مهم آمارکتس بدانید به این مقاله مراجعه کنید.

خدمات آمارکتس

بعد از اینکه از اعتبار و امنیت بروکر مطمئن شدیم، نوبت به بررسی خدمات و کیفیت آن می‌رسد. آمارکتس سه حساب معاملاتی مختلف را برای استراتزی‌های مختلف معاملاتی ارائه کرده است. تریدرها می‌توانند بسته به استراتژی معاملاتی خود، یکی از این سه حساب را انتخاب کرده و از مزایای هر یک استفاده کنند. سه حساب این کارگزاری با نام های ثابت، استاندارد و ای سی ان ارائه شده و علاوه بر آن، یک حساب مخصوص رمزارزها با عنوان بیتکوین نیز ارائه شده است.

در حساب ثابت (منظور اسپرد ثابت) این کارگزاری، حداقل مبلغ دیپازیت اولیه (شارژ حساب)، معادل 100 دلار در نظر گرفته شده و بیشینه اهرم قابل استفاده نیز 1،000 ارائه شده است. این حساب از مدل اسپرد ثابت (حداقل 3 پیپ) بوده و هیچگونه کمیسیونی از معاملات دریافت نخواهد شد. سطح استاپ اوت این حساب، معادل 20 درصد در نظر گرفته شده است.

حساب دوم آمارکتس با عنوان استاندارد ارائه شده که حداقل مبلغ واریز اولیه و بیشینه اهرم در آن، مشابه حساب ثابت است. اما در این حساب، اسپرد از نوع متغیر (حداقل 1.3 پیپ) در نظر گرفته شده است. سایر ویژگی‌های این حساب، همانند حساب ثابت کارگزاری بوده و تنها تفاوت، همین میزان و نوع اسپردهای معاملاتی است.

در حساب ای سی ان نیز حداقل مبلغ واریز اولیه معادل 200 دلار در نظر گرفته شده و بیشینه اهرم به حداکثر 200، کاهش یافته است. اسپرد این حساب از مدل متغیر (شناور) بوده و حداقل آن معادل 0 پیپ در نظر گرفته شده است. این حساب بر خلاف دو حساب معاملاتی قبلی، مشمول کمیسیونی به ارزش 5 دلار در هر لات شده است.

دارایی های آمارکتس

سبد معاملاتی آمارکتس کاملا حرفه‌ای بوده و مناسب همه مدل استراتژی معاملاتی است. در این کارگزاری، 42 جفت ارز، 7 فلز گران بها، 11 کالای اساسی، 16 شاخص بورس، 142 سهام شرکت، 6 رمزارز و نهایتا اوراق قرضه آمریکا و آلمان ارائه شده است. این کارگزاری، یکی از متنوع‌ترین سبدهای معاملاتی را برای تریدرهای خود فراهم کرده است.

مزایای آمارکتس

بروکر آمارکتس به عنوان یکی از کارگزاری‌های معتبر و حرفه‌ای جهانی شناخته می‌شود. تریدرهایی که در این بروکر حساب معاملاتی باز کنند، از مزایای منحصر به فردی بهره‌مند خواهند شد. اولین مزیت این کارگزاری، بیمه کردن حساب‌های تریدرهاست که در صورت بروز مشکل، تا سقف 20 هزار دلار غرامت پرداخت می‌کند. مزیت دوم این کارگزاری، اسلامی بودن تمامی حساب‌هاست. آمارکتس حساب اسلامی را بدون محدودیت زمانی ارائه کرده که این ویژگی در هیچ کارگزاری دیگری مشاهده نشده است.

حساب اسلامی، مناسب افرادی است که معاملات طولانی مدت انجام می‌دهند. معاملاتی که بیش از یک روز باز باشند، مشمولی کارمزدی با نام بهره شبانه یا SWAP می‌شوند. با توجه به حرام بودن بهره در کشورهای اسلامی، بروکرها حساب‌هایی را به عنوان حساب اسلامی ارائه می‌کنند که مناسب مسلمانان باشد. در هر صورت، این کارگزاری امکان استفاده از حساب اسلامی را بدون محدودیت زمانی ارائه کرده است.

یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت در بروکر آمارکتس، ارائه‌ی سبد معاملاتی متنوع و شامل بیش از 140 سهام است. همانطور که می‌دانید، معامله‌ی سهام یکی از روش‌های کم ریسک بوده که بازده نسبتا بالایی دارد. آمارکتس با این تنوع در سهام ارائه شده، تقریبا یکی از بزرگترین سبدهای معاملاتی سهام را در میان تمام برروکرها ارائه کرده است. نهایتا، آخرین مزیت آمارکتس، داشتن تیم پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته و به زبان پارسی است. در حال حاضر، تنها بروکری که پشتیبانی فارسی زبانی 24/7 ارائه می‌کند، همین Amarkets است.

بونوس آمارکتس

این کارگزاری، بونوس‌ها و مشوق‌های متعددی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. یکی از اولین و محبوب‌ترین بونوس‌های آمارکتس، بونوسی با نام پاداش واریز بوده که در این طرح، 20 درصد از مبلغ واریزی، به صورت بونوس در حساب معاملاتی فرد شارژ می‌شود. علاوه بر این طرح، آمارکتس طرح تشویقی دیگری با نام طرح وفاداری یا کشبک را نیز ارائه کرده که در چندین سطح مختف اجرا می‌شود. برای آشنایی با بونوس‌ها و طرح‌های تشویقی در بروکر آمارکتس برروی این لینک کلیک کنید.

 معامله گر ایرانی

این مقاله با کمک و بهره‌گیری از مطالب متخصصان در وبسایت معامله‌گر ایرانی نوشته شده است. این وبسایت با هدف ارائه‌ی آموزش‌های هدفمند و یکپارچه در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری و فارکس راه اندازی شده و تمامی مطالب و محتواهای خود را به صورت رایگان ارائه کرده است. وبسایت irtrader مکانی برای شور و مشورت در خصوص عملکرد بروکرهای فارکس بوده و تریدرها در این سایت، آخرین نظرات و تجارب خود از ترید کردن یا اقدامات بروکرها را به اشتراک می‌گذارند.


بروکر amarkets






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 856]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن