تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817294721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرفه سازی چیست ؟


واضح آرشیو وب فارسی::


در این مقاله می خواهیم درباره غرفه سازی توضیحاتی را بیان کنیم . حتما تا بحال حداقل یکبار در نمایشگاه های مختلف داخل و یا خارج از کشور به عنوان میزبان و یا میهمان حضور داشته اید. در نمایشگاه های برگزار شده معمولا دو نوع غرفه وجود دارد . دسته اول غرفه هایی هستند که به صورت از پیش ساخته و ساده طراحی و استفاده می شوند . معمولا از غرفه های ارزان و از پیش ساخته شرکت هایی استفاده می کنند که اعتقاد زیادی به هزینه کردن برای جلوه غرفه و نوع و طراحی غرفه خود ندارند و صرفا شرکت در نمایشگاه هدف آن ها می باشد .

 

نوع دوم غرفه ها ، غرفه هایی هستند که توسط شرکت های غرفه سازی و غرفه ساز ها طراحی و اجرا شده است . این غرفه ها از نظر ظاهری کاملا متفاوت با غرفه های معمولی هستند و از المان های آن شرکت ، رنگ های سازمانی و ... در طراحی غرفه ها استفاده شده است و به طور کلی این غرفه های به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی پیاده سازی شده اند .

در نتیجه در صورتی که می خواهید با حضور در نمایشگاه ، به اهدافی مانند فروش بیشتر ، افزایش اعتماد مشتری ها و برندسازی برسید ، گزینه سفارش غرفه سازی برای شما در الویت قرار دارد .

غرفه سازی ، شغلی پر استرس!

به گفته کارشناسان شرکت غرفه سازی آفنداک ، همکاران غرفه ساز و به صورت کلی صنف غرفه سازی معمولا شغل پر استرسی دارند . شاید برای شما وجود این استرس سئوال برانگیز باشد ! پس با یک مثال برای شما توضیح می دهیم :

فرض کنید شما دارای یک مجموعه و شرکت بزرگ هستید و قرار است تا ده روز آینده در نمایشگاه خاصی شرکت کنید . از همان آغاز ده روز قطعا شروع به برنامه ریزی ، ارسال کارت های دعوت در نمایشگاه و .. می کنید. همزمان شرکت غرفه سازی نیز در حال طراحی و پیاده سازی غرفه های شما می باشد . حالا فکر کنید که شرکت غرفه ساز به هر دلیلی نتواند در وقت و زمان از پیش مشخص شده ، غرفه شما را آماده کند ! در این حالت حال شما دیدنی خواهد بود . این بدقولی به ظاهر ساده ضرری غیر قابل جبران برای مجموعه شما خواهد داشت و قطعا شرکت غرفه ساز به راحتی نمی تواند ضرر مالی ، اعتباری و ... مجموعه شما را جبران کنید . 



در مراحل ساخت یک غرفه معمولا افراد بسیاری همکاری می کنند. وجود نجار ، برق کار ، طراح غرفه ، نقاش حرفه ای و ... در کنار هم باعث می شوند تا یک غرفه حرفه ای آماده بهره برداری و استفاده قرار گیرد . در طراحی غرفه می بایست ارتباط سبک و نوع طراحی با نوع فعالیت شرکت و مجموعه کاملا مشخص باشد . همچنین نوع شرکت شما ارتباط مستقیم با نوع طراحی غرفه دارد . به عنوان مثال اگر شما تولید کننده محصولات با حجم کم هستید و یا محصولات بزرگی را تولید می کنید و یا بجای فروش و تولید محصول ، شرکت خدماتی هستید لذا نوع طراحی می بایست مرتبط و همخوان با فعالیت شما باشد. مثلا در صورتی که محصول می فروشید و حجم محصولات شما کوچک می باشد ، طراحی غرفه باید بتواند محصولات شما در بهترین حالت در معرض نمایش قرار دهد.

انتخاب رنگ در غرفه سازی

انتخاب رنگ مناسب از دیگر فاکتور های یک غرفه ایده آل می باشد. چنانچه قصد دارید بازدید کنندگان جذب غرفه شما شوند می بایست رنگی انتخاب کنید که این ویژگی را دارا باشد . در انتخاب رنگ فاکتور رنگ سازمانی نیز می بایست رعایت شود. به طور مثال اگر رنگ سازمانی شما ترکیب سفید و آبی می باشد سعی کنید در نگاه اول این دو رنگ در کلیات غرفه مشخص باشد .

خلاقیت و داشتن ایده در طراحی غرفه از فاکتور های دیگر داشتن یک غرفه ایده آل می باشد. سعی کنید شرکتی را برای طراحی و اجرای غرفه خود انتخاب کنید که در طراحی های قبلی و فعالیت انجام شده آن مجموعه بتوانید خلاقیت و ایده را کاملا احساس و مشاهده کنید . خلاقیت همراه با تفاوت و داشتن ایده های ناب ، می تواند نتیجه شرکت در نمایشگاه را برای شما چندین برابر افزایش دهد .



قیمت غرفه سازی

با توجه به نوع طراحی ، متراژ غرفه نمایشگاهی ، کیفیت متریال استفاده شده و ... قیمت غرفه سازی متفاوت خواهد بود . شاید شما سفارش غرفه سازی خود را به یک شرکت معتبر و یا به یک شخص فری لسنر دهید ، اختلاف هر کدام از این قیمت ها ممکن است 2 یا حتی 3 برابر باشد . در نتیجه نمی توان قیمت غرفه سازی را به صورت مشخص و ثابت بیان کرد و قبل از قیمت دهی می بایست فاکتور های زیادی مانند متراژ ، طراحی ، متریال ، روزمه پیمانکار و ... مورد توجه قرار بگیرد .

اجاره تجهیزات و یا خرید تجهیزات نمایشگاهی

یکی از سئوالاتی که برای کارفرمایان پیش می آید این است که آیا تجهیزات نمایشگاهی را بخریم و یا ان ها را اجاره کنیم .  به صورت کلی نمی توان نظر ثابتی برای این سئوال داشت . بدلیل اینکه برای شرکت های مختلف ممکن است پاسخ به این سئوال متفاوت باشد منتهی به صورت کلی چنانچه به صورت مداوم و پیوسته در نمایشگاه ها شرکت می کنید گزینه خرید تجهیزات نمایشگاهی می تواند گزینه بهتری برای شما باشد و اگر برای اولین بار قصد شرکت در نمایشگاه ها را دارید و یا هنوز برای ادامه فعالیت و شرکت در نمایشگاه های دیگر تصمیم جدی ندارید ، پیشنهاد ما به شما اجاره تجهیزات نمایشگاهی می باشد .

شرکت غرفه سازی 

یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین شرکت های غرفه سازی‌ْ، شرکت آفنداک می باشد که از سال ۱۳۸۵ به صورت حرفه فعالیت خود را در زمینه غرفه سازی شروع کرده است . پیشنهاد ما به شما برای سفارش و طراحی غرفه ، شرکت غرفه سازی آفنداک می باشد. انجام پروژه های بسیار ، خلاقیت در طراحی و قیمت مناسب از دلایل معرفی این شرکت برای غرفه سازی می باشد . اطلاعات بیشتر و پروژه های انجام شده در زمینه غرفه سازی در سایت afandak.net قابل مشاهده می باشد .

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن