تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798272329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید آیفون تصویری و چند پیشنهاد


واضح آرشیو وب فارسی::

اولید قدم برای خرید آیفون تصویری انتخاب نوع ایرانی یا خارجی آن است. اگر دنبال کسب آشنایی با دربازکن تصویری هستید این مقاله را بخوانید.


خرید آیفون تصویری

این مقاله بیشتر برای افرادی که قصد خرید آیفون تصویری را الان یا در آینده خواهند داشت مناسب است. افرادی که به دنبال راحتی در باز کردن درب یا امنیتی که آیفون تصویری به اهل منزل می دهد. اما اگر تصمیم به خرید دربازکن گرفته اید می بایست در مورد خرید آن اندکی اطلاعات کافی داشته باشید.

ما اینجا قصد داریم اطلاعات کلی و پایه ای را برای خرید آیفون تصویری در ادامه به شما تقدیم کنیم:

خرید آیفون تصویری از فروشگاه فارسیان شاپ

یکی از بهترین راه های کسب اطلاعات برای خرید آیفون تصویری و آشنایی با آن مشاوره پیش از خرید از فروشگاه های معتبر است. پیشنهاد ما به شما برای خرید دربازکن های تصویری فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ است. این فروشگاه اینترنتی نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و شرق کشور و همچنین نماینده چند برند معتبر دیگر مانند کوماکس است. شما می توانید از طریق تماس با بخش مشتریان می توانید اطلاعات کافی را برای خرید آیفون های معتبر بازار و خرید آن به دست آورید.


نمایندگی آیفون تصویری تابا فارسیان

اولین قدم در خرید آیفون تصویری

اولین قدم در خرید آیفون تصویری انتخاب آیفون تصویری ایرانی یا خارجی است. این مسئله امروز برای خیلی از کسانی که می خواهند وسایل برقی یا الکترونیکی خریداری کنند یک سوال حساس و مهم است. شاید تا اقلا ۱۵ سال پیش از این خرید وسایل برقی خارجی هم توجیه اقتصادی داشت و هم از نظر کیفیت و خدمات بهترین گزینه بود. اما این روزها دیگر داستان عوض شده است.

این روزها قیمت ارز چنان بالا رفته است که دیگر هیچ وسیله غیر ایرانی از نظر اقتصادی ارزش خرید ندارد. خرید آیفون تصویری از این قاعده مستثنا نیست. تفاوت قیمت آیفون تصویری خارجی و ایرانی این روزها بسیار است. از این نظر آیفون تصویری ایرانی بسیار مقرون به صرفه است. اما تنها بحث ارز نیست بلکه تحریم ها هم باعث شده تا اکثر صادرکنندگان به ایران دیگر در ایران نمایندگی نداشته باشند بنابراین دیگر خدمات پس از فروش این شرکت ها خبری نیست.

خرید آیفون تصویری از کدام شرکت؟

شرکت های زیادی امروزه در ایران آیفون تصویری می سازند. شرکت هایی مانند الکتروپیک،‌ تابا الکترونیک، سیماران،‌ تکنما و برندهایی مانند آیفون تصویری سوزوکی، کوماکس، آلدو،‌ کالیوز و... اما شاید وقتی انتخاب شما یکی است باید پیش از آن خوب تحقیق کرده باشید.

پیشنهاد ما به شما خرید از یکی از سه برند آیفون تصویری تابا، الکتروپیک یا سیماران است. خرید آیفون تصویری تابا می تواند خیال شما را از بابت خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی و میزان مدت آن و کیفیت دستگاه خریداری شده راحت کند. الکتروپیک و سیماران هم مزیت های زیادی دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک

آیفون تصویری های تابا الکترونیک از متنوع ترین و با امکانات ترین های بازار هستند. گارانتی ۳ ساله و داشتن نمایندگی خدمات پس از فروش در اکثر شهرها و قیمت رقابتی و به نسبت ارزان تر از دیگر تولیدکنندگان بازار از مزایای خرید آيفون تصویری تابا هستند.

تابا در تولید آیفون صوتی و تصویری نزدیک به ۴ دهه سابقه دارد و امروز به برخی از کشورهای منطقه صادرات محصول دارد. مدل های پرطرفدار آيفون تابا مدل های ۵-۴۳ و ۵-۷۰ آن هستند. چراکه از نظر قیمتی از ارزان ترین مدل های بازار هستند اما از نظر کیفیت چیزی کم از دیگر مدل های تابا ندارند. تنها نداشتن حافظه داخلی باعث می شود که این محصول ارزان تر از دیگر مدل ها باشد.

خرید آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک هم از اوایل دهه ۶۰ دیگر در ایران در یک کارگاه کوچک اقدام به تولید آیفون صوتی کرد و امروزه از بزرگترین سازندگان آیفون تصویری و دیگر محصولات برقی و الکترونیکی در ایران است. الکتروپیک آیفون های خود را ۳ سال گارانتی می کند و از نظر خدمات پس از فروش از گسترده‌ترین خدمات دهندگان در ایران است. برای خرید آیفون الکتروپیک اینجا را بزنید.

آيفون های تصویری الکتروپیک از طراحی های زیبایی برخوردار است. به همین خاطر قیمت آیفون های الکتروپیک در سطح آیفون های لوکوس بازار است. اما خاطر جمع باشید با کیفیتی که در این آیفون ها هست می توانید تا سال ها از آن ها استفاده کنید. آیفون های الکتروپیک در ضمن اکثرا دارای حافظه داخلی‌،‌ امکان ارتباط داخلی و دیگر امکانات آیفون های تصویری هستند و یکی از زیباترین پنل های دم درب را به نام پنل رندا دارند. 

خرید آیفون تصویری سیماران

دیگر پیشنهاد ما به شما خرید آیفون تصویری سیماران است. این شرکت حدود نیم قرن است که مشغول تولید آیفون می باشد. آیفون های سیماران از پیشرفته ترین آیفون های داخلی و زیباترین آن ها هستند. سیماران از جمله لوکس‌ترین آیفون های بازار را تولید می کند و در این زمینه از پیشروهاست. ضمن آنکه تیم طراح آن طرح های زیبایی را برای دربازکن های تصویری طراحی می کنند.

خرید آیفون تصویری سیماران این روزها در بخش های بزرگی از کشور جزو اولویت هاست چراکه این آیفون نمایندگی های زیادی در کل ایران دارد و می تواند جوابگوی خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان باشد. این خلاصه ای از اطلاعات لازم برای خرید آیفون تصویری بود که می توانید بر اساس آن انتخاب خوبی انجام دهید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1597]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن