تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793390619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد قرائتی: اگر آمریکا از شما عصبانی شد، بدانید کارتان درست است و اگر از شما راضی شد، بدانید جایی از کارتان اشکال دارد/ اگر مدیری در اتاقش نماز بخواند، کارکنان هم در اتاق طبقه دوازدهم نماز می‌خوانند! | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: استاد قرائتی: اگر آمریکا از شما عصبانی شد، بدانید کارتان درست است و اگر از شما راضی شد، بدانید جایی از کارتان اشکال دارد/ اگر مدیری در اتاقش نماز بخواند، کارکنان هم در اتاق طبقه دوازدهم نماز می‌خوانند!

استاد قرائتی: اگر آمریکا از شما عصبانی شد، بدانید کارتان درست است و اگر از شما راضی شد، بدانید جایی از کارتان اشکال دارد/ اگر مدیری در اتاقش نماز بخواند، کارکنان هم در اتاق طبقه دوازدهم نماز می‌خوانند!


رئیس ستاد اقامه نماز کشور با توصیه‌هایی به مدیران و خانواده‌ها، از آنها خواست در زمینه ترویج فرهنگ قرآن و نماز، اهتمام بیش‌تری داشته باشند.


به گزارش آخرین نيوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور روز پنج‌شنبه در اجلاسیه استانی نماز و آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان سمنان در امر نماز که در حسینیه شهدای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، خطاب به مدیران اظهار کرد: کار اصلی در حوزه نماز و قرآن، آن است که شما خودتان عمل و باور کنید که در زمینه ترویج فرهنگ نماز و قرآن کریم به مطالعه نیاز است؛ این سخنرانی‌ها درد چندانی را دوا نمی‌کند و نقش مسکن موقتی را برای ما و شما دارد. او گفت: امروز همه باید بدانیم که هیچ کدام از ما «فارغ‌التحصیل» نیستیم و خداوند متعال نیز این را به پیغمبر گرامی اسلام (ص) هم می‌گوید که تو پیغمبر شده‌ای؛ اما فارغ‌التحصیل نشده‌ای. رئیس ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: رسیدن به مدارک تحصیلی تازه آغاز راه است و اگر توانستیم از آن استفاده کنیم، اهمیت دارد. همه ما همواره باید در حال تعلم باشیم.
قرائتی گفت: اشکال امروز ما این است که تا مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه می‌گیریم، می‌گوییم «فارغ‌التحصیل» شده‌ایم؛ در حالی که باید همواره مطالعه کنیم و تازه آغاز راه هستیم. رئیس ستاد اقامه نماز کشور توصیه کرد: کتابی را مطالعه کنید که نویسنده‌اش بالای ۴۰ سال درس خوانده باشد و دارای غنای کافی باشد. قرائتی خطاب به حاضران گفت: اگر می‌خواهید به فرهنگ نماز و قرآن کریم کمک کنید، باید برنامه منظم مطالعاتی داشته باشید؛ مدیر خوب آن است که بگوید تا امروز چه کار‌هایی را انجام نداده است؛ تا اینکه بگوید چه کرده‌ام؛ شما می‌توانید بگویید چند تارک‌الصلاة را تا امروز نمازخوان کرده‌اید؟ او ادامه داد: بسیاری از مفاهیم در تفسیر قرآن کریم معنا می‌شود و باید به این امر توجه داشت. رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر آمریکا از شما عصبانی شد، بدانید کارتان درست است و اگر از شما راضی شد، بدانید جایی از کارتان اشکال دارد. امروز حرکت‌های علمی و اختراعات و هر حرکتی که دشمن و کفار را عصبانی کند، جزو اعمال صالح محسوب می‌شود. دختران و پسران ما در معرض خطرات جدی هستند و از در و دیوار و برایشان شعبه می‌بارد
قرائتی اضافه کرد: امروز موضع‌گیری، کار و نظرات شما باید کفار و دشمنان اسلام را به غیظ آورد و این برای شما عمل صالح خواهد بود. او گفت: همه کارمندان دولت باید کتاب‌های حوزه نماز را بخوانند و در خانه‌ها نیز کتاب‌های مربوط به نماز وجود داشته باشد. رئیس ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: صد‌ها عنوان کتاب در ستاد اقامه نماز منتشر شده است و باید حداقل هفته‌ای نیم ساعت برای مطالعه این کتاب‌ها وقت گذاشته شود. قرائتی گفت: شماره تلفن یک اسلام‌شناس لازم است و همواره باید همراه شما باشد؛ چراکه شرایط دنیا به‌گونه‌ای شده که حتی با پیام‌های فضای مجازی هم امروز بی‌دین می‌شویم. او تصریح کرد: این روز‌ها فرزندان ما در فضای مجازی با این همه هجمه و شبهه، چطور می‌خواهند دینشان را حفظ کنند؟ برخی فرزندان ما امروز با شبهه‌های فراوان کفار و دشمنان اسلام، دینشان را از دست می‌دهند و باید در این زمینه توجه لازم صورت گیرد. رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید جلسات خانگی را راه بیندازید که راه نجات ما در همین جلسات است. قرائتی بیان کرد: برای شیمی و فیزیک فرزندانمان، معلم خصوصی می‌گیریم، توصیه من این است که یک معلم خصوصی هم برای دین فرزندانتان به کار بگیرید. او بیان کرد: امروز توقف ممنوع است و علم ما باید هر روز بیشتر و نماز ما با کیفیت بهتری اقامه شود. رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: کار‌های جدیدی باید در حوزه نماز در ادارات انجام شود و این امر به‌خصوص برای طلبه‌ها بسیار مهم است. قرائتی بیان کرد: مدیران باید در صف نخست نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی باشند تا کارکنان هم به نماز جماعت بیایند و اگر مدیری در اتاقش نماز بخواند، کارکنان هم در اتاق طبقه دوازدهم نماز می‌خوانند!



شنبه, 06 آذر 1400 ساعت 09:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن