تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797835616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منظور از حوضچه شیرآلات چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

حوضچه شیرآلات که با نام ولو پیت هم از آن یاد می شود در شبکه های توزیع آب به کار برده می شود و می توان آن را نوعی حوضچه پیش ساخته به حساب آورد. از اتاق شیر یا حوضچه شیرآلات برای نگهداری و حفاظت از انواع شیرآلات در پروژه های خطوط انتقال آب و فاضلاب استفاده می گردد. این حوضچه ها اغلب از جنس بتن بودند که به دلیل مشکلاتی که به همراه داشتند کم کم جای خود را به سازه ولو پیت کامپوزیتی دادند. از دلایل مهم این موضوع می توان به دشواری حمل و نقل، هزینه بالای نگهداری و ساخت و خوردگی اشاره کرد که منجر به نشتی می شد.

از بزرگترین مشکلات سیستم های انتقال آب به ویژه در نواحی جنوبی و شمالی ایران و در مکان های صنعتی نشت کردن آب است که معضلات بسیاری را به همراه خواهد داشت. این امر به خصوص در سازه های ولوپیت به لحاظ شکل خاص سازه و وجود لوله های ورودی و خروجی به سازه و درزهای اجرایی متعدد از یک سو و از سوی دیگر سهل انگاری مجریان به لحاظ صعوبت اجرایی و کم اهمیت تلقی کردن با توجه به ابعاد کوچک باعث گردیده تا اغلب ولو پیت ها دارای مشکل عدیده ای از جمله نشت آب و مشکلات بهره برداری، خوردگی تجهیزات موجود در پیت ها و تخریب بتن مذکور می باشند.

بدیهی است که بهترین روش برای عدم بروز اینامر کنترل های لازم در زمان اجرا، اجرای پوشش های مناسب با دوام از بیرون سازه است تا علاوه بر حفاظت بتن ، منجبر به جلوگیری از نشت آب گردد. آنچه معین است در وضعیت موجود صرفا می تواندر خصوص تعمیرات اقدام نمود. با توجه بهقدمت بلند تعیرات ولو پیت ها پتروشیمی ها و پالایشگاه در نواحی جنوبی، لزوم تمرکزدر خصوص سیستم های تعمیری و آب بندی متناسب با فشار منفی آب می باشد.



تجربه سالها تعمیرات ولوپیت ها نشانداده بسیاری از پوشش ها برای این امر مناسب نیست چراکه به علت چسبندگی پایین و فشار وارده از سوی نشت آتی آب (چرا که با وجود آب بندی به علت سطحی بودن پوشش ها این امکان وجود دارد که آب وارد بتن شده و پس از خوردگی آرماتور با طبله شدن بتن، ترک ها و نقاط نشت شدت یافته و با فشار بر پوشش سطحی اعمال شده، باعثک ندن یا ترک خوردن آن می گردد. لذا با توجه به عدم وجود آب از سمت مثبت، صرف هزینه ها زیاد برای پوشش های سطحی منطقی نبوده و صرفا باعث مدفون شدن مشکلات شده و جنبه دکوراتیو دارد.

در خصوص شرح کار ارائه شده به نظر می رسد که بیشترین اتکا بر روی پوشش فایبرگلاس با ضخامت بالا گذاشته شده است، که این امر با توجه به فشار منفی بودن آب، کارآیی لازم را ندارد. از طرف دیگر توجه زیادی به فرآیند مهار آب های فشار منفی نشده و صرفا به آب بندی با ملات پلیمری و ترمیم بتن ها اشاره گردیده است و این شبهه ایجاد می شود که اهمیت اصلی پروژه اجرای فایبرگلاس می باشد که شاید در این پروژه خاص کارایی و اهمیت چندانی نداشته باشد.

از این رو، این شرکت پیشنهاد تعمیرات خود رابه شرح ذیل به حضور تقدیم می دارد. خواهشمند بررسی لازم را انجام و نسبت به اینروش اعلام نظر فرمایید. عملیات پیشنهادی شامل سه فاز آب بندی دورلوله ها، ترمیم و آب بندی بتن های آسیب دیده و آب بندی درزهای اجرای اتصال بتن کفبه دیواره می باشد.

مزایای حوضچه درجاساز  کامپوزیتی

عدم خوردگی زیر زمین

هزینه های کم حمل و نقل و ساخت

حمل و نقل آسان و بدون نیاز به جرثقیل با توجه به وزن مناسب شیر خانه

اجرای سریع با توجه به حوضچه پیش ساخته بودن

وزن سبک نسبت به انواع اتاق تاسیسات بتنی و آجری

قابلیت تنظیم ارتفاع

مقاوم در برابر حریق

مقاومت در برابر نور خورشید

تحمل بار عمودی بیش از 50 تن

عدم نیاز به بتن‌ریزی اطراف اتاق تاسیسات



تولیدکننده ولو پیت کامپوزیتی

شرکت آب صنعت تهران از پیشگامان تهیه و تولید ملزومات صنایع آب و فاضلاب، نفت، گاز و پتروشیمی است که در سال 1370 تاسیس شد و در همان سال‌های آغازین، تحقیق و توسعه در زمینه تولید دریچه منهول کامپوزیت و هندهول (حوضچه کامپوزیت) را آغاز و پس از احداث فاز اول کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری از سازمان صنایع و معادن گردید. واحد تولیدی صنعتی آب صنعت تهران با تکیه به رهبری مدیریت پویا و با پشتوانه‌ی واحد R&D، پرسنل و مهندسان متخصص و خلاق، همواره واحد تولیدی پیشرو و فنآورانه در زمینه تولید محصولات کامپوزیت در سطح کشور و منطقه می‌باشد. این واحد تولیدی صنعتی با توجه به نیازهای زیر ساخت پروژه های عمرانی و صنایع در حال پیشرفت به توسعه محصولات خود پرداخت و به تدریج سبد محصولات را تکمیل نمود و در این راستا با بهره‌گیری از تکنولوژی و تجهیزات به روز توانسته است کلاس‌های مختلف دریچه‌ کامپوزیت، اتاق شیر و تاسیسات کامپوزیت، هندهول کامپوزیت، سایتهول کامپوزیت، منهول‌ کامپوزیت و تیر برق کامپوزیت را جهت کاربری‌های متنوع با بهترین کیفیت ممکن و با رعایت بالاترین سطح استانداردها تولید نماید.

راه های ارتباطی با شرکت آب صنعت تهران:

وبسایت آب صنعت تهران: https://www.absanatco.com/

تلفن : 22553954 - 22553955 - 22551672 - 22579323 - 22589501 - 22579249 - 22760498

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 435]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن