تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817370602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر خارق‌العاده کفپوش پلی اورتان بر افزایش مقاومت سطوح


واضح آرشیو وب فارسی::



 

کفپوش پلی اورتان علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که بر سطوح کف می بخشد منجر به افزایش مقاومت و طول عمر بخش کف سازه نیز می شوند. همان طور که می دانید سطوح کف پس از بتن ریزی و ساخت کامل همچنان در برابر فشارهای فزاینده ی محیط آسیب پذیر خواهند بود. حال آنکه ممکن است در نواحی ضعیف بتن نیز به دلیل نیروهای نقطه ای بالا دچار ترک های ریز و یا فرورفتگی جزئی شوند. علاوه بر اینها ظاهر کدر و رنگ ناخوشایند بتن نیز مزید بر علت خواهد بود.

برای رفع و اصلاح موارد مذکور کفپوش پلی اورتان بهترین و اقتصادی ترین گزینه خواهد بود. شما می توانید با صرف کمترین هزینه سطوح کف مجموعه ی خود را با رزین های پلی اورتان پوشش دهی کنید و از این طریق کلیه مخارج و بودجه ی در نظر گرفته شده برای رفع و اصلاح و ترمیم سازه را به حداقل برسانید و یا کاملاً از بین ببرید. به طور کلی عمده اهدافی که جهت پوشش دهی سطوح کف با کفپوش پلی اورتان دنبال می شود ایجاد یک چهره ی جدید و چشم نواز در محیط است.

این ترکیبات پس از اعمال و خشکی کامل آنچنان براق و شفاف هستند که منجر به افزایش روحیه ی پرسنل و کارکنان یک شرکت صنعتی می شود که نتیجه ی موثر آن افزایش بهره وری و بازدهی فوق‌العاده بالای کاری خواهد بود. این خاصیت تغییر چهره ی سازه نیز در مورد انواع رنگ نمای ساختمان نیز صدق می کند.

کاربردهای وسیع کفپوش پلی اورتان

کفپوش پلی اورتان را می توانید در محیط های صنعتی مختلف که دارای درصد تنش مکانیکی متوسطی هستند استفاده کنید. صنایع تولید مواد غذایی که به دلیل وجود بویلرها و دیگهای طبخ غالباً یک رطوبت محسوسی را در اطراف پراکنده می کنند و البته ممکن است برخی از مواد روغنی نیز با سطح کف تماس پیدا کنند که به دلیل وجود کفپوش پلی اورتان در این مراکز تحت هیچ شرایطی جذب کف نمی شوند و با کمترین صرف انرژی از سطوح مذکور پاک می شوند.

نمایشگاه هایی که محل عرضه و نمایش محصولات خود به مشتريان هستند جهت ارتقاء کیفیت کار خود معمولاً از کفپوش پلی اورتان استفاده می کنند. ساختمان های موجود در فرودگاه ها و آشیانه های هواپیماها استفاده از رزین های پلی اورتان را نسبت به سایر ترکیبات به دلیل مزیت های فراوانی که دارند ترجیح می دهند. مراکز و سالن های ورزشی بنا به وجود اصطکاک کافی در بستر کفپوش پلی اورتان که سبب جلوگيری از لیزخوردگی می شود همواره بهترین انتخاب خواهند بود.



ویژگی ها و مشخصات کفپوش پلی اورتان

  • کفپوش پلی اورتان از لحاظ ساختاری مقاومت فوق‌العاده بالایی دارند بطوریکه در برابر تنش های کششی و یا فشار ناشی از تجهیزات مکانیکی دچار تغییر شکل و تخریب نمی شوند.
  • در تماس مستقیم با ماشين آلات سنگین دچار سایش و خراشیدگی سطحی نمی شوند.
  • در برابر مواد قلیایی و همچنين اسیدی مقاوم هستند، هر چند که این مواد به صورت طولانی مدت روی سطح کفپوش پلی اورتان باقی بمانند.
  • مواد روغنی، رطوبت بالا، و بسیاری از مواد شیمیایی منجر به سست شدن فیلم رنگ نمی شوند.
  • در صورت استفاده در فضای باز در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و اشعه ی ماوراء بنفش همچنان استحکام بالای خود را حفظ می کنند.
  • بر خلاف انواع عایق رطوبتی آکریلیک پایه آب و قیری که بصورت تک جزئی قابل عرضه هستند ، کفپوش پلی اورتان به صورت دو جزئی تهیه و ساخته می شوند که شامل رزین پلی اورتان و هاردنر می باشند.
  • در دمای 25 درجه ی سانتیگراد دارای زمان pot life حدودا 25 تا 50 دقیقه می باشند که نشان از دوام و حفظ کیفبت بی نظیر آن ها پس از اختلاط کامل دارد.
  • کفپوش پلی اورتان معمولاً در ضخامت های فراتر از میکرون روی سطح کار اعمال می شوند بطوریکه غالباً دارای حداقل ضخامت 1 و حداکثر 2 میلیمتر می باشند.
  • نسبت جرم و حجم آن ها همواره در تناسب با یکدیگر بوده و پس از تهیه ی کفپوش پلی اورتان در گالن های معین چندان سنگینی بالایی را احساس نمی کنید چرا که این ترکیبات دارای وزن مخصوص حداکثر 1.35 گرم به ازای 1 سانتی متر مکعب هستند.
  • به مدت 4 تا 8 ساعت زمان لازم است تا این رنگ ها به مرحله ی خشکی اولیه و قابل لمس برسند و در طرف مقابل برای کسب خشکی کامل نیاز به 7 روز زمان در دمای متوسط 25 درجه‌ سانتیگراد می باشد.
  • برای پوشش دهی مجدد بهتر است حداقل 10 ساعت و حداکثر 24 ساعت در دمای 25 درجه صبر کنیم تا لایه های رنگ پذیرای رنگ جدید باشند.

خرید انواع محصولات کفپوش از شرکت رانا کیمیا فام

یکی از مزیت های خرید از شرکت رانا کیمیا فام ارائه ی محصولات متنوع در یک زمینه ی خاص می باشد. کفپوش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند چرا که کلیه ی مشتریان می توانند متناسب با محل اعمال از کفپوش پلی اورتان، کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک و یا معمولی استفاده کنند. طبیعتا کارشناسان این مجموعه با دریافت اطلاعات لازم از شما مناسب ترین گزینه را معرفی خواهند کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن