تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817450632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنس قاب پنجره‌های دوجداره چه تاثیری دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 


https://lh6.googleusercontent.com/V72P4zT8H2s15Gu8dy31ea_8Ow7_34SNlYF6By4istJvBovuzeH-WNQeuKZe2k3xmx9cMdqAy8GXHy1zmD-3byJLFNKDwJ0ly1bBs9FefZ-iaV9DWI_TjGX_gZj0-g=s0

قاب پنجره‌ی دو جداره قابل تهیه و ساخت از مواد اولیه مختلف است و هر کدام از این قاب‌ها در دوره و بازه‌ی زمانی خاصی کارآمد و مناسب بوده‌اند. در حال حاضر با پیشرفت‌های مختلفی که در صنعت در و پنجره داشته‌ایم و به مدد استفاده از ابزار و تجهیزات مختلف، مواد اولیه‌ی متنوع و باکیفیت و دانش متخصصین محصولاتی روانه‌ی بازار شده‌اند که که از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. یکی از انواع در و پنجره‌های محبوب و پرطرفدار این روزها در و پنجره یو پی وی سی دو جداره است و بخشی از محبوبیت این در و پنجره به جنس قاب آن مربوط است. در ادامه به بررسی خواص و تاثیرات این بخش در کارایی در و پنجره‌ها می‌پردازیم.

طول عمر بالای در و پنجره

بخش قابل توجهی از طول عمر بالای انواع در و پنجره به کیفیت و ساختار قاب آن بستگی دارد. اگر قاب پنجره‌ی شما از مقاومت کافی در برابر تغییرات آب و هوایی و تابش نور خورشید، وجود ذرات مزاحم و آلودگی‌ها و ... برخوردار باشد این محصول می‌تواند طول عمر بالایی داشته و به افزایش کارایی و طول عمر در و پنجره نیز کمک کند.

پروفیل یو پی وی سی را می‌توان یکی از محصولات بسیار مقاوم بازار امروز به حساب آورد. محصولی که در مناطق و موقعیت‌های جغرافیایی با آب و هوای بسیار گرم یا سرد می‌تواند ظاهر، کارایی، سلامت و ... خود را حفظ کند و تا سال‌ها مثل روز اول باشد. پروفیل upvc که در ساختار این پنجره‌ها به کار می‌رود باعث می‌شود تا قیمت پنجره دو جداره نیز قیمتی متناسب باشد.

تناسب بین کارایی در و پنجره، هزینه‌ی محصول و ارزش افزوده‌ی آن و همچنین هزینه‌ی پرداختی مسئله‌ای است که پروفیل پنجره یو پی وی سی می‌تواند در تحقق آن بسیار عالی عمل کند.

عایق بودن در و پنجره

از جمله کارایی‌های ویژه و جذاب پروفیل یو پی وی سی امکان ساخت در و پنجره‌ای عایق است. در و پنجره‌هایی که به خوبی بتوانند در برابر سروصدا، گرما و سرما، ذرات و آلودگی‌های موجود در هوا و ... پایداری کند. اولین نکته این است که قاب پنجره در صورتی که خود عایق باشد از انتقال دمای متفاوت به صورت چشمگیری جلوگیری می‌کند. این پروفیل به دلیل ماهیت خود و ساختار مقاومی که در برابر انتقال دما دارد می‌تواند در تحقق این مهم به خوبی کارایی داشته باشد.
از طرفی دیگر این پروفیل به عنوان قاب پنجره امکان ساخت در و پنجره دو یا سه جداره را به راحتی برای شما فراهم می‌کند. در و پنجره‌ای دو یا سه جداره شیشه با ضخامت‌های مختلفی را در ساختار خود نگه می‌دارد و این شیشه‌ها به کمک تزریق گاز آرگون به فضای خلا بین شیشه‌ها و وجود درزگیرهای مختلف و ... در ساخت در و پنجره‌ای عایق کمک می‌کنند.

باید بدانید قاب پنجره شما هرچقدر سبک‌تر باشد به سبک شدن ساختار کلی پنجره کمک می‌کند. پروفیل یو پی وی سی یکی از انواع محصولاتی است که بسیار سبک است و وزن کم آن باعث کاهش وزن قاب پنجره می‌شود. همانطور که پیش از این گفته شد کم بودن وزن قاب پنجره بر وزن کل ساختار در و پنجره تاثیر دارد و کمک می‌کند تا بار اضافه‌ای بر دیوارها تحمیل نشود.

یراق آلات

قاب پنجره‌ی شما بخشی است که یراق بر روی آن نصب می‌شود و پوفیل یو پی وی سی اجازه می‌دهد تا یراق‌آلات متنوع به راحتی در ساخت در و پنجره استفاده شوند. از جمله بخش‌هایی که هم بر قیمت پنجره یو پی وی سی و هم کارایی آن تاثیر چشمگیری دارد، یراق‌آلات به کار رفته در این ساختار است. در صورتی که یراق انتخابی شما مناسب باشد و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد می‌تواند به ساخت محصولی عایق کمک خوبی کند. همچنین بخش قابل توجهی از تنوع در مدل و بازشوهای متنوعی که در و پنجره‌ها دارند به لطف وجود یراق‌آلات مختلف است.

شاید انتخاب پروفیل مناسب و ساخت قاب پنجره‌ای با کیفیت مطلوب کار چندان راحتی نباشد و برای شناخت محصول اصل و باکیفیت به راهنمایی و مشاوره نیاز داشته باشید. در این حالت می‌تواندی با اعتماد به تولیدکنندگان خوش‌نام و آوازه‌ی بازار محصولی مرغوب را تهیه کنید. هافمن یکی از تولید کنندگان حرفه‌ای پروفیل است که با تکیه بر تخصص و سال‌ها تجربه‌ی مهندسین خود، آزمایشگاه مجهز و تیم تولید متبحر و ... محصولی مرغوب را روانه‌ی بازار کرده است و با اعتماد به این برند و می‌توانید تا سالها نگرانی بابت خرابی در و پنجره، هزینه‌های مربوط به تعویض و تعمیر پنجره و مواردی از این دست نداشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن