تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798133407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع روش های مهاجرت به کانادا


واضح آرشیو وب فارسی::


انواع روش های مهاجرت به کانادا

کانادا با اختلاف زیاد، یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان برای مهاجران است. کانادا برنامه‌های مهاجرتی متعددی دارد و بسته به آنچه که به دنبال آن هستید، می توانید بهترین و مناسب‌ترین برنامه مهاجرتی را انتخاب و بر اساس آن برای مهاجرت اقدام کنید. علیرغم همه گیری جهانی ویروس کرونا، کانادا قصد دارد بیش از 400 هزار مهاجر جدید را برای سال‌های 2021 تا 2023 پذیرا باشد. 
کانادا یکی از بازترین و پویاترین سیستم‌های مهاجرتی را ارائه می‌دهد. افراد به دلایل زیادی مهاجرت به کانادا را انتخاب می‌کنند. تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها، بهره مندی از مراقبت‌های بهداشتی رایگان همگانی و کیفیت بالای زندگی در کانادا، از جمله دلایلی است که افراد را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند. بیش از 100 مسیر مهاجرتی مختلف به کانادا برای کارگران ماهر، نجار و خانواده‌ها وجود دارد. برای آشنایی بیشتر شما با این مسیرهای مهاجرتی، ابتدا به بررسی دلایل مهاجر پذیر بودن کانادا پرداخته و بعد از آن به انواع روش‌‌های مهاجرت به کانادا و خدماتی که موسسه مهاجرتی افق ویزا جهت سهولت فرایند مهاجرت به این کشور به شما ارائه می‌دهد، اشاره خواهیم کرد.  


چرا کانادا به مهاجر نیاز دارد؟

کانادا در سه سطح یا طبقه پذیرای مهاجران است: طبقه اقتصادی، طبقه خانوادگی و طبقه پناهنده و بشردوستانه.

کارگران ماهر در طبقه اقتصادی برای بهره مندی از استانداردهای بالای زندگی در کانادا مورد استقبال این کشور قرار می‌گیرند. کانادا جمعیت سالخورده و نرخ زاد و ولد پایینی دارد، به همین دلیل است که اکثرکسانی که به کانادا مهاجرت می‌کنند، کارگران ماهر هستند. کانادا برای حمایت از نیروی کار و رشد اقتصادی خود به این کارگران ماهر نیاز دارد. این کارگران ماهر در صورت داشتن مهارت‌های زبانی، تجربه کاری و تحصیلات می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند. مهاجران نقشی حیاتی در تلاش‌های کانادا برای حمایت از رشد اقتصادی و خدمات اجتماعی مانند آموزش و مراقبت‌های بهداشتی همگانی ایفا می‌کنند.

دومین طبقه بزرگ مهاجر از طریق حمایت مالی خانواده وارد این کشور می‌شود. کانادا از پذیرش خویشاوندان نزدیک شهروندان کانادایی و دارای اقامت دائم استقبال می‌کند، زیرا حمایت عاطفی اعضای خانواده‌ و بودن آن‌ها در کنار هم، بستری برای پیشرفت جامعه و اقتصاد کانادا فراهم می‌آورد. 

سومین طبقه بزرگ به عنوان پناهنده و برای اهداف بشردوستانه مورد استقبال قرار می‌گیرند. کانادا به عنوان یکی از برترین کشورهای جهان، تعهد اخلاقی دارد که برای کسانی که از آزار و شکنجه و سایر سختی‌ها فرار می‌کنند، امنیت ایجاد کند. کانادا از پایان جنگ جهانی دوم، پیشرو فعالیت‌های بشردوستانه بوده است. در سال 1986، سازمان ملل مدال نانسن (Nansen Medal) را به مردم کانادا اعطا کرد که بالاترین افتخار سازمان ملل برای کسانی است که در کمک به پناهندگان پیشگام بوده‌اند. همچنین می‌توان از کانادا به عنوان اولین کشوری که مدال نانسن را دریافت کرده است یاد کرد.


چرا کانادایی‌ها از مهاجرت حمایت می‌کنند؟

یکی از منحصر به فردترین چیزها در مورد کانادا این است که برخی از قوی‌ترین سطوح حمایت عمومی از مهاجرت را در جهان ارائه می‌دهد. از اوایل دهه 1990، حمایت عمومی از مهاجرت در کانادا به طور پیوسته افزایش یافته است. امروزه، حدود 80 درصد از کانادایی‌ها موافق هستند که مهاجرت برای اقتصاد این کشور مفید است. این حمایت عمومی قوی به دولت کانادا اجازه می‌دهد تا بتواند بیش از 400 هزار مهاجر جدید را بپذیرد.

دلایل حمایت عمومی از مهاجرت خارجی‌ها به کانادا شامل این موارد است:

تاریخچه: کانادا سابقه‌ای طولانی در پذیرش مهاجران داشته است. مهاجران انگلیسی و فرانسوی برای ساختن این کشور به بومیان کانادا پیوستند. از زمان تشکیل کنفدراسیون کانادا در سال 1867، این کشور پذیرای میلیون‌ها مهاجر از سراسر جهان بوده است. از این رو، به غیر از مردم بومی کانادا، همه کانادایی‌ها مهاجر یا از فرزندان مهاجران هستند. 

موقعیت جغرافیایی: کانادا می‌تواند کنترل زیادی بر افرادی که وارد این کشور می‌شوند اعمال کند، زیرا توسط آب‌های وسیع احاطه شده است و فقط با یک کشور (ایالات متحده) مرز مشترک دارد. این ویژگی به کانادا اجازه می‌دهد تا افراد را قبل از ورود به کشور غربالگری کند تا مطمئن شود که اهداف و سیاست کانادا را برآورده می‌کنند.

ارتقا کیفیت زندگی: کانادا هر ساله میلیاردها دلار برای استقبال از مهاجران و ارائه کمک‌های اسکان مانند آموزش شغلی به آن‌ها سرمایه گذاری می‌کند. علاوه بر این، کانادا میلیاردها دلار در آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و زیرساخت‌ها سرمایه گذاری می‌کند تا استانداردهای زندگی کانادایی‌ها و مهاجران را بالا نگه دارد.

سیاست: بزرگترین شهرها و استان‌های کانادا دارای سطح بالایی از مهاجرت هستند. سیاستمداران برای پیروزی در انتخابات دموکراتیک به حمایت مهاجران نیاز دارند.

روش‌های مهاجرت کارگران ماهر


طبق برنامه سطوح مهاجرتی کانادا، این کشور قصد دارد سالانه پذیرای بیش از 400 هزار مهاجر باشد. حدود 60 درصد از این مهاجران به عنوان کارگران ماهر وارد می‌شوند. روش اصلی مهاجرت کارگران ماهر به کانادا از طریق سیستم مدیریت مهاجرتی اکسپرس انتری است. دومین روش از طریق برنامه نامزدی استانی (PNP) است، به دنبال آن برنامه‌های کارگران ماهر کبک و چند برنامه هدفمند فدرال دیگر برای مهاجران در نظر گرفته شده است.

امکان مهاجرت کارگران ماهر با خانواده 

کارگران ماهر می‌توانند اعضای نزدیک خانواده را با خود به کانادا بیاورند. اعضای خانواده نیز اقامت دائم دریافت خواهند کرد.

اعضای نزدیک خانواده عبارتند از:

  • همسر 
  • فرزندان تحت تکفل
  • فرزندان تحت تکفل همسر 
  • فرزندانِ فرزندان تحت تکفل

فرزندان تحت تکفل عبارتند از:

  • افراد زیر 22 سال و مجرد
  • افراد 22 سال به بالا که به طور قابل توجهی به حمایت مالی والدین خود تا قبل از 22 سالگی وابسته بوده و به دلیل شرایط جسمی یا روحی نمی‌توانند از نظر مالی خود را تامین کنند. 



اکسپرس اینتری

برنامه مهاجرتی کانادا به مهاجران اجازه می‌دهد تا به عنوان یک کارگر ماهر از طریق اکسپرس اینتری یا ورود سریع در کانادا زندگی و کار کنند. سیستم جدید به اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) اجازه می‌دهد تا به طور فعال مهاجرانی را که در کاری ماهر هستند و یا شرایطشان با برنامه‌های مهاجرت اقتصادی فدرال هماهنگی دارد، ارزیابی، استخدام و انتخاب کند. اکسپرس انتری روشی است که دولت کانادا از طریق آن درخواست‌ مهاجرت کارگران ماهر را مورد بررسی قرار می‌دهد و شامل این موارد است:

  • برنامه کارگران ماهر فدرال  (FSTP)
  • برنامه متخصصان فدرال (FSWP) 
  • کلاس تجربه کانادایی  (CEC)
  • برنامه استانی  (PNP)


کانادا برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP) را در سال 1967 برای انتخاب مهاجران از سراسر جهان راه اندازی کرد. قبل از معرفیFSWP، کانادا نیروی متخصص کار متقاضی مهاجرت را بر اساس صلاحدید افسران مهاجرت انتخاب می‌کرد. به این صورت که افسران به صورت ذهنی تصمیم می‌گرفتند که آیا فرد متقاضی برای بازار کار کانادا مناسب است یا خیر. بعد از مدتی، دولت کانادا متوجه شد که این رویکرد قدیمی مشکل ساز است و بنابراین اولین سیستم امتیازدهی جهان را برای انتخاب مهاجران معرفی کرد. از آن به بعد، کانادا دیگر از تصمیمات فردی برای انتخاب مهاجران استفاده نکرد. در عوض، تصمیم گرفت از معیارهای عینی برای ارزیابی همه کاندیداها استفاده کند. از جمله این معیارها می‌توان به سن، تحصیلات، مهارت‌های زبانی، تجربه کاری، شغل اشاره کرد.


برنامه متخصصان فدرال (FSTP) 

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برنامه نیروی کارگر ماهر فدرال (FSTP) را در سال 2013 راه اندازی کرد تا یک مسیر مهاجرتی اختصاصی به کارگران حرفه‌ای ارائه دهد. برنامه کارگر ماهر فدرال (FSTP) یکی از برنامه هایی است که توسط سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری مدیریت می شود. برنامه نیروی ماهر فدرال برای افرادی با تجربه کاری در مشاغل مهارتی و واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا طراحی شده است .این برنامه یکی از سه برنامه اقتصادی فدرال است که توسط سیستم اکسپرس انتری دولت کانادا مدیریت می‌شود. درخواست از طریق FSTP یکی از راه‌هایی است که می‌توانید مهاجرت به کانادا را به عنوان یک متخصص حرفه‌ای ماهر دنبال کنید. 


کلاس تجربه کانادایی  (CEC)

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) برنامه کلاس تجربه کانادا (CEC) را در سال 2008 راه اندازی کرد. این برنامه مناسب افرادی‌ است که پس از به پایان رساندن تحصیلات در کانادا، کار در این کشور یا هر دو، می‌توانند به دلیل سابقه کاری یا تحصیلی برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند. برنامه کلاس تجربه کانادا از آن زمان به یکی از بزرگترین مسیرهای مهاجرتی کانادا برای کارگران ماهر تبدیل شده است و از سوی دولت‌های سراسر کانادا، جوامع، کارفرمایان و خود کاندیداهای مهاجرت به عنوان یک موفقیت چشمگیر در نظر گرفته می‌شود. 

برنامه کاندیدای استانی  (PNP)

از طریق برنامه کاندیدای استانی (PNP)، استان‌های مختلف کانادا می‌توانند افرادی را که مایل به مهاجرت به کانادا و اقامت در استان خاصی هستند، معرفی کنند. کانادا قصد دارد از طریق PNP بیش از 80 هزار مهاجر را بپذیرد. همه استان ها و مناطق، به جز کبک و نوناووت،PNP  خود را دارند. هر استان معیارهای خود را برای انتخاب نامزدهای واجد شرایط تعیین می‌کند. برنامه نامزدی استانی از طریق سیستم‌ ابراز تمایل برای شرکت در برنامه استانی نیروی متخصص (EOI) کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را دارند در قرعه کشی‌ شرکت می‌دهد. این سیستم بر اساس تسلط به زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، سابقه کار و تحصیلات به کاندیداها امتیاز می‌دهد. 


روش PNP در حال تبدیل شدن به یک راه محبوب برای مهاجرت به کانادا است. استان‌های کانادا مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر استان‌های کانادا برنامه‌های مهاجرتی خود را با استفاده از این روش توسعه داده‌اند. با این حال، مهاجرت از طریق PNP عموماً مستلزم آن است که متقاضیان پس از ورود به کانادا در استان‌های مربوطه اقامت داشته باشند. علاوه بر این، اکثر افرادی‌که شیوه PNP را انتخاب می‌کنند، برای واجد شرایط شدن نیاز به پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی دارند.

مهاجرت کبک

استان کبک دارای سیستم مهاجرتی با معیارهای انتخاب خاص خود است که جدا از برنامه‌های مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) و PNP است. به متقاضیانی که برای مهاجرت به کبک انتخاب می‌شوند، گواهی انتخاب کبک یا  Certificat de sélection du Québec (CSQ) داده می‌شود. این سند به دست وزارت مهاجرت کبک صادر شده است. برنامه کارگران ماهر کبک (QSWP) برای افراد ماهری است که مایل به مهاجرت به کبک و اقامت دائم کانادا هستند. برنامه تجربه کبک (PEQ) در بین دانش آموزان بین المللی که تحصیلات پس از متوسطه خود را در کبک به پایان رسانده‌اند، روشی محبوب و پرطرفدار است. این برنامه همچنین برای کارگران ماهر خارجی با سابقه کار در یکی از شهرهای کانادا نیز مناسب است. کبک همچنین دارای برنامه‌های مهاجرت تجاری است که با هدف پذیرش کارآفرینان و افراد خوداشتغالی که مایل به راه‌اندازی کسب ‌و کار در کبک هستند، و همچنین کسانی که می‌خواهند به عنوان سرمایه‌گذار اقامت دائم کسب کنند، ارائه می‌شود.


برنامه مهاجرتی آتلانتیک


برنامه مهاجرتی آتلانتیک (AIP) یک برنامه مهاجرتی سریع است که به کارفرمایان اجازه می‌دهد استعدادهای خارجی را جذب و حفظ کنند. برنامه مهاجرتی آتلانتیک در چهار استان کانادا اجرا می‌شود: 

  • نیوبرانزویک
  • نیوفاندلند و لابرادور
  • نوا اسکوشیا
  • جزیره پرنس ادوارد

کارفرمایانی که مایل به استفاده از AIP هستند باید یک کاندید مناسب پیدا کنند و به آن‌ها شغل پیشنهاد دهند. هنگامی که فرد کاندید شده پیشنهاد را قبول کرد، کارفرما باید او را با یک سازمان تعیین شده مرتبط کند. در مرحله بعد، برای این‌که فرد کاندید شده توسط کارفرما استخدام شده و کار خود را آغاز کند، سه برنامه متفاوت پیش رو دارد که باید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کند. برنامه مهاجرتی آتلانتیک به سه برنامه تقسیم می‌شود. دو مورد از این برنامه‌ها برای کارگران ماهر است:

  • برنامه مهارت عالی آتلانتیک  (AHSP)
  • برنامه مهارت متوسط آتلانتیک  (AISP)
  • برنامه تحصیلات تکمیلی بین المللی آتلانتیک  (AIGP)

     

در هر سه برنامه، شخص کاندید شده باید با توجه به معیارهای تعیین شده، صلاحیت خود را اثبات کند تا علاوه بر دریافت پیشنهاد کاری، جهت اخذ ویزای کار کانادا نیز اقدام کند. این معیارها شامل موارد زیر هستند:

  • سطح تحصیلات
  • مدرک زبان
  • سابقه کار
  • تمکن مالی کافی جهت تامین هزینه خود و اعضای خانواده



سایر برنامه‌های کارگر ماهر فدرال

برنامه‌های هدفمند دیگری برای کارگران ماهر فدرال وجود دارد که به برخی از کاندیداهای مهاجرت کمک می‌کند تا اقامت دائم خود را دریافت کنند. برنامه‌های اضافی فدرال عبارتند از:

  • برنامه مهاجرتی مناطق روستایی کانادا (RNIP)
  • برنامه مهاجرتی کشاورزی و مواد غذایی 
  • برنامه مهاجرتی پرستار خانگی کودک
  • برنامه پرستار خانگی سالمند 


برنامه مهاجرتی مناطق روستایی کانادا (RNIP) به جوامع کوچک و دورافتاده در سراسر کانادا اجازه می‌دهد تا کارگران خارجی را جذب کنند. برنامه مهاجرتی کشاورزی و مواد غذایی مسیری را برای اقامت دائم کانادا برای کارگران موقت خارجی واجد شرایط در صنعت کشاورزی و مواد غذایی فراهم می‌کند. برای واجد شرایط بودن، داوطلبان باید 12 ماه سابقه کار، مدرک دیپلم دبیرستان و حداقل دانش زبان را داشته باشند. دولت کانادا، روش‌هایی را هم جهت اقامت دائم پرستاران خارجی، از جمله ارائه‌دهندگان مراقبت از کودکان و سالمندان در خانه، در نظر گرفته است. پرستاران و مراقبین باید حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط با برنامه مورد نظر را داشته باشند.


مهاجرت تجاری

کانادا از تجار موفقی که به دنبال فرصت‌ها و چالش‌های جدید هستند، استقبال می‌کند. برنامه مهاجرت تجاری برای تشویق و تسهیل پذیرش این افراد طراحی شده است. هم دولت فدرال و هم دولت‌های استانی/ منطقه ای از مهاجران تجاری استقبال می‌کنند و خدماتی را برای کمک به مهاجران برای راه اندازی کسب و کار و اقامت در کانادا ارائه می‌دهند.


بنابراین، بازرگانان و تجار می‌توانند از طریق برنامه ویزای استارت آپ فدرال یا برنامه افراد خوداشتغال فدرال به کانادا مهاجرت کنند. همچنین، اگر مایل به مهاجرت به کبک هستید، این استان برنامه‌های مهاجرت تجاری خاص خود را دارد. 


مهاجرت از طریق حمایت خانوادگی


دولت کانادا به حفظ خانواده‌ها در کنار هم متعهد است. به این ترتیب، کانادا قصد دارد هر سال از بیش از 100 هزار مهاجر جدیدی که قصد دارند به خانواده خود در کانادا بپیوند، استقبال کند. شهروندان کانادایی و مقیم دائم می‌توانند همسر، والدین و پدربزرگ و مادربزرگ و فرزندان تحت تکفل خود را وارد کانادا کنند. اگر اقامت دائم کانادا را دارید برای حمایت از خانواده خود باید یک تعهدنامه را امضا کنید. این بدان معنی است که شما از نظر مالی در قبال شخصی که اسپانسرش می‌شوید، مسئولیت خواهید داشت. برای والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، گزینه سوپر ویزا (Super Visa) نیز وجود دارد.


اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، در نخستین گام باید از موسسه‌های مهاجرتی معتبر و شناخته شده مشاوره بگیرید. موسسه مهاجرتی افق ویزا از جمله موسسات پیشرو و معتبریست که می‌تواند مشاوره لازم را در زمینه اخذ ویزای کانادا و سایر کشورها به شما ارائه دهد. 


معرفی موسسه مهاجرتی افق ویزا


موسسه مهاجرتی افق ویزا با در اختیار داشتن وکلای مهاجرتی با تجربه، سال‌هاست که در هموار کردن مسیر پر فراز و نشیب مهاجرت موفق عمل کرده است. مشاوران و وکلای حرفه‌ای این موسسه، در زمینه‌های مختلف مهاجرتی از جمله مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی به کانادا، سرمایه گذاری و غیره به کانادا و سایر کشورها اطلاعات و مشاوره لازم را به شما ارائه می‌کنند. موسسه  افق ویزا در کنار مشاوره تخصصی، شرایط متقاضیان را به طور کامل بررسی کرده و بهترین شیوه مهاجرتی و حتی مناسب‌ترین کشور برای مهاجرت را به افراد متقاضی پیشنهاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های متمایز و عامل اصلی موفقیت این موسسه مهاجرتی در حوزه مهاجرت، شفافیت در روند فعالیت‌های مرتبط با موکلین، پیگیری مداوم پرونده‌ تا حصول نتیجه و پاسخگویی سریع است. پذیرش پرونده و عقد قرارداد رسمی با متقاضیان از سوی این مجموعه، تنها زمانی صورت می‌گیرد که احتمال موفقیت پرونده تقریباً قطعی باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 917]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن