تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796784492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الگوریتم MUMجستجوی هوشمند گوگل


واضح آرشیو وب فارسی:سئو ورد:

الگوریتم MUM چیست؟

الگوریتم MUM یک به روزرسانی مدل یکپارچه چند وظیفه ای گوگل (MUM) در ژوئن 2021 ارائه شد ، به دنبال ارائه نتایج جستجو که بر موانع زبان و مرزها غلبه می کند تا تجربه جستجوی بهبود یافته را ارائه دهد.

به روزرسانی Google MUM از یک راه حل ابتکاری استفاده می کند که به تعداد زیادی از اطلاعات پنهان قبلی در مورد یک پرس و جو اصلی دسترسی دارد و بیشتر از آنچه ما می خواهیم بدون نیاز به چندین جستجوی مختلف ارائه می دهد.

با گوگل مام | Google MUM با برت | BERT خداحافظی کنید:

Google MUM می تواند 75 زبان مختلف از جمله متن و تصاویر را درک کرده و ترجمه کند

موتور جستجوی غول پیکر ، گوگل ، آخرین به روزرسانی خود را به عنوان پاسخی که ما به دنبال آن بودیم تا جستجوی اینترنتی را بصری و فراگیرتر کند ، عرضه کرد.

اما این برای صاحبان وب سایت ، متخصصان سئو و آژانس هایی که خدمات بازاریابی ارائه می دهند به چه معناست ؟

به روز رسانی MUM گوگل چیست؟

به روزرسانی مدل یکپارچه Google Multitask (MUM) ، با هدف پاسخگویی به خواسته های جستجوی مدرن با استفاده از الگوریتم AI برای بهبود قابلیت جستجوی آنلاین است و هنگام جستجو در اینترنت ، متناقض انتظارات کاربران با جستجوهای متعدد ، موانع جغرافیایی و زبانی رفع می کند.

MUM گوگل نیاز به جستجوهای متعدد را که کاربران در حال حاضر انجام می دهند به منظور مقایسه و کسب اطلاعات عمیق تر حذف می کند. این برنامه قادر به درک و ارائه راه حل ها نه تنها بر اساس محتوای متنی بلکه همچنین تفسیر تصاویر ، فیلم ها و پادکست ها به گونه ای است که قبلاً امکان پذیر نبود.

این زبان ۷۵ زبان مختلف را درک می کند ، به این معنی که می تواند نتایج را جمع آوری کرده و نتایج را برای کاربران بهینه ترین و جامع ترین جستجو را ارائه دهد و حتی به پیچیده ترین سوالات نیز پاسخ دهد.

Google MUM با تغییر نحوه دسترسی افراد و استفاده از اطلاعات در سراسر جهان ، ارتباط جستجو را دوباره تعریف می کند. با این حال ، این باید با کمی احتیاط مصرف شود که نمی توان به همه محتوا اعتماد کرد و در نهایت به اختیار کاربر خلاصه می شود.

به روز رسانی MUM بدین معناست که جستجوها اطلاعاتی را ارائه می دهند که بینش های مفید و مرتبطی را ارائه می دهد و بیشتر از سایر به روز رسانی های موتورهای جستجو قبل از آن به این منابع می رسد.

گوگل معتقد است که به روز رسانی MUM پاسخ می دهد.

اگرچه در روزهای اولیه این الگوریتم همچنان شاهد تکرارها خواهیم بود ، اما مطمئناً به نظر می رسد که یک حرکت هیجان انگیز است که گوگل متعهد به انجام آن است. چگونه؟ گوگل قصد دارد این موارد را دنبال کند تا اطمینان حاصل کند که می تواند آن را “بهترین MUM جهان” کند و هر گونه تعصب یادگیری ماشین را حذف کند:

بازخورد انسانی از رتبه دهندگان با استفاده از دستورالعملهای رتبه بندی کیفیت جستجو به درک نحوه یافتن اطلاعات توسط افراد کمک می کند

مشابه به روزرسانی BERT سال 2019 ، MUM نیز همین فرایند را برای مدلهای جستجوی Google انجام می دهد

چرا MUM اهمیت دارد؟

MUM معنا را به شیوه ای دوستانه برای مردم تفسیر می کند و موانع زبانی را می شکند تا جامع ترین قابلیت موتور جستجو را در اختیار ما قرار دهد.

در مقایسه با سایر به روز رسانی های موتورهای جستجو ، سریع ، وسیع و کامل است. این امر در دنیایی اهمیت دارد که کاربران می خواهند پاسخهای دقیق ، مرتبط را در عرض چند ثانیه – در هر مکان و هر زمان دریافت کنند.

با این کار دیتاها در جستجو حذف می شوند و همه محدودیت های موانع زبانی و عدم شهود را کنار می گذارند. پرسش ها ، سوالات و نیازهای مقایسه ای کاربران را از همه زوایا مشاهده می کند و زمانی را که برای یافتن پاسخ های مناسب برای جلب نیازهای خود صرف می کنیم ، کاهش می دهد.

برای مدت طولانی ، کلمات کلیدی و محتوای SEO بخش مهمی از نحوه ارائه اطلاعات و نحوه مطابقت آنها با هدف بوده است. در سالهای اخیر ، در حالی که این امر برای جلب توجه به جزئیات مهم است ، کمی تغییر کرده و به عبارت دوستانه تر تبدیل شده است ، و کلمات کلیدی مورد استفاده در زمینه طبیعی تری پیدا شده است. این مطمئناً برای الگوریتم جستجوی MUM مفید است. این نرم افزار می تواند با استفاده از NLP و دانش عمیق جهان به سوالات پاسخ های ظریفی ارائه دهد تا مکمل های اطلاعات اضافی را با ترکیبی از فرمت ها-متن ، تصاویر ، یا حتی ویدئو و صوت در آینده جمع آوری کند.



مزایای MUM چیست؟

مزایای MUM چیست؟  

توانایی آن برای تفکر فراتر از سوال به ابعاد متعدد SERP و سئو در نتیجه ضربه می زند. کاربران ، مشاغل و تولیدکنندگان محتوا تشویق می شوند تا با ” پاسخگویی دقیق” خداحافظی کرده و از قصد و سفری که لایه ای ، پیچیده و گاهی تعمیم یافته تر است استفاده کنند.هوش مصنوعی Google MUM قطعه دیگری در تسلط و درک اهداف کاربر و فرآیندهای فکری خواهد بود.

تصور کنید که می خواهید به کشوری سفر کنید و سوالاتی که در حال حاضر باید بپرسید تا همه آنچه را که باید بدانید پیدا کنید. اولا ، ممکن است تعجب کنید که چگونه به آنجا می رسید. سپس ممکن است برای اقامت ، آنچه در منطقه است ، برای ویزا یا واکسیناسیون مورد نیاز و شاید کمی درباره آب و هوا و فعالیت های موجود جستجو کنید. لیست همچنان ادامه دارد و زمان جستجو و جستجوی نتایج نیز طول می کشد.

بلافاصله ، Google MUM آغاز پاسخگویی به این نیازها است.

۱-رفع موانع زبانی

MUM نتایج دیگری را به زبان های دیگر پیدا می کند و گنجینه ای از اطلاعات محلی و بصیرت بیشتری را نسبت به سایر فناوری های جستجوی Google ارائه می دهد. هدف آن تبدیل شدن به یک متخصص و مترجم شخصی شماست ، با ارزش افزوده ای که می توانید از یک انسان مشتاق انتظار داشته باشید – به طور خلاصه ، با جزئیات فراوان و به آسانی به زبانی که می فهمید ، درست مانند تعامل با یک متخصص انسانی.

جستجوها دیگر با کلماتی که انتخاب می کنیم مانع نمی شود. افراد می توانند با گنجاندن تصویر ، ویدئو یا صفحه وب در جستجوی ما ، پاسخهای بیشتری به سوالات دریافت کنند. این امر دسترسی بیشتر به محتوای بین المللی را که موتورهای جستجوی قبلی آن را تشخیص نمی دادند ، تضمین می کند.

این شکستن موانع زبانی به کاربران ، سئوکار ها و مشاغل اجازه می دهد تا بینش ها و پاسخ های محلی بیشتری را ببینند. در زمینه SEO و بازاریابی دیجیتال ، این نیز بدان معناست – رقابت بیشتر! مردم محلی نظرات زیادی در مورد مناطق یا امکانات ایجاد می کنند ، اما در حال حاضر به دلیل موانع زبانی ما نمی توانیم بهترین پاسخ را به سوالات ساده مرور خود داشته باشیم.

تا زمانی که کاربران به اندازه کافی و به طور گسترده از اصطلاحات محلی ، املاها یا تفاوت های زبانی استفاده نکنند ، هرگز اطلاعاتی را که بخشی جدایی ناپذیر از تصمیم گیری است ، کشف نمی کنند.

۲-ساختن چند حالته

در حالی که MUM همه چیز را می داند (امیدوارم) زیرا از چارچوب متن به متن T5 استفاده می کند   و 1000 برابر قوی تر از  BERT است . ما همچنان پاسخ سوالات ساده را خواهیم دید. اما آنهایی که کمتر ساده هستند یا پاسخی مستقیم ندارند با این رویکرد چند بعدی شکوفا می شوند. تصور کنید ، اگر پاسخ در تصویری باشد که می تواند به زبان ژاپنی باشد ، چه؟

۳-هوش مصنوعی و موتور جستجو

موتورهای جستجو راه ایجاد محتوا را پیش گرفته اند و تمرکز زیادی بر کلمات کلیدی ، عبارات ، قصد و سایر عوامل کلیدی دارند. بنابراین آیا هوش مصنوعی باید طرز فکر کسب و کارها ، SEO ها و آژانس ها را در مورد جذب بازدیدکنندگان و جذب آنها تغییر دهد در حالی که اطمینان حاصل می کند که ما از نمایشی که Google MUM می تواند ارائه دهد استفاده می کنیم؟ این یک الگوریتم جستجوی هوشمند بسیار بزرگتر است که تفاوت های ظریف را درک می کند و محتوای مرتبط و متنوع تری را به جلو نشان می دهد.

محتواهایی که به اشتباه مطرح شده اند به آسانی از قبل ناپدید می شوند. این امر نشان می دهد که تجربه کاربر ، محتوا ، سئو سایت کلی ، دسترسی و قصد در موفقیت در عصر دیجیتال چقدر مهم است. بنابراین ، محتوا باید از چند کلمه کلیدی قرار داده شده بهتر باشد تا بتواند در هرجایی در رتبه بندی صفحات قرار گیرد و باید از فرمت های چند رسانه ای که Google MUM به آنها توجه می کند استفاده بهینه کند. تمرکز کاربران MUM بر کاربران نهایی است و این باید در وهله اول نحوه عملکرد بازاریابان محتوا باشد. هنگام بررسی طراحی مجدد وب سایت خود ، این نکته را باید به خاطر بسپارید . ما می بینیم که اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید ، نیاز به SEO با کیفیت و محتوای عبارت کلیدی را تقویت می کند.

Google MUM توانایی بسیار بیشتری در پاسخ به سوالات ساده مقایسه نیز دارد.

آیا در ترکیه همان هوای مصر را پیدا خواهم کرد؟ ” سوالات سبک در یک حرکت پاسخ خواهند داد. قبلاً ما باید اطلاعات مربوط به هر کشور را بررسی کرده و خودمان اطلاعات را مقایسه می کردیم. نه تنها یک سوال برای ایجاد درجه حرارت برای هر یک کافی است ، بلکه اطلاعات ارزش افزوده ای را در مورد هر کشوری ارائه می دهد که می داند افراد ممکن است به جستجو بپردازند. این ممکن است شامل مقایسه های مربوط بین دو کشور باشد ، مانند واکسیناسیون یا اطلاعات ویزا ، نوع لباس یا اطلاعات مفیدی که توانایی هوش مصنوعی آن را مناسب تشخیص می دهد.

مام (MUM) در مقابل (BERT) برت

مانند هر الگوریتمی ، جدیدترین نیز بهترین را اعلام می کند. BERT نمایندگی های رمزگذار دو طرفه از Transformersدر سال 2019 راه اندازی شد و جستجوها را بهتر از آنچه قبلاً می توانستیم درک کرد. در همان زمان ، کلمات کلیدی به عباراتی کلیدی تبدیل شدند که به دنبال ارائه نتایج بر اساس قصد کاربر بودند. به عبارت دیگر ، محتوا باید به سوالات متداول پاسخ دهد.

اعداد به ما می گویند که MUM  1000برابر قوی تر از BERT است ، بنابراین آیا MUM همیشه بهترین را می داند؟ بدون شک به نظر می رسد که این امر ظاهر جستجو و سئو وب سایت را همانطور که در سال 2021 می شناسیم تغییر می دهد.

کاری که باید انجام دهید

محتوایی ایجاد کنید که با کیفیت بالا و متمرکز باقی بماند و در عین حال امکاناتی را ایجاد کند که می تواند به مقایسه و موضوعات مرتبط برساند. محتوا باید به سوالات پاسخ دهد و سطح مناسب ارزش افزوده ، از جمله استفاده مناسب از قالب های چند رسانه ای را ارائه دهد تا MUM متوجه شما شود. محتوای نوشته شده ، از جمله پست ها و مقالات وبلاگ ، هنوز نقش کلیدی در جلب توجه دارد. اهمیت بیشتری در پشتیبان گیری از این با پادکست ها ، تصاویر ، صدا و محتوای ویدئویی وجود دارد – این امر به زمانی که تکرارهای جدید MUM وارد بازی شوند کمک می کند.

Google MUM می داند که محتوای مرتبط است و آن را به نتایج جستجو اضافه می کند. اکنون محتوای شما در بین مهمترین مشارکتهای سراسر جهان رقابت خواهد کرد. در حالی که موانع زبانی را برطرف می کند ، عاقلانه است که سئو چند زبانه را به عنوان بخشی از استراتژی خود داشته باشید. این امر به طور چشمگیری بر قدرت منطقه ای محتوا تأثیر می گذارد ، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید و اهمیت منطقه ای ، علایق همسایگی یا ویژگی های زبانی و بصری را افزایش دهید.

با استفاده از مطالب آموزنده ، جذاب ، تصاویر ، و سایر رسانه ها محتواهایی تولید کنید که به شناخت و وفاداری برند منجر شود. به خاطر داشته باشید که داده های ساختار یافته را به صفحه خود اضافه کنید تا سرنخ هایی در مورد محتوا ارائه دهید. برندها و تبلیغ کنندگان باید توجه داشته باشند که این یک به روزرسانی با محوریت هوش مصنوعی است و هر چه بیشتر یاد می گیرد. ما می دانیم که در حالی که Google MUM پاسخ های جستجو را گسترش می دهد ، همیشه افرادی خواهند بود که می دانند به کجا باید نگاه کنند و برای محتوای مورد اعتماد به چه کسی اعتماد کنند ، بنابراین تا زمانی که شما به این موضوع ادامه دهید ، معمولاً مجموعه SERP مخاطبین فعلی شما را به حداقل نمی رساند. قابل اعتماد باقی بماند نکته اصلی این است – به ساختن تخصص و اقتدار خود در صنعت ادامه دهید تا بتوانید رقابت خود را “برنده شوید”.

صادقانه بگویم ، با ترفندهای کمتر برای پنهان کردن ، آنچه که هنگام ایجاد محتوای سازگار با MUM باید از آن مطمئن شوید ، به معنای کیفیت است. اگر برای کاربر نهایی شما جالب ، مرتبط و ارزشمند باشد ، آنگاه دیده می شود. این امر مخاطبان بالقوه را گسترش داده و رقابت قابل ملاحظه ای را برای دیده شدن به ارمغان می آورد ، و این به همان اندازه برای بسیاری از افراد خوب است.

نتیجه

آیا ما واقعاً به سمت دنیای اینترنت محور بدون موانع حرکت می کنیم؟ در حالی که MUM گوگل به دنبال این است که بیشتر از هر موتور جستجوی دیگری در مورد آنچه که ما به دنبال آن هستیم ، بفهمد ، آیا این امر جستجوی واقعی را برای یک تجربه جهانی تر باز می کند؟ ما نمی توانیم به همه سوالات پاسخ دهیم و بسیاری از پرسش ها همچنان وجود دارد که با توجه به سرعت راه اندازی آن ، باید پرسید. فقط زمان به ما نشان می دهد که چگونه Google در آینده MUM را بداهه می کند. از این گذشته ، فناوری و نوآوری هرگز برای مدت طولانی ثابت نمی مانند.

مقاله مرتبط:

تاثیر فناوری هوش مصنوعی (Google MUM) بر سئو چیست؟

شهرام سئو مدیر آژانس رشد استراتژیک  seoword ، مستقر در تهران است. او را می توانید در ایمستاگرام پیدا کنید .برای اطلاع از SEO ، چشم انداز جستجو ، بازاریابی جستجو ، بازاریابی دیجیتال ، رهبری ، پادکست ها و موارد دیگر ، در خبرنامه آموزش سئو مشترک شوید  .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سئو ورد]
[مشاهده در: https://seoword.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1476]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن