تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817273235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا میدانید که ضایعات فلزی بعد از خرید چه می شوند ؟


واضح آرشیو وب فارسی::


خرید ضایعات فلزیاز سوی مراکز خرید و فروش مواد ضایعاتی می تواند تاثیرات بسزایی در منافع اقتصادی کشور و از سوی دیگر صرفه جویی در انرژی و تهیه مواد اولیه داشته باشد. یکی از ضایعات گرانبها و ارزشمندی که بارها می توان مورد استفاده و بازیافت قرار داد، گروه فلزات (آهن، مس، چدن، روی، آلومینیوم، فولاد) هستند. معمولا کم و بیش همه ما در گوشه و کنار حیاط و یا انباری فلزاتی داریم که در حال زنگ زدن و قرارگیری در معرض رطوبت هستند. آیا می دانستید این فلزات قابل استفاده در صنایع گوناگون می باشند؟

 

فواید مالی و اقتصادی تنها گوشه ای از مزایای این مواد دور ریختنی است که پس از خرید ضایعات فلز می توان به دست آورد. فروش ضایعات فلزی موجب می گردد که برخی از صنایع دیگر نیازی به تولید مواد اولیه خام نداشته باشند و همین عامل در کاهش گاز های گلخانه ای تاثیری بس عالی و مفیدی دارد. به عنوان مثال؛ در هنگام بازیافت کردن فلز مس انرژی و هزینه های خیلی کمی نسبت به تولید مس ایجاد می گردد. خرید ضایعات فلزی بهتر است که از سوی خریدار ضایعات انجام بگیرد تا سودی بر چرخه اقتصاد داشته باشند.

نگاهی بر فرایند خرید ضایعات فلزی تا تحویل آن در کارخانه

فرایند ضایعات این گونه است که خریدار ضایعات منزل و شرکت ها پس از جمع آوری کردن فلزات و تفکیک آن ها از یک دیگر این مواد ضایعاتی را به دست کارخانه های بازیافتی می سپارند. کارخانه به جداسازی قطعات پرداخته و در نهایت به ذوب ضایعات فلزی می پردازد تا آن ها را برای استفاده مجدد آماده کند. فولاد خود جزء آن دسته از ضایعاتی ست که می توان بارها آن را بازیافت کرد. پس از به فروش رساندن ضایعات فلزی مراحل گوناگونی بر روی آن ها انجام می گردد تا مورد استفاده در صنایع تولیداتی باشند.



راهنمای مزایده ضایعات فلزی

خرید ضایعات فلزی به صورت مزایده ای این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده است. تجارت ضایعات فلز، روز به روز در حال رشد و پیشرفت بوده و افرادی بسیاری هستند که در مزایده ضایعات فلزی در برخی از مراکز شرکت می کنند و به سودآوری های کلانی دست پیدا می نمایند. فلزات با یکدیگر از لحاظ قیمت تفاوت های زیادی دارند و دلیل این امر نیز نوسان قیمت در این دسته از محصولات است. همانطور که گفتیم بازیافت فلزات ضایعاتی از تولید آن ها ارزان تر بوده که در این صورت تقاضا نیز برای خرید ضایعات آلومینیوم و ... افزایش می یابد. در نتیجه ضایعات فلز با افزایش قیمت همراه خواهند بود. 

به همین خاطر است که امروزه خرید و فروش در حوزه این مواد بازیافتی به صورت مزایده ای در سرتاسر جهان انجام می شود. اگر قصد دارید که بهترین قیمت را از آن خود کنید، قبل از خرید یک تحقیقی داشته باشید، بد نیست. 



خرید ضایعات مس و تحولات پیش روی آن 

یکی دیگر از فعالیت خریداران ضایعات، خرید ضایعات فلزی همچون مس می باشد. مس یکی از فلزاتی است که همواره با قیمت های بسیار خوب خریداری شده و پس از آن به مصارف صنایع مختلف در می آید. جالب است بدانید، مس نسبت به دیگر از فلزات گران بها تر بوده و از بازیافت آن می توان مواد اولیه قابل توجهی به دست آورد. اگر دوست دارید بدانید پس از خرید ضایعات مس چه تحولاتی بر روی آن ها صورت می گیرد، باید به عرضتان برسانیم کارخانه ها پس از تحویل و ذوب کردن فلزات آن ها را به آلیاژهای مختلفی تبدیل کرده و مورد استفاده صنایع قرار می گیرد.

کارخانه ها با استفاده از دستگاه ذوب ضایعات مس را به صورت مواد خام در آورده و پس از آن به صنایعی واگذار می کنند که در تولیدات خود به مس نیاز دارند. همانند صنایع ساخت ظروف مسی که اینگونه به تولید داخلی کشور نیز کمک بسزایی می نمایند. 



خرید ضایعات آهن و چالش های مربوط به آن

فعالیت در حوزه خرید ضایعات فلزی مانند فلز آهن از بازار پر سودی برخوردار می باشد. معمولا مراکز خرید و فروش ضایعات آهن های قراضه را پس از خریداری در مکانی جمع آوری می نمایند که به آن انبارهای ضایعات گفته می شود. گاهی اوقات قبل از فرایند بازیافت، برخی از مراکز به افراد اجازه خرید ضایعات مورد نیازشان را می دهند و پس از آن ضایعات آهن را به کارخانه های بازیافتی ارسال می نمایند که معمولا برای بازیافت این فلزات از دستگاه خرد کن آهن قراضه استفاده می کنند. قیمت این فلزات بر حسب وزن مورد نظر مورد محاسبه قرار گرفته و ارزش مادی وافری دارند. 

با استفاده از بازیافت آهن علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، می توان به کسب درآمد خوبی نیز دست پیدا کرد و نیاز بسیاری از صنایع را نیز تامین نمود. اگر قصد فروش و علاوه بر آن خرید ضایعات فلزی تهران را دارید، می توانید با کارشناسان تفکیک سبز مشورت نمایید.

 



خرید ضایعات چدن 

یکی از صنایع مادر و اساسی هر کشوری صنایع بازیافتی هستند که وابسته به خرید ضایعات فلزی و جمع آوری آن ها می باشند. فلزات چدن نیز سود آوری های زیادی در طول بازیافت دارند که اگر می خواهید با فرایند آن آشنا شوید باید بگوییم که در وهله اول مهندسان به تفکیک مواد و آماده سازي آن ها می پردازند. پس از آن نوبت به ذوب و آلیاژسازی مواد می رسد. فلزاتی که حال ذوب شده اند طی فرایند ریخته گری در قالب هایی ریخته شده و پس از انجماد، اقدامات نهایی روی آن ها صورت می پذیرد.

جمع بندی نهایی

خرید ضایعات فلزی یکی از اساسی ترین خدمات مرکز خرید و فروش ضایعات تفکیک سبز می باشد. این مرکز معمولا به خرید انواع ضایعات در تهران با قیمت مناسب می پردازد. اگر در ذهن خود با این پرسش روبرو شده اید که ضایعات پس از خریداری شدن، چه می شوند، در این نوشتار به صراحت به آن پرداخته شد. در نظر داشته باشید قوانین هر مرکزی با سایر نهاد ها تفاوت داشته و برخی ضایعات را بازیافت کرده و برخی هم به افرادی که به این قراضه ها نیاز دارند، می فروشند. 

منبع






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 535]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن