تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797860655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای خرید کوادکوپتر


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از سرگرمی های جذابی که در سالهای اخیر در سرتاسر جهان بشدت مورد توجه قرار گرفته است، کوادکوپتر ها هستند. کوادکوپتر را با نامهای دیگری مثل پهباد یا هلیشات هم می شناسند. از کوادکوپترها در زمینه های متنوع دیگری هم استفاده می شود. از استفاده در امور صنعتی مثل سمپاشی گرفته تا امور پستی، اورژانس و فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای. اما بیشترین کاربران کوادکوپترها کاربران تفریحی هستند. از آنجا که پرواز و هدایت کوادکوپترها بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است، طرفداران بسیار زیادی از سرتاسر دنیا پیدا کرده است. اما کوادکوپتر ها دارای مدل ها با امکانات بسیار متنوعی می باشند. جهت خرید کوادکوپتر موارد زیادی است که با درنظر گرفتن آنها می توان انتخابی درست و مناسب داشت و به نسبت پرداخت هزینه بیشترین امکانات دلخواه را بدست آورد.


راهنمای خرید کوادکوپتر

 

انتخاب برند هنگام خرید کوادکوپتر

اولین مرحله در خرید کوادکوپتر انتخاب برند دستگاه می باشد. امروزه برندهای متنوعی در دنیا به تولید این دستگاه های جذاب مشغول هستند. یکی از برندهای بسیار محبوب و پرطرفدار تولید کوادکوپتر سایما می باشد. سایما یکی از بزرگترین و معتبرترین کمپانی های حال حاضر جهان می باشد که کاربران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. از ویژگیهای اصلی کوادکوپتر های سایما ارزش خرید بالای آنها است. با خرید کوادکوپتر سایما به نسبت هزینه ای که انجام می دهید بالاترین کیفیت و امکانات را دریافت می کنید. کوادکوپترهای سایما در کشور ما توسط نمایندگی این محصولات "ایران سایما" وارد شده و به فروش می رسند. با خرید کوادکوپترهای سایما نه تنها خیالتان از بابت دریافت بیشترین کیفیت در ازای هزینه ای که کرده اید راحت است، بلکه نگران خدمات پس از فروش دستگاه خود هم نیستید. چرا که قطعات یدکی کوادکوپترهای سایما به نسبت دیگر برندهای کوادکوپتر به وفور در بازار یافت میشوند. بواسطه دلایل ذکر شده و کیفیت و دوام بالای محصولات سایما و رضایت کاربران کوادکوپترهای این برند در بین برندهای موجود در بازار ایران توصیه اکید ما خرید کوادکوپتر از مدلهای برند سایما می باشد.


راهنمای خرید کوادکوپتر

 

بررسی امکانات و ویژگیها هنگام خرید کوادکوپتر

در این مطلب ویژگیها و امکانات مختلف کوادکوپتر ها را مورد بررسی قرار میدهیم تا شما را با امکاناتی که احتمالا هنگام خرید کوادکوپتر برایتان دارای اهمیت هستند آشنا کنیم. در معرفی و توضیحات هر محصول در سایت رسمی ایران سایما می توانید وجود یا عدم وجود هر یک از ویژگیهای نامبرده در این مطلب را پیدا کرده و با بررسی مدلهای موجود به انتخاب مدل کوادکوپتر مناسب خود جهت خرید دست پیدا کنید.

جنس بدنه کوادکوپتر

جنس بدنه کوادکوپتر یکی از فاکتور های مهم هنگام خرید کوادکوپتر می باشد. استفاده از پلاستیک منعطف و ضربه پذیر در بدنه کوادکوپتر موجب داشتن مقاومت بالای دستگاه هنگام برخورهای احتمالی با اجسام و یا هنگام سقوط است. از آنجا که کاربران مخصوصا در اوایل استفاده از کوادکوپتر مهارت کافی در کنترل دستگاه را ندارند، توصیه می شود حتما موقع خرید کوادکوپتر به این ویژگی توجه شود.


راهنمای خرید کوادکوپتر

کوادکوپتر دوربیندار یا بدون دوربین

یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده هنگام خرید کوادکوپترکه تاثیر زیادی بر قیمت آن می گذارد، داشتن دوربین یا نداشتن آن است. بسته به اینکه به دنبال عکاسی یا فیلمبرداری با کوادکوپترتان هستید و یا قصدتان فقط پرواز و هدایت این دستگاه باشد، می توانید درباره دوربیندار یا بدون دوربین بودن کوادکوپترتان تصمیم گیری کنید. همچنین فاکتور دیگر مورد بررسی شما می تواند کیفیت دوربین باشد. بسته به اینکه مایل هستید تصاویرتان با چه کیفیتی ضبط شوند میتوانید برای کیفیت دوربین کوادکوپترتان بیشتر یا کمتر هزینه کنید.

 

رادیو کنترل کوادکوپتر

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید کوادکوپتر رادیو کنترل این دستگاه ها است. شما با مراجعه به بررسی و توضیحات هر یک از کوادکوپتر ها می توانید شکل رادیو کنترل ، نحوه کنترل و جا گیری دکمه های کنترل و جو استیک ها را بررسی کنید. از موارد دیگر قابل بررسی در باره رادیو کنترل برد آن است. بسته به اینکه داشتن چه برد پروازی مد نظتان باشد می توانید کوادکوپتر مورد نظرتان را جهت خرید انتخاب کنید.


راهنمای خرید کوادکوپتر

 

قابلیت چرخش دوربین کوادکوپتر

اگر در خرید کوادکوپتر عکاسی و فیلمبرداری برایتان اهمیت داشته باشد، احتمالا داشتن قابلیت چرخش دوربین هم برایتان مهم باشد. دوربین های ثابت قابلیت حرکت و عکاسی و فیلمبرداری از پایین را ندارند و در یک زاویه ثابت هستند. اما داشتن قابلیت چرخش دوربین این امکان را به شما می دهد تا از روی ریموت کنترل زاویه چرخش دوربین را تغییر داده و از زاویه دلخواه تصویربرداری کنید.

 

تیکاف و لندیگ خودکار

یکی از قسمتهای سخت در کنترل کوادکوپترها مخصوصا برای افراد میتدی تیکاف و لندیگ آنها می باشد. داشتن قابلیت تیکاف و لندینگ خودکار می تواند آپشنی خوب برای شما هنگام خرید کوادکوپتر باشد.


راهنمای خرید کوادکوپتر

قابلیت تغییر سرعت کوادکوپتر

با داشتن قابلیت تغییر سرعت در کوادکوپتر می توانید سرعت آن را بسته به باز یا بسته بودن محیط پرواز، شخصی که در حال کنترل دستگاه است و همچنین مبتدی یا حرفه ای بودن خودتان تنظیم کنید. این قابلیت باعث میشود کوادکوپتر شما هم برای تمرین پرواز برای افراد مبتدی و هم برای داشتن هیجان بالا در سرعت بالاتر مناسب باشد. قابلیت تغییر سرعت می تواند فاکتوری مهم در انتخاب مدل و خرید کوادکوپتر باشد.

قابلیت ارسال زنده تصاویر

یکی از ویژگیهای جذاب و مهم هنگام انتخاب و خرید کوادکوپتر داشتن قابلیت ارسال زنده تصاویر می باشد. با داشتن این امکان شما قادر خواهید بود همزمان تصویری که کوادکوپتر در حال ضبط آن می باشد را مشاهده و بر اساس آن دستگاه را در مسیر مورد نظرتان حرکت دهید.


راهنمای خرید کوادکوپتر

 

 

بررسی قدرت باتری هنگام خرید کوادکوپتر

از آنجایی که پرواز کوادکوپترها مصرف برق بالایی دارد داشتن باتری قویتر کمک میکند تا تایم پرواز بیشتری برای شما فراهم شود. بسته به قدرت باتری و زمان پرواز ثبت شده در مدلهای مختلف کوادکوپتر که در توضیحات هر یک از آنها در سایت ایران سایما ثبت شده است، می توانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.

کنترل کوادکوپتر از طریق موبایل

در مدلهایی از کوادکوپتر که امکان نصب نرم افزار روی گوشی موبایل وجود دارد، شما می توانید کنترل پرنده خود را از طریق تلفن هوشمند به دست بگیرید و از این ویزگی جذاب لذت ببرید.


راهنمای خرید کوادکوپتر

توجه به قابلیت هدلس مد هنگام خرید کوادکوپتر

یکی از ویژگیهای بسیار کاربردی کوادکوپتر ها داشتن ویژگی هدلس مد است. در پرواز و کنترل کوادکوپتر دانستن جهت آن یعنی پشت و جلو و چپ و راست آن ضروری است. اما از آنجا که به دلایل مختلف خلبان گاهی جهت کوادکوپتر را گم میکند ممکن است منجر به کراش یا سقوط دستگاه شود. قابلیت هدلس مد بسته به زاویه رادیو کنترل دستگاه جهت حرکت آن را تعیین می کند و کنترل به مراتب راحت تری برای کاربر فراهم می آورد.


راهنمای خرید کوادکوپتر

جمع بندی

 

در این مطلب سعی شد تا امکانات و ویژگیهای دارای اهمیت و اصلی برای راهنمایی شما کاربران جهت خرید کوادکوپتر مطرح و بررسی شود. شما میتوانید با مراجعه به سایت ایران سایما ، توضیحات و ویدئوی مخصوص محصولات مختلف را مشاهده کرده و با داشتن اطلاعات جامع، اقدام به خرید کوادکوپتر کنید. از آنجا که واردکنندگان متفرقه محصولات درجه 2 و برگشتی این برند را در حجم زیادی وارد کشور کرده اند، توصیه ما به شما خرید محصولات این برند فقط از نمایندگی رسمی محصولات سایما در ایران می باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1907]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن