تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797818197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متریال میزهای اداری در سال 2021 چه تغییر کرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی::

دوام و طول عمر یک قطعه مبلمان اداری به کیفیت مواد استفاده شده در طول فرایند ساخت آن بستگی دارد. تکنیک و نحوه ساخت آن نیز به کیفیت محصول نهایی کمک زیادی می‌کند؛ بنابراین، شهرت یک تولیدکننده خاص، مشخصات و محدوده قیمت محصول نشان‌دهنده کیفیت مبلمان اداری ساخته شده است. میز‌های اداری سنتی تغییرات زیادی در تاریخ خود داشته اند. در روزهای طومارهای پاپیروس و پوست، میز‌های اداری به شکلی ابتدایی متولد شدند. نسخه‌های خطی بسیار زیبا و دست نویس تولید شده در دوران باستان نیاز به مبلمانی کاربردی داشتند  که از این فعالیت‌ها پشتیبانی کند.

گذشت زمان  و گسترش کار باعث شد که میزهای اداری  بر اساس وظایف تخصصی‌تر شوند. برخی از آنها دارای قفسه‌های داخلی با "سوراخ کبوتر " برای نگهداری کاغذها و سایر اسناد بودند. برخی دیگر دارای کشوهای قفل داری بودند تا اسناد محرمانه  ایمن نگه داشته شوند. کم‌کم کشوهای ذخیره سازی زیر میزهای تک یا دو پایه، برای نگهداری از پرونده‌ها رایج شد. به گفته متخصصان تغییر بزرگ بعدی در طراحی میز‌های اداری سنتی با تغییراتی در متریال ساخت آن‌ها ادامه پیدا کرد. زمان به سرعت تغییر کرد. دیگر تنها چوب متریال لازم برای ساخت میزهای اداری به شمار نمی‌رفت و میزهای شیشه‌ای، فلزی و ... نیز به دنیای مبلمان اداری وارد شدند.



 

ویژگی‌های مهم یک میزهای اداری

هنگام انتخاب میزهای اداری، تمرکز شما باید روی کیفیت آن‌ها باشد. برخی از عوامل مهم تضمین کننده کیفیت میز‌های اداری عبارت‌اند از:

راحتی: راحتی چیزی است که برای ایجاد محیط مساعدی برای کار ضروری است. تنها زمانی می‌توانید به بهره‌وری بالا و رشد بیشتر برسید که کارکنان شما در محیط کار خود راحت باشند.

استحکام: هرگز نباید در مورد کیفیت محصول سهل‌انگاری کنید. باور کنید که ارزشش را دارد که به جای خرید میز دست دوم کمی بیشتر هزینه کنید و میزی نو و با کیفیت بخرید تا بعداً مجبور نشوید برای تعمیر آن هزینه کنید.

ظاهر: هنگام انتخاب میزهای اداری، تمرکز بر نمای ظاهر نیز ضروری است و در این زمینه ظاهر حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد. وجود چنین مبلمان اداری مطمئناً در دفتر شما تأثیرگذار خواهد بود.

هنگام خرید میزهای اداری با کیفیت بالا، مهم‌ترین چیز متریال است.

دوام و طول عمر یک قطعه مبلمان بستگی به کیفیت مواد استفاده شده در طول فرایند ساخت مبلمان دارد. تکنیک و نحوه ساخت آن به محصول نهایی کمک زیادی می‌کند؛ بنابراین، شهرت یک تولید کننده خاص، مشخصات و محدوده قیمت محصول نشان دهنده کیفیت مبلمان ساخته شده است. میزهای اداری از مواد مختلفی ساخته می‌شوند، اما ساختار اولیه اکثر مبلمان اداری بر اساس سه دسته مواد است که به‌تنهایی یا به صورت ترکیبی استفاده می شوند: چوب، فلز و پلاستیک. در ادامه با مزایای مختلف هر ماده آشنا خواهید شد.

 



چوب

وقتی از میزهای اداری صحبت می‌کنیم، کیفیت و کلاس بالا فقط از متریال چوب جامد انتظار می‌رود. برای ساخت میزهای اداری چوب‌های محکم و مقاومی چون گیلاس، بلوط، افرا، ماهون و گردو بهترین گزینه هستند و رنگ آنها از طیف خاکستری روشن تا قرمز تیره را شامل می‌شود. اگر به فکر خرید میزهای اداری با کیفیت هستید باید بدانید که ارزش خرید چوب جامد بیشتر از سایر مصالح است.  همچنین طول عمر مبلمان چوبی نسبت به سایر مصالح بیشتر است. چوب جامد و تخته سه‌لا هر دو در ساخت میزهای اداری استفاده می‌شود. با این حال، چوب زیبایی بی نظیری را به هر دفتر ارائه می‌دهد و با تنوع عناصر طراحی در نجاری و انواع رنگ ها، عملاً با هر نوع سبک طراحی به خوبی سازگار می‌شوند.

فلز

تجدید حیات مواد فلزی در طراحی اداری مدرن را نشان می‌دهند که متریال فلز گزینه‌ای بسیار متنوع است. فلز را می‌توان برای مجموعه‌ای از میزهای سفارشی شکل داد و واقعاً توانایی این را دارند که  دفتر شما را به یک گالری هنری تبدیل کنند. از نظر سبک و طراحی باید گفت که میزهای فلزی عالی هستند. هر فلزی را می‌توان به راحتی تغییر شکل داد و برای چیدمان‌های اداری معاصر، میزهای فلزی گزینه کاملاً مناسبی هستند و حس منحصر به فردی از طراحی اداری را ارائه می‌دهند. تمیز کردن میزهای فلزی آسان است و می‌توانیم با استفاده از مواد شیمیایی ضد آفات از آنها محافظت کنیم. در ساخت میزهای اداری، از  فلزات اغلب به عنوان قطعات پشتیبانی کننده مبلمان مانند پایه میز و قاب استفاده می‌شود. می‌توانید انتظار داشته باشید که مبلمان فلزی شما سالها دوام بیاورند.

لامینت و کامپوزیت

میزهای اداری ساخته شده از ورقه و مواد کامپوزیت دارای سطوح مختلفی از دوام هستند و گاهی  فقط یک خط باریک بین کیفیت و دوام میزهای اداری چوبی و میزهای لمینت وجود دارد. اگر به میزی با قیمت مناسب‌تر و زیبایی و نمای چوبی احتیاج دارید،  میزهایی با روکش چوبی به  بهترین شکل نیاز شما را برآورده می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد به این دلیل که از چوب طبیعی کمتری در تولید میزهای اداری روکش چوب استفاده می‌شود،  استفاده از میزهای روکش چوبی در مقایسه با چوب های سخت جامد جایگزین سازگارتری برای رویکردهای حفظ محیط زیستی هستند. مواد لمینت که به طور گسترده‌ای استفاده می شوند، به حداقل نگهداری نیاز دارند و در مقایسه با بسیاری از مصالح دیگر، یکی از ساده ترین‌ها در تمیز کردن هستند. همچنین  تحقیقات نشان داده است که لمینت ضد حساسیت است و می‌توانید اطمینان حاصل کنید که گردوغبار را به خود جذب نمی‌کند.



 

دلیل تغییرات میز‌های اداری در سال 2021

نیروی کار شما مهمترین دارایی شما است و کارمندان شما کسانی هستند که ساعت‌ها در روز در حالی که در دفتر هستند از میز‌های اداری استفاده می‌کنند. همه چیز از بهره وری کلی کارکنان گرفته تا میزان رضایت شغلی تحت تأثیر راحتی و رفاه آنان قرار دهد. از این رو در هنگام انتخاب متریال میز اداری در وهله اول، نیازهای آنها را در انتخاب این مبلمان اداری در نظر بگیرید. شاید یک نظرسنجی از منظر نیروی کار شما کار انتخاب را برای شما راحت‌تر کند. بدون شک  آنها چیزی راحت می‌خواهند و شما چیزی با دوام می خواهید که بودجه شما را ذایل نکند و همچنین قابلیت  ارتقاء بدون نیاز به جایگزینی کلی را نیز  داشته باشد. برای اطمینان از اینکه می توانید از میز کار خود به راحتی و بهره وری استفاده کنید ، ضروری است که میز کار را انتخاب کنید که فضای کاری مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار دهد و با کارهایی که انجام می دهید و  فعالیت‌های شما مناسب باشد.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1952]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن