تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817294590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با ویلاها و اقامتگاه های گیلان


واضح آرشیو وب فارسی::

استان گیلان یکی از محبوب ترین استان های ایران در زمینه جذب گردشگر می باشد و سالانه افراد بسیاری برای لذت بردن از دریا و جنگل های زیبا راهی این استان شمالی می شوند. سفر به شمال ایران برای تمام مردم ایران و به خصوص ساکنین تهران یکی از تفریحاتی است که حال و هوای چندین ماه کار و خستگی را عوض خواهد کرد. برخی از افراد شهر‌های شمالی را فقط به خاطر دریا می شناسند و از طبیعت فوق العاده و جاهای دیدنی آن بی اطلاع هستند. یکی از زیبا‌ترین شهر‌های شمالی ایران استان گیلان است که طبیعت زیبای آن نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا معروف می باشد.

 

جاهای دیدنی گیلان به حدی زیاد و شگفت انگیز هستند که می توان آن را بهشت گردشگران نامید. افرادی که به گیلان سفر می کنند برای اقامت از ویلاهای این استان استفاده می کنند. اقامتگاه‌ بوم گردی شباهت به هتلی سنتی و کوچک دارد که جهت پذیرایی از دوستداران طبیعت و محیط زیست طراحی شده است به طوری که با رفتن به این مکان ها می ‌توانید به راحتی فضای قدیمی و آداب و رسوم مناطق مختلف را دیده و حتی چند روزی در آن زندگی کنید. این تجربه از جمله جذابیت های پیش روی شما برای مسافرت است که قطعا از انتخاب آن لذت می برید. این اقامتگاه ها توسط اهالی بومی و محلی اداره می ‌شود که سعی داشته اند تا با تزیین زیبای اتاق ‌ها و دکوراسیون، به سبک سنتی، خاطراتی خوش برای میهمانان خود فراهم آورند.

 

ویلاهای بی شماری در گیلان وجود دارند که در سفر خود به این استان می توانید اجاره کنید و روز های آرام و لذت بخشی را در آنها بگذرانید. با اجاره ویلا در گیلان می توانید به مدت دلخواه در این استان اقامت کرده و چند روزی را به دور از هیاهو و شلوغی شهر سپری کنید، اجاره ویلا در همسایگی دریا می تواند گزینه خوبی برای همه مسافران باشد. به طور کلی  تفاوت ساختاری ساختمان ها و ویلاهای گیلان به 4 دسته فلت، نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس تقسیم بندی می شوند که هرکدام از آن ها را می توان با توجه به نیاز خریدار و بودجه اختصاص داده شده به عنوان گزینه ای مناسب در نظر گرفت.

 



 

به خانه هایی فلت یا همکف گفته می شود که با حداکثر ارتفاع 1 متر از سطح زمین ساخته و در یک طبقه خلاصه می شوند. در گذشته اغلب ویلاهای گیلان به صورت همکف طراحی و اجرا می شدند و می توان گفت رایج ترین سبک ساخت ویلا چه در گذشته و چه در حال حاضر ساخت ویلاهای فلت می باشد. ویلا های فلت در طراحی و ساخت از پیچیدگی کمتری برخوردار هستند و از همین رو از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر محسوب می شوند.

 

یکی دیگر از انواع دسته بندی ویلا در گیلان نیم پیلوت می باشد. در ویلاهای نیم پیلوت معمولا فضای اختصاص داده شده به یک یا دو اتاق خواب را در ارتفاعی به اندازه نیم طبقه بالاتر از سطح همکف ساختمان طراحی می کنند که توسط راه پله ای از داخل بنا راه دسترسی دارد. از فضای زیر این قسمت می توان به عنوان پارکینگ سرپوشیده، موتورخانه و انباری استفاده کرد. ویلاهای نیم پیلوت را می توان حد فاصلی بین ویلاهای همکف و ویلاهای دوبلکس در نظر گرفت، از لحاظ قیمت نیز می توان گفت ویلاهای نیم پیلوت از همکف گران تر و از نوع دوبلکس قیمت پایین تری دارند. ویلاهای دوبلکس نیز دارای دو طبقه مجزا با اختلاف ارتفاع می باشند که توسط راه پله ای از داخل بنا به یکدیگر راه دارند. این ویلاها را می توان محبوب ترین و پرفروش ترین نوع ویلاها دانست. همچنین طراحی داخلی این نوع از ساختمان ها از جذابیت خاص خود برخوردار می باشد و یک چیدمان اصولی می تواند نتیجه ای بی نظیر را برای شما به همراه داشته باشد. ساخت ویلا به صورت دوبلکس امکان استفاده حداکثری از زمین را به سازنده می دهد و همین امر باعث محبوبیت بسیار آن شده است.

 



 

در نهایت ویلاهای تریبلکس نیز نوع دیگر ویلا ها هستند که در زمره ویلاهای لوکس قرار می گیرند و از قیمت بالاتری نسبت به موارد قبلی برخوردار هستند.این نوع از ویلاها دارای 3 طبقه مجزا از هم می باشند و به علت ارتفاع زیاد منظره فوق العاده ای از فضای اطراف را در اختیار شما قرار می دهند. در این نوع از ویلاها تفکیک فضاهای مختلف به راحتی صورت می گیرد و با کمی سلیقه می توان فضایی بسیار زیبا و آرامش بخش ایجاد کرد.

 

به علت قیمت بالای این ویلا ها طرفداران آن ها بسیار محدود هستند و علاقه مندان به این سبک اغلب به خرید ویلا دوبلکس روی می آورند. با توجه به هزینه ساخت بالای این ویلاها، عمدتا در مکان هایی خوب و زمین های ارزشمند اجرا می شوند و این خود بر ارزش ملک اضافه می کند. ویلاهای تریبلکس را می توان مدرن ترین نوع ویلاها برشمرد که اغلب از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار می باشند. همانطور که اشاره شد ویلاهای دوبلکس را می توان محبوب ترین و پرطرفدار ترین نوع ویلاها به خصوص در شمال کشور دانست.

 

شما با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آشنایی کامل تری با ویلاها و اقامتگاه های گیلان پیدا کنید و در نتیجه انتخاب بهتری نیز برای اجاره کردن داشته باشید:

 اجاره ویلا در استان گیلان

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن