تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا کسب و کارهای کوچک به سئو نیاز دارند؟


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه به جرأت می‌توان گفت که تمام کسب و کارها برای جذب مشتری و به دنبال آن کسب درآمد بیشتر به حضور در اینترنت و فضای مجازی نیاز دارند. کسب و کارهای کوچک نیز از این قاعده مستثنا نیستند و برای معرفی یا فروش خدمات و محصولاتشان نیاز به حضور فعال در اینترنت و فضای مجازی دارند.

راه‌اندازی یک وب‌سایت برای فروش آنلاین یا معرفی یک کسب و کار چندان دشوار نیست و شما با صرفه هزینه‌ای معقول می‌توانید یک وب‌سایت داشته باشید؛ حتی میتوانید بصورت رایگان توسط وردپرس یک سایت راه اندازی کنید. اما آیا صرفاً راه‌اندازی یک وب‌سایت می‌تواند به شما در توسعه کسب و کارتان کمک کند؟

خیر! همان‌طور که می‌دانید تعداد وب‌سایت‌هایی که در زمینه‌های مشابهی فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد شده است. به عنوان مثال شما می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت، تعداد زیادی سایت فروش آنلاین کتاب را مشاهده کنید؛ بنابراین صرفاً راه‌اندازی یک وب‌سایت نمی‌تواند زمینه‌ساز موفقیت شما در کسب و کارتان باشد بلکه شما باید زمان و هزینه کافی برای دیده شدن سایتتان را نیز در نظر بگیرید.

این کار با بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر مانند گوگل امکان‌پذیر است. سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت کسب و کارهای اینترنتی به شمار می‌رود. بهبود سئوی سایت مزایای زیادی برای افزایش سرعت رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک به همراه دارد که ما در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.


سئو چیست؟

کسب و کارهای کوچک بیشتر از هر چیزی به دیده شدن نیاز دارند!

سئو چیست؟ سئو مجموعه‌ای از روش‌های مختلف برای بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر است. سئو فرآیند آسانی نیست و نیاز به صرف زمان دارد؛ به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید که در مدت زمان بسیار کوتاهی به نتیجه دلخواه خود برسید. متخصصین سئو به کمک روش‌های مختلف تلاش می‌کنند که وب‌سایت شما در میان انبوهی از سایت‌های دیگر دیده شود؛ بنابراین به هیچ وجه نباید تأثیر سئو در افزایش آگاهی دیگران از کسب و کارتان را نادیده بگیرید. افزایش تعداد افرادی که با کسب و کار شما آشنا می‌شوند، تأثیر مستقیمی در افزایش فروش محصولات یا خدماتتان خواهد داشت.

شناخته شدن برند کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد.

اگر بخواهیم به ساده‌ترین شکل ممکن درباره ساز و کار سئو و تأثیر آن در شناخته شدن یک برند صحبت کنیم باید بگوییم که بهینه‌سازی موتورهای جستجو این امکان را برای کسب و کارهای کوچک می دهد که بتوانند جزو اولین نتایج جستجوگر گوگل پس از سرچ کردن باشند. فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی پوشاک دارید. افراد زیادی در اینترنت به جستجوی لباس‌های مورد علاقه خود می‌گردند؛ پس اگر سایت شما جزو اولین پیشنهادهای گوگل برای افرادی باشد که به دنبال خرید پوشاک هستند، قطعاً شانس شما در جذب مشتریان بیشتر، افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

برند هویت کسب و کار شماست و به همین دلیل با افزایش تعداد مشتریانتان افراد بیشتری با برند شما آشنا خواهند شد و برای دریافت خدمات یا خرید محصولات دیگر دوباره به سراغ کسب و کار شما خواهند آمد.


کاربرد سئو

سئو به افزایش اعتبار برند شما کمک می‌کند.

اغلب ما معمولاً فقط بر روی سایت‌هایی کلیک می‌کنیم که جزو نتایج اولیه گوگل باشند و به ندرت برای خرید یک محصول به سراغ سایر پیشنهادهای گوگل می‌رویم. زمانی که سایت شما در هنگام جستجوی کلمه‌های کلیدی بیشتری جزو اولین پیشنهادهای گوگل باشد، افراد بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد؛ پس میزان فروش محصولات یا خدمات کسب و کار شما افزایش پیدا می‌کند.

سئو محلی نقش کلیدی در افزایش تعداد بازدیدها از سایت شما دارد.

سئو محلی کمک بزرگی به دیده شدن کسب و کارهای کوچک می‌کند. در واقع گوگل با استفاده از مکان جغرافیایی کاربرانش و همین‌طور سابقه جستجوی آن‌ها، نتایج جستجو را تغییر می‌دهد. به این ترتیب شما با شناساندن محل جغرافیایی کسب و کار خود به گوگل، در نتایج جستجوی افرادی که در مکان جغرافیای نزدیک به شما هستند قرار می‌گیرید.

سئو محلی نیز شامل قوانین و اصول خاصی است که یک سئوکار حرفه‌ای باید با آن‌ها آشنایی داشته باشد. همچنین بهتر است بدانید که سئو محلی برای کسب و کارهایی که امکان خدمت‌رسانی در محدوده جغرافیایی خاصی را دارند بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک رستوران در شهر تهران هستید، مشتریان بالقوه شما شهروندان تهرانی هستند؛ پس دیده شدن سایتتان برای کسانی که در شهر مشهد زندگی می‌کنند به شما کمکی نخواهد کرد. سئوی محلی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید در نتایج جستجوی افرادی که در تهران به دنبال یک رستوران خوب هستند، قرار بگیرید.


آموزش سئو

سئو به شما برای رسیدن به هدف‌های بلند نیز مدت کمک می‌کند.

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و هنوز هم فکر می‌کنید که هزینه کردن برای سئو سایت یا آموزش سئو بیهوده است و یا انجام این کار را به آینده موکول کرده‌اید؛ بهتر است بدانید که سخت در اشتباهید زیرا در حال حاضر نیز از رقبای خود عقب‌تر هستید. هر چه زودتر برای سئو سایت خود برنامه‌ریزی کنید، احتمال موفقیت شما افزایش پیدا می‌کند. همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم؛ فرآیند سئو یک کار کوتاه‌مدت نیست و نیاز به تداوم دارد پس از همین ابتدا برای بهبود جایگاه سایتتان در موتورهای جستجوگر اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که میزان درآمدی که سئو برای شما به همراه خواهد آورد، بسیار بیشتر از میزان هزینه‌ای است که برای این کار صرف می‌کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که سئو به تنهایی نمی‌تواند عامل موفقیت شما باشد بلکه رضایت مشتری از خدمات یا محصولات شما، خدمت پس از فروش، نحوه برخورد با مشتری و... از دیگر مواردی هستند که در افزایش درآمدهای شما نقش اساسی ایفا می‌کنند.

سئو و بازاریابی با هم در ارتباط هستند.

سئو می‌تواند به شما در بازاریابی کمک کند. در واقع به کمک سئو میزان هزینه‌هایی که باید برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود پرداخت کنید به شدت کاهش می‌یابد. اگر سایت شما ورودی زیادی داشته باشد دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای روش‌های تبلیغاتی دیگر مانند بروشور، پوستر، تبلیغات کلیکی و... برای جذب مشتری نخواهید داشت. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که سئو یک روش جایگزین برای بازاریابی نیست و خود میتواند یکی از کانالهای بازاریابی دیجیتال باشد. البته سئو میتواند به شما کمک کند که روش‌های غیرضروری بازاریابی را حذف کنید یا به عبارتی دیگر، به شما در کاهش هزینه‌های بازاریابی کمک می‌کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1475]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن