تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798159279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی


واضح آرشیو وب فارسی::

نمایشگاه ها عمدتا، فرصت طلایی برای معرفی و شناساندن یک برند است. فرقی نمی‌کند که چه محصول، مهارت یا خدماتی را به نمایش بگذارید، این رویدادها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بستر مناسبی را برای ارائه کسب ‌وکار به بهترین شکل در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند. یکی از نمایشگاه های موفق در سطح بین المللی، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است که توانسته است در سطح منطقه ، با قدرت ظاهر شود.

این نوع از نمایشگاه های بین المللی،  از این جهت منحصر به فرد هستند که مکانی را برای جذب مشتریان بوده و باعث می شود تا صنعتگران و بازرگانان موفق داخلی و خارجی، به صورت چهره به چهره با یکدیگر تعامل کنند. به طور کلی ، شرکت کنندگان با این هدف در یک نمایشگاه شرکت خواهند کرد که بتوانند آنچه را که فعالانه به دنبال آن هستند به کسب کنند.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اویل شو نیز به دنبال تأمین‌کنندگان و بازرگانان موفق و برجسته داخلی و خارجی هستند که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار دارند و شرکت‌کنندگان برای توسعه و گسترش فعالیت های خود به آن نیاز دارند. نمایشگاه‌ها، فروش واجد شرایطی را ایجاد می‌کنند که ممکن است برای به دست آوردن آن‌ها از طریق کانال‌های دیگر، لازم باشد تا هزینه بیشتر و تلاش مستمر و طولانی را صرف کنید.


نمایشگاه اویل شو

برنامه ریزی نمایشگاه اویل شو

اما چگونه باید برای یک رویداد نمایشگاهی مانند نمایشگاه بین المللی نفت و گاز برنامه ریزی کنید تا به بهترین شکل ممکن با اهداف شما مطابقت داشته باشد؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که به وضوح آن اهداف را شناسایی کنید. لازم است مطابق با صنعت نفت و گاز، برنامه حضور خود را در این نمایشگاه به عنوان غرفه دار، سازماندهی کنید.

برای اینکه تاثیر و نتیجه دلخواه را از نمایشگاه قدرتمندی همچون نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی داشته باشید، لازم است که برای چیدمان و طراحی غرفه خود و ابزارهای بازاریابی به خوبی فکر کنید. همچنین می توانید پیش از شروع نمایشگاه، تبلیغات رسانه ای خود را انجام داده و پروفایل شرکت خود را ارتقاء دهید. در این خصوص، لازم است که مشاوره های لازم را دریافت کنید.

همچنین انتخاب یک موقعیت مناسب برای غرفه در نمایشگاه اویل شو می تواند در رویارویی شما با مشتریان داخلی و خارجی موثر باشد. برای این نمایشگاه، باید از پیش، بازاریابی را شروع کرده و فروش کار خود را ایجاد کنید. محصولات جدید خود را تبلیغ کرده و برای این فرصت ارزشمند بین المللی، به درستی برنامه ریزی نمایید.

موفقیت در نمایشگاه نفت و گاز

نمایشگاه های تجاری، صنعتی مانند نمایشگاه نفت و گاز ، برای شرکت ها بسیار مهم است. زیرا فرصتی برای به دست آوردن مشتریان جدید و متمایز ساختن خود از رقبا است. کلید برنامه ریزی یک نمایشگاه تجاری موفق، داشتن یک نام تجاری قوی و یک تعامل منحصر به فرد است.

همچنین برای داشتن موفقیت بالاتر، دریابید که چه رقبای داخلی و خارجی حضور خواهند داشت. ضمن آن که در خصوص متمایز کردن برند و محصولات خود، به دنبال ایده های نوآورانه باشید. هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، در هر مرحله از فرآیند برنامه ریزی به آنها مراجعه کنید. به شما این امکان را می دهد که هر تصمیم را در برابر اهداف کلی خود بررسی کنید و به شما کمک می کند تا فرآیند برنامه ریزی را ساده کرده تا از مسیر خارج نشود.


نمایشگاه نفت و گاز

تاثیرگذاری نمایشگاه اویل شو

برای آن که بتوان از فرصت طلایی برگزاری نمایشگاه اویل شو ، نهایت استفاده را نمود، لازم است که تمامی جوانب آن را بررسی نمود. در این رویداد بزرگ، حتی بودجه ای که برای این بازاریابی موثر ، در نظر دارید نیز دارای اهمیت بالایی است.

بنابراین اگر تصمیم دارید به عنوان شرکت کننده و غرفه دار در این نمایشگاه بزرگ حضور یابید، باید نسبت خوبی از بودجه خود را به اطلاع رسانی در مورد نمایشگاه نفت و گاز و محل استقرار خود در سالن نمایشگاه، اختصاص دهید. هنگام بازاریابی برای شرکت کنندگان و غرفه داران، مهم است که تفاوت رویکرد را در نظر داشته باشید.

دعوت از میهمانان خارجی در نمایشگاه نفت و گاز

ممکن است بخواهید صنعتگران برجسته در این حوزه نفت و گاز  را به صورت اختصاصی دعوت کنید. حضور این گونه از افراد، نکات بسیار خوبی را برای شما ایجاد می‌کند و نه تنها تجربه ‌ای جامع‌تر برای شما و کسب و کارتان خواهد بود، بلکه در بازاریابی نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به شما برتری بیشتری می‌ دهد.

البته باید در نظر داشت، یکی از اقدامات مهمی که باید در نمایشگاه های بین المللی صورت گیرد، این است که مقدمات و تسهیلات لازم برای حضور میهمانان خارجی در نظر گرفته شود. این امکانات می تواند در هویت برند و کسب و کار شما و تعاملی که با آن ها خواهید داشت، تاثیرگذار باشد.

رویدادهای بزرگ نیازمند مدیریت لجستیک هستند. این شامل مدیریت فضای نمایشگاه، دانستن اینکه چه کسی و چه زمانی حاضر می شود، سازماندهی زمان بندی و جریان کلی روزها است. مهم است که تیمی داشته باشید که برای اجرای روان رویداد اختصاص داده شود. همچینن اجازه دهید مقداری بودجه برای کارکنان مهمان نوازی و تدارکات عمومی در سراسر نمایشگاه نفت و گاز در دسترس باشد.


نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

منافع حاصل از نمایشگاه اویل شو

نمایشگاه نفت و گاز می تواند راهی عالی برای کسب سود باشند، به خصوص اگر بتوانید به عنوان شرکت کننده، محصول و خدمات خود را به خوبی به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان در کیفیت بالایی ارائه و معرفی نمایید. برای بهره مندی از یک نمایشگاه موفق، لازم است که تمام تلاش و توانمندی خود را در راستای تبلیغات و بازاریابی موثر گذاشته و از حضور صنعتگران و بازرگانان موفق که با خود دانش و فناوری نوین را می آورند، نهایت استفاده و بهره را ببرید.

بسیاری از افراد، در راستای دست یابی به مزایای نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و برای امتیاز حضور در چنین رویداد بزرگی که موضوع آن با حوزه فعالیت و کسب و کارشان همپوشانی دارد، هزینه کرده و وقت صرف می کنند تا بتوانند محصول یا خدمات خود را به نمایش گذاشته و به رشد و گسترش فعالیت های اقتصادی خود، کمک موثری نمایند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن