تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799225706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محتوا مارکتینگ، پلتفرم تولید محتوا


واضح آرشیو وب فارسی:: محتوا پادشاه است! این جمله‌ نخستین بار توسط بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین افراد در جهان، بیان شد و امروزه بسیار شنیده می‌شود، اما به راستی چرا محتوا پادشاه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم محتوا؛ مهم‌ترین عامل ارتقای رتبه سایت شما در موتورهای جست و جو، پل ارتباطی شما با مخاطبانتان و عامل افزایش اعتبار شماست. با این تفاسیر محتوای تولید شده باید ارزشمند و بکر باشد تا مخاطبان را به خود جذب کند، با افزایش تعداد کارشناسان محتوا و ایجاد فضای رقابتی در فضای دیجیتال، تولید محتوای وب، کاری بسیار تخصصی و حائز اهمیت است که باید به دست متخصصین این امور سپرده شود، زیرا محتوایی که اثرگذاری بر مخاطب نداشته باشد عملا تنها هزینه‌ای اضافی بر دوش مدیران کسب و کارها خواهد بود.

محتوا مارکتینگ

در دنیای امروز همه کسب و کارها به محتوا نیاز دارند و بدون آن در آینده‌ای نه چندان دور نمی‌توانند سرپا بمانند و چاره‌ای جز آشنا شدن با روش‌های جدید بازاریابی و به خصوص محتوا مارکتینگ، نخواهند داشت. محتوا بخش بسیار مهم و ضروری ایجاد ارتباط بین مخاطب و کسب و کار شماست و محتوا مارکتینگ یا بازاریابی محتوا در واقع یک فرایند مستمر و هدفمند است که در صورت اجرای حرفه‌ای و داشتن برنامه دقیق به موفقیت خواهد رسید. اگر می‌خواهید سود سهام بازاریابی محتوا را به دست آورید باید زمان کافی را به تولید محتوا اختصاص دهید. بازاریابی وب اصولا توسط محتوا تامین می‌شود. رابی ریچاردز، با استفاده از وبلاگی که تنها یک ماه از تولید آن گذشته بود و ایجاد محتوای مناسب بازدید خود را در مدت 30 روز به 272 درصد رسانید. این آمار قدرت محتوا را نشان می‌دهد.


محتوا مارکتینگ
 

اهمیت تولید محتوای متنی

با وجود انواع محتواهای تولید شده، محتوای متنی هنوز هم در مقایسه با سایر انواع محتواها جایگاه خود را حفظ کرده و هنوز هم جزو موثرترین و بهترین روش‌های محتوا مارکتینگ است. در این روش از تولید محتوا اطلاعات مفید و ارزشمندی در مورد کالا یا خدمات شما در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.


محتوا مارکتینگ
 

مزایای تولید محتوای متنی

• سبب آگاهی مخاطب از برند شما می‌شود. • محتوای متنی همیشه محبوب باقی می‌ماند. • با تولید این نوع محتوا به مخاطب آموزش می‌دهید. • مخاطبان را به کسب و کار شما هدایت می‌کند. • تولید محتوای متنی ساده و مقرون به صرفه است. • تولید محتوای متنی تاثیرگذارترین روش برای تبدیل مخاطب به مشتری است. • محتوای متنی باعث بهبود عملکرد موتورهای جست و جو می‌شود. • فاصله شما را با رقیبان زیاد می‌کند. • باعث به دست آوردن تعداد بیشتری از مشتریان می‌شود.

محتوا مارکتینگ از نگاه آماری


محتوا مارکتینگ
 
بدون شک، اگر تولید محتوای وب سایت به درستی انجام شود می‌تواند نتایج چشمگیری برای کسب و کار شما ایجاد کند. برای درک اهمیت محتوا مارکتینگ به آماری که در زیر اشاره شده است توجه کنید: • 70 درصد از مخاطبان ترجیح می‌دهند اطلاعات مربوط به یک شرکت یا محصول را از طریق مقاله یا پست وبلاگ مطالعه کنند. • ماهانه بیش از 180 میلیارد جست و جو در گوگل اتفاق می‌افتد. • بیش از یک میلیارد نفر در جهان از خدمات گوگل استفاده می‌کنند. • موفق‌ترین بازاریابان دنیا 40 درصد از کل بودجه بازاریابی خود را صرف محتوا مارکتینگ می‌کنند. • 72 درصد از بازاریابان اظهار کردند که محتوا مارکتینگ باعث افزایش تعامل آن‌ها با مخاطبان می‌شود. • همچنین جالب است بدانید حدود 50 میلیارد بار جست و جو در گوگل تنها در ایران اتفاق می‌افتد. این آمار به خوبی اهمیت تولید محتوا را نشان می‌دهد و هر کسب و کاری را مجاب به تولید محتوای متنی می‌کند. اگر شما بتوانید یک استراتژی موثر برای ایجاد محتوا براساس درک صحیح از مخاطبان هدف خود ایجاد کنید نه تنها منجر به افزایش مخاطب برای شما می‌شود بلکه فروش را نیز افزایش می‌دهد.

مزایای محتوا مارکتینگ برای سئو

بهترین راه برای افزایش قدرت سئوی وبسایت شما، محتوا مارکتینگ است. گوگل متناسب‌ترین اطلاعات با جست و جوی کاربران را نمایش می‌دهد. اگر محتوایی متناسب و با کیفیت نباشد شانسی برای رتبه‌یابی و نمایش به مخاطب نخواهد داشت. سئو به محتوا نیاز دارد. شما نیازمند واژه‌ها، نوشته‌ها، مطالب و کلمات کلیدی هستید تا از سئو مناسبی برای سایت خود بهره‌مند شوید.

از چه کسی برای تولید محتوا کمک بگیرم؟


محتوا مارکتینگ
 
همان طور که قبل‌تر هم اشاره شد محتوا مارکتینگ یک کار تخصصی است و در صورتی که تولید محتوا اصولی انجام نشود نه تنها سودی نخواهد داشت بلکه تنها هزینه اضافی برای مدیران کسب و کار خواهد بود. بنابراین برای اینکه تولید محتوای شما اصولی و ارزشمند باشد و نتیجه خوبی نیز دربر داشته باشد از یک تیم متخصص کمک بگیرید. برای انجام این کار می‌توانید از بهترین تیم محتوا مارکتینگ که یک پلتفرم آنلاین است کمک بگیرید. این تیم با استفاده از نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف و با نظارت بر کیفیت محتوای تولید شده، به شما تحویل داده می‌شود. کیفیت بالای محتوا، سرعت بالا در تحویل پروژه و انطباق اهداف و خواسته‌های مشتری از جمله تعهدات این تیم حرفه‌ای است. محتوا مارکتینگ عامل اصلی تعیین موفقیت یا عدم موفقیت برای یک کسب و کار است. همان طور که دیدید تولید محتوای خوب کار هرکسی نیست و باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود تا هزینه‌ای که می‌کنید به نتیجه بیانجامد. برای این کار با یک تیم متخصص محتوا قرارداد ببندید و چشم انداز شرکت خود را برای آن‌ها شرح دهید تا بهترین محتوا را مناسب کسب و کار شما تولید کنند. در صورت نیاز به مشاوره و یا ثبت سفارش می‌توانید با تیم حرفه‌ای محتوا مارکتینگ در ارتباط باشید و کسب و کار خود را رونق ببخشید. هدف تیم محتوا مارکتینگ آسان، سریع و ارزان‌تر کردن فرآیند تولید محتوا برای شماست.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن