تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798051133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاست بکاپ سرور پارس ، یک سرویس امن برای پشتیبانی اطلاعات شما


واضح آرشیو وب فارسی::

 



همانطور که می دانید برای راه‌ اندازی یک سایت، به ثبت دامنه و سرور نیاز داریم. اطلاعات سایت بر روی این سرور‌ها قرار می‌گیرد و کاربران اینترنتی می‌توانند از آن استفاده کنند. اما شاید به هر دلیلی، اطلاعات سایت شما در سرور حذف شده و یا از بین برود. پس مدیر سایت وظیفه دارد تا همواره بکاپی از اطلاعات سایت را در جایی مطمئن نگهداری کند؛ تا در چنین شرایطی بتوان اطلاعات را بازیابی کرد.

ولی حجم اطلاعات در برخی سایت‌ های دانلودی و یا رسانه‌ ای بسیار زیاد است و برای نگهداری نسخه پشتیبان چنین سایت‌ هایی، به یک فضای بزرگ و جداگانه نیاز داریم. هاست بکاپ، دقیقاً همان سرویسی است که مدیران چنین سایت‌های بزرگی می‌توانند برای نگهداری نسخه پشتیبان مربوط به اطلاعات سایت از آن استفاده کنند. در ادامه بیشتر در خصوص هاست بکاپ ارزان و با کیفیت سرور پارس و ویژگی‌های آن توضیح خواهیم داد.

 هاست بکاپ چیست؟

به هاست‌ هایی که صرفاً برای نگهداری نسخه پشتیبان مربوط به اطلاعات سایت استفاده می‌ شوند، هاست بکاپ می‌ گویند. چنین هاست‌ هایی باید سرعت بالایی در لود فایل‌ ها و دسترسی به منابع داشته باشند. چون عملیات پشتیبان‌ گیری از اطلاعات سایت‌ها به صورت روزانه یا ساعتی انجام می‌شود و به پهنای باند بسیار خوبی نیاز دارد.

معمولاً سرویس فضای بکاپ، فاقد دیتابیس است و از چنین هاست‌ هایی نمی‌توان برای میزبانی سایت استفاده کرد. چون هاست بکاپ صرفاً برای نگهداری نسخه پشتیبان سایت‌ها است و اسکریپت سایت را نمی‌خواند.

 در خصوص هاست پشتیبان و بک آپ، موضوع دیگری تحت عنوان ریموت بکاپ مطرح می شود. به تهیه و نگهداری نسخه پشتیبان سایت بر روی بکاپ مستقل در دیتاسنتر مجزا، ریموت بکاپ می‌گویند. 

تهیه این نوع از بکاپ، به مدیر سایت اطمینان می‌دهد که حداقل یک نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت وجود دارد. پس اگر هاست یا سرور سایت با مشکل مواجه شود، دچار هزینه‌های جبران ناپذیر ناشی از حذف اطلاعات سایت و نسخه پشتیبان آن نخواهد شد.

 چرا باید از هاست بکاپ استفاده کنیم؟

 تمامی اطلاعات سایت شما بر روی هاست و سرور قرار دارد. اما سرور‌ها تجهیزات فیزیکی هستند که امکان از بین رفتن اطلاعات آن‌ها در اثر نوسانات برق و یا دیگر علل مختلف وجود دارد. پس باید به فکر فضایی مطمئن باشیم که بتوان نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت را در آنجا نگهداری کرد.

 البته شرکت هاستینگ سرور پارس، از سرویس‌های خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. اما اگر وب سایت شما اطلاعات بسیار زیادی دارد و اهمیت این اطلاعات برای شما بالا است، لازم است تا حتما به فکر تهیه هاست بکاپ باشید. با خرید هاست بکاپ می توانید همیشه یک نسخه از اطلاعات سایت خود را بر روی یک فضای مجزا داشته باشید. 

توجه داشته باشید که شرکت‌های هاستینگ مسئولیتی در قبال تهیه و نگهداری از نسخه‌ های پشتیبان سایت شما ندارند. پس وظیفه اصلی بر عهده مدیر سایت است که به فکر فضایی امن برای نگهداری نسخه پشتیبان مربوط به اطلاعات سایت باشد. 

هاست بکاپ، نام سرویسی است که شرکت‌ هاستینگ سرور پارس برای تأمین چنین فضایی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. سرویسی که فضایی مناسب را برای نگهداری نسخه‌ های پشتیبان مربوط به اطلاعات سایت ایجاد می‌کند. پس با استفاده از این سرویس، همیشه می‌توان بکاپی از سایت را در هاستی جداگانه و مطمئن نگه داشت.

 ویژگی‌های یک هاست بکاپ مناسب



 روز به روز بر تعداد شرکت‌های هاستینگ افزوده می‌شود و اکثر آن‌ها سرویس هاست بکاپ را با شرایطی خاص در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. اما هر هاستی برای خرید مناسب نیست و باید در هنگام تهیه چنین سرویسی، به سرعت لود فایل‌ ها و دسترسی به اطلاعات موجود در هاست نیز، توجه داشت. علاوه بر این موارد، هاست بکاپ باید ویژگی‌های زیر را نیز داشته باشد:

  • کنترل و نگهداری هاست‌ های بکاپ به صورت جداگانه
  • عدم تداخل بین کاربران هاست بکاپ
  • استفاده از هارد دیسک RAID برای میزبانی نسخه‌ های پشتیبان سایت‌ها و افزایش امنیت
  • امکان دسترسی فیزیکی به فایل‌ های بکاپ
  • استفاده از ماژول‌ های امنیتی و فایروال‌های قوی
  • نگهداری هاست بکاپ در مکانی امن و پایدار
  • امکان استفاده جداگانه مشتریان از منابع هاست بکاپ
  • به کار‌گیری سخت‌ افزار‌های ویژه

 پس برای خرید هاست بکاپ با چنین ویژگی‌هایی، باید این سرویس را از شرکت‌های معتبر و باسابقه‌ای مانند سرور پارس تهیه کرد. چون این شرکت خدمات متنوع خود در زمینه هاستینگ را با پشتیبانی ۲۴ ساعته به مشتریان ارائه می‌دهد و تمامی سرویس‌های آن را می‌توان با قیمت مناسب و به صورت آنلاین سفارش داد.

 خرید هاست بکاپ سرور پارس

 شرکت‌های هاستینگ برای جذب مشتری و فروش سرویس‌های هاستینگ خود، آپشن‌های جذابی را به پلن‌های مربوط به هاست بکاپ اضافه می‌کنند. مثلاً بعضی از شرکت‌های هاستینگ تا دو ماه هاست بکاپ رایگان را به مشتریانی اختصاص می‌دهند که اشتراک سالیانه را خریداری کند. 

اما شرایط خرید هاست بکاپ سرور پارس بسیار جالب‌تر است. این شرکت در کنار قیمت‌های مناسب خدمات هاستینگ خود، به سرویس‌ های دو ساله هاست بکاپ ۱۵ درصد و به پلن‌ های سه ساله ۳۰ درصد تخفیف می‌دهد.

هاست بکاپ سرور پارس دارای کنترل پنل سی پنل هستند و به خریداران این سرویس امکان آپلود فایل‌ها از طریق پروتکل FTP، را به صورت نامحدود می‌دهد. شاید پس از خرید یک پلن هاست بکاپ، احساس کنید که به فضای بیشتری برای نگهداری نسخه پشتیبان سایت نیاز دارید. سرور پارس به شما این امکان را می‌دهد که فضای هاست بکاپ خود را تا ۵۰۰ گیگ ارتقا دهید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن