تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817296472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه هوندا آکورد با مزدا ۶ + ویدئو | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: مقایسه هوندا آکورد با مزدا ۶ + ویدئو

در این گزارش مشخصات هوندا آکورد سال ۲۰۲۱ در مقابل مزدا ۶ سال ۲۰۲۱ را بررسی کردیم.


در این گزارش مشخصات هوندا آکورد سال ۲۰۲۱ در مقابل مزدا ۶ سال ۲۰۲۱ را بررسی کردیم.  


به گزارش آخرین نیوز، بسیاری از خودروها در بازارهای جهانی خواهان زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به هوندا آکورد و مزدا6 اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد. در حقیقت، هوندا آکورد و مزدا6 این روز‌ها خودروهای مورد پسندی هستند و می توان آنها را جزو بهترین خودروهای شاسی بلند در نظر گرفت. هوندا آکورد برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و اکنون شاهد یک به روز رسانی برای سال ۲۰۲۱ هستیم که با تنظیم سیستم تعلیق نرم و موتور‌های قدرتمند توربوشارژ، به نسل قبلی ادامه می‌دهد. مزدا در چند سال گذشته در تولید خودرو پیشرفت چشمگیری داشت و بیشترین رشد آن در مزدا ۶ بود. آکورد: هوندا آکورد را با سه گزینه موتور مختلف ارائه می‌دهد. اکثر تریم‌ها دارای موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ موجود در CR-V و سیویک هستند که در این نسخه  ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۱۹۲ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. تنها گزینه گیربکس؛ گیربکس متغیر پیوسته (CVT) است که نیرو را به چرخ‌های جلو می‌فرستد.
هوندا آکورد در مقابل مزدا6: کدام سدان مناسب است؟
 

هوندا آکورد در مقابل مزدا6: کدام سدان مناسب است؟


در  تریم اسپرت و تورینگ دارای موتور ۲.۰ لیتری است. این موتور، نمونه‌ای از موتور سیویک تایپ R است که ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۲۷۳ پوند فوت گشتاور دارد. قدرت بار دیگر از طریق چرخ‌های جلو جریان می‌یابد که این بار از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک اتفاق می افتد. مدل‌های قدیمی‌تر گیربکس دستی شش سرعته را ارائه می‌کردند، اما فیس لیفت ۲۰۲۱ گزینه‌ سه پدال را متوقف کرد. یک مدل هیبریدی نیز موجود است. این از یک موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که به یک موتور الکتریکی با آهنربای دائمی متصل شده است. نسخه هیبریدی دارای ۲۱۲ اسب بخار قدرت و ۲۳۲ پوند فوت گشتاور است که دارای یک گیربکس CVT با کنترل الکترونیکی استاندارد است.
هوندا آکورد در مقابل مزدا6: کدام سدان مناسب است؟
 

هوندا آکورد در مقابل مزدا6: کدام سدان مناسب است؟


مزدا ۶: مزدا دو موتور ۲.۵ لیتری را به خریداران ارائه می‌دهد. یکی توربوشارژ که ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که تنها چند نقطه از موتور کوچکتر توربو هوندا فاصله دارد. تریم‌های بالاتر، دسترسی به توربو مزدا را آسان می‌کند. این موتور عضلانی تا ۲۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، اما پیچش ۳۲۰ پوند فوتی دارد،  ۶ از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک برای انجام وظایف تعویض دنده استفاده می‌کند. هر دوی این ماشین‌ها حداقل در شرایط موتور احتراق داخلی خالص (ICE) به طور مساوی با هم مطابقت دارند. موتور پایه تنفس طبیعی مزدا بهتر است و موتور بالای آن تورکی‌تر است. با این حال، آکورد با در دسترس بودن مدل هیبریدی مخالف است. آکورد: به لطف فیس لیفت در سال ۲۰۲۱، آکورد اکنون دارای یکپارچه سازی Apple CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد در تمامی تریم‌ها است. تریم‌های بالاتر حتی دارای اتصالات بی سیم هستند، همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی با اندازه مناسب نیز بخشی از بسته بندی است، صرف نظر از اینکه کدام مدل را انتخاب می‌کنید. تا ۴ پورت USB نیز در کابین آکورد وجود دارد.
هوندا آکورد در مقابل مزدا6: کدام سدان مناسب است؟
 

هوندا آکورد در مقابل مزدا6: کدام سدان مناسب است؟
 


مزدا ۶: مانند هوندا، مزدا صندلی‌های گرم شونده را در تمام تریم‌ها به‌جز نسخه پایه دارد. صندلی های داخی در نسخه تورینگ دارای چرم مصنوعی  هستند؛ تریم‌های بالاتر نیز شامل نورپردازی تطبیقی ​​جلو، آینه‌ عقب کم‌نور خودکار، تزئینات داخلی اولتراسوید و چوب، سیستم صوتی Bose با ۱۱ بلندگو، ناوبری استاندارد و HUD پیش‌بینی شده روی شیشه جلو هستند. مجموعه استاندارد کمک‌های ایمنی مزدا ۶ همچنین شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، کمک حفظ بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی ​​با توقف و حرکت، نوربالا خودکار و کمک شروع در سربالایی است. همچنین استاندارد نظارت بر نقطه کور با هشدار ترافیک عقب است که یک پیروزی بر آکورد است. تریم بالای Signature دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور‌های پارک جلو و عقب، کمک ترمز دستی کم سرعت و هشدار هشدار توجه راننده را اضافه می‌کند.

رسانه
دانلود






لینک


چهارشنبه, 01 دی 1400 ساعت 09:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن