تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797012285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی برترین آموزشگاه مجازی خیاطی کشور


واضح آرشیو وب فارسی::

 

با در نظر گرفتن پیشرفت افراد در زمینه‌های مختلف، شاهد برخی از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته در جهت راحتی و رفاه افراد خواهیم بود. امروزه تمامی اقشار مختلف مردم با مقوله‌ی دنیای مجازی و مزایا و معایب آن آشنا هستند. یکی از بهترین فواید آن، آموزش‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف بوده است. آیا می‌دانستید که می‌توانید در دنیای مجازی نیز هنر خیاطی را به صورت حرفه‌ای و تخصصی آموزش دیده و از آن لذت ببرید. آموزش مجازی طراحی لباس و همچنین آموزش مجازی خیاطی، دو سرفصل بسیار مهم در هنر خیاطی هستند که توسط آکادمی هنر پارس، به بهترین نحو، به هنرجویان تفهیم خواهد شد.

به جرات می‌توان گفت آکادمی هنر پارس یک پلتفرم موفق و مناسب برای بسیاری از هنرجویان بوده است که با انتخاب صحیح، شاهد بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها خواهند بود. در این آکادمی هنرجویان می‌توانند به راحتی با تمامی نکات بسیار مهم و ضروری در طراحی لباس و خیاطی آشنا شده و با دریافت آموزش‌های لازم و مدارک کاربردی، اقدام به راه اندازی مزون و یا ورود به بازار کار تخصصی و حرفه‌ای نمایند.


دوره نازک دوزی زنانه - آموزشگاه خیاطی هنر مادر

آموزش مجازی خیاطی

هدف از آموزش مجازی طراحی لباس و آموزش مجازی خیاطی چیست؟

با وجود برخی از مشکلات از جمله: پیک‌ بیماری و شیوع ویروس، عدم زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری، سکونت در شهرستان‌ها و عدم برخورداری از شرایط مطلوب برای شرکت در کلاس‌های حضوری و مشکلاتی از این قبیل، موجب شده است که اساتید برجسته، زبردست و متخصص، اقدام به ارائه‌ی آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خود، به روش غیر حضوری نمایند.

هدف از آموزش مجازی برای طراحی لباس و خیاطی؛ آماده‌سازی هنرجویان برای ورود به بازار کار رقابتی می‌باشد. در این دوره‌های آموزشی هنرجویان می توانند صفر تا صد طراحی لباس و خیاطی را به صورت کامل آموزش دیده و وارد بازار کار حرفه‌ای گردند. از این رو در کنار کسب درآمد بسیار بالا می‌توانند از خلق پوشاک و لباس‌های جذاب و منحصر به فرد، لذت برده و به یک خیاط حرفه ای و طراح متخصص مبدل گردند. برخی از خصوصیات بسیار مهم در این دوره های آموزشی، ترغیب بسیاری از هنرجویان را برای شرکت در دوره های آموزش مجازی در بر داشته است. از مهمترین پارامترها در دوره‌های آموزش مجازی آکادمی هنر پارس، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:


بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره خیاطی فنی حرفه ای کدام است؟

آموزش مجازی خیاطی

  1. هزینه‌ی بسیار مناسب و مقرون به صرفه:

آیا از پرداخت هزینه‌های گزاف برای شرکت در دوره‌های آموزش خیاطی، ناراضی هستید؟ آکادمی هنر پارس شرایطی را برای شما در نظر گرفته است که، می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم و ناچیز بهترین و ایده‌آل‌ترین آموزش حرفه ای و تخصصی را دریافت نموده و به راحتی وارد بازار کار گردید. با در نظر گرفتن هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه دوره آموزش مجازی طراحی لباس و همچنین دوره آموزش مجازی خیاطی ، هنرجویان می تواند به راحتی و با کمترین هزینه، آموزش های حرفه ای و تخصصی را دریافت نمایند. همچنین در این دوره‌های آموزشی، پرداخت هزینه‌های جانبی رفت و آمد و غیره نیز به صفر رسیده و از این جهت نیز برای هنرجویان بسیار ایده آل بوده است.

  1. آموزش تخصصی و حرفه‌ای توسط اساتید برجسته:

یکی از خصوصیات بسیار مهم در برترین آموزشگاه های مجازی کشور، برخورداری آنها از اساتید مجرب، کار آزموده، متخصص، با مدرک دانشگاهی معتبر می باشد. آکادمی هنر پارس با بهره برداری از بهترین و برجسته‌ترین اساتید در زمینه طراحی لباس و خیاطی یکی از مراکز معتبر برای آموزش طراحی لباس و همچنین آموزش مجازی خیاطی به شمار می رود. اساتید انتخاب شده برای این آکادمی، همگی از مدارک بین المللی و همچنین مدارک دانشگاهی معتبری برخوردار هستند که شما را در زمینه یک طراحی فوق العاده و همچنین یک خیاطی بی نظیر و منحصر به فرد همراهی خواهند نمود.

اساتید انتخاب شده برای آموزش مجازی آکادمی هنر پارس، از تخصص کافی در زمینه‌ی تدریس مجازی نیز برخوردار هستند و می‌توانند هنرجویان مجازی خود را به بهترین نحو آموزش داده و همچنین برای رفع اشکال، آنها را همراهی نمایند.

  1. ارائه‌ی مدارک کاربردی و مفید:

در بازار کار رقابتی، شاهد موفقیت افرادی خواهیم بود که از تخصص و تجربه کافی در یک زمینه بهره مند هستند. لذا گاهاً استفاده از مدارک در برخی از فعالیت ها، کاربرد چندانی نداشته است. اما آکادمی هنر پارس در ضمن آموزش تخصصی و حرفه ای و همچنین صفر تا صد طراحی لباس و خیاطی، اقدام به ارائه مدارک معتبر و کاربردی نموده است تا هنرجویان بتوانند علاوه بر راه‌یابی ساده به بازار کار رقابتی، موفقیت های چشمگیری را نیز در این زمینه کسب نمایند. همچنین افرادی که اقدام به مهاجرت، اقامت و یا ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارند، می توانند به راحتی با شرکت در دوره های آموزشی، از مزایای فوق العاده آکادمی هنر پارس بهره‌مند گردند.

ارائه مدارکی از جمله: مدرک لایسنس، مدرک بین المللی و دو زبانه آکادمی هنر پارس، مدرک بنیاد ملی مد و پوشاک، مدرک وزارت ارشاد سبب شده است که هنرجویان به راحتی به تمامی رویاهای خود دست یافته و از آموزش‌های دریافتی به صورت مجازی، نهایت استفاده را ببرند.

  1. تضمین آموزش و خدمات ایده‌آل توسط آموزشگاه پس از دریافت آموزش‌های مجازی:

یکی از دلایل بسیار مهم برای انتخاب آکادمی هنر پارس به عنوان برترین آموزشگاه مجازی، تضمین آموزش و همچنین ارائه کارت گارانتی 5 ساله می‌باشد. هنرجویان با در دست داشتن این کارت گارانتی می‌توانند از مزایای فوق العاده در آکادمی هنر پارس به مدت 5 سال استفاده نمایند. از جمله مزایای آن می‌توان به:

  • شرکت در دوره‌های رفع اشکال
  • شرکت در ورکشاپ‌ها
  • شرکت در دوره‌های آموزشی
  • دریافت مشاوره‌های کاربردی و هدفمند از اساتید برجسته برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر

و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. همچنین آکادمی هنر پارس پس از اتمام دوره‌ی آموزش مجازی طراحی لباس و همچنین اتمام دوره‌ی آموزش مجازی خیاطی، اقدام به تضمین بازار کار برای هنرجویان نیز نموده است.

این آکادمی با برخورداری از قرارداد معتبر با بسیاری از صنایع پوشاک و غیره، بازار کار تضمین شده ای را برای هنرجویان در نظر گرفته است. با طی کردن این دوره‌های آموزشی از مبتدی تا پیشرفته، می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان و همچنین با پرداخت کمترین هزینه، به یک طراح و یا خیاط خرفه‌ای مبدل گردید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1627]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن