تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817476393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات بازسازی آپارتمان


واضح آرشیو وب فارسی::
بازسازی آپارتمان در بعضی مواقع می تواند به اندازه ساخت یک واحد آپارتمان، هزینه بر باشد. پس اگر شما می خواهید کل آپارتمان خود یا واحدی از آن را بازسازی کنید باید از اولین مراحل، یعنی برنامه ریزی و برآورد هزینه بازسازی آپارتمان، تا مراحل اجرایی و پایان بازسازی، بصرفه ترین و اصولی ترین روشها را انتخاب نمایید. بسیاری از مردم دوست دارند در آپارتمان هایی زندگی کنند که نیاز به بازسازی با سلیقه خودشان دارد، یا چند سالی هست در یک آپارتمان در حال زندگی هستند و متوجه می شوند که باید آن را با سلیقه خود بازسازی کنند. شما چه خودتان بخواهید دست به بازسازی بزنید چه از افراد و شرکت های متخصص استفاده کنید، باید از برخی نکات و مشکلات موجود در این زمینه آگاه باشید تا بودجه و زمان خودتان را هدر ندهید. کارشناسان شرکت دکوراسیون آیریا در این مقاله، نکات مهمی را در رابطه با بازسازی و مشکلاتش در اختیار شما قرارداده اند.

تشخیص درست ایرادات آپارتمان و مشکلات بازسازی

یکی از مهم ترین کارهایی که برای بازسازی خانه باید انجام دهید به خصوص در تعمیرات کل ساختمان، تشخصیت درست و به جای نواقص و عیوب بخشهای مختلف آپارتمان یا ساختمان مورد نظر است. همانطور که در اصطلاح به درستی گفته می شود، اگر یک مشکل و مسئله به درستی تشخیص داده شود، ۵۰ درصد آن حل شده است و مابقی آن برمی گردد به نحوه ی انجام کار. این اصطلاح درمورد بازسازی آپارتمان نیز صدق می کند. با این کار هزینه های پروژه شما دقیقتر برآورد و پیشبینی می شود . اگر کار را به دست متخصصین با تجربه بازسازی بسپارید، یک بار برای همیشه خیالتان از بابت تعمیر و بازسازی اپارتمان قدیمیتان راحت خواهد بود. پیشنهاد می کنیم تخصص و تجربه کارشناسان و متخصصین شرکت آیریا را در این شرایط بررسی نمایید.

تضمین کار بازسازی آپارتمان

یکی از مسائل و مشکلات مهمی که در بازسازی خانه به خصوص خانه های قدیمی و همچنین آپارتمان قدیمی باید به آن توجه داشت، تضمین کیفیت بازسازی انجام شده توسط شخص یا شرکتی است که می خواهد کار بازسازی را برای شما انجام دهد. حتما در محتوای قراردادی که با پیمانکار بازسازی آپارتمان خود میبندید باید موضوع تضمین کیفیت یا حسن اجرای تعهدات پیمانکار بصورت کامل قید شده باشد. دلیل آنهم این است که، این گونه نباشد که بعد از اتمام کار بازسازی و یا در زمان تحویل خانه، پیمانکار پاسخگوی بیکیفیتی یا عیوب بازسازی انجام شده نباشد. یکی از اصلیترین تعهدات شرکت آیریا، ارائه خدمات تا زمان حصول اطمینان و رضایت شما از کیفیت بازسازی انجام شده میباشد که برای اطمینان، بند ضمانت حسن اجرای تعهدات به مواد قرارداد افزوده می شود.

توجه به مصرف انرژی

در کشور ایران به دلیل ارزان بودن قیمت انرژی مصرفی در آپارتمان، معمولا توجه بسیار کمی به روش های کاهش مصرف انرژی در زمان بازسازی می شود. در واقع یکی از مهم ترین اقدام هایی که در بازسازی آپارتمان قدیمی باید به آن توجه داشت، استفاده از مصالح و روشهای اجرایی مناسب جهت کاهش مصرف انرژی واحد است. یعنی اینکه باید به نوع طراحی و مصالح ساختمانی استفاده شده دقت لازم شود. قبول داریم که انرژی بسیار ارزان بوده ولی باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا در دراز مدت هزینه های بهره برداری ساختمان کاهش یابد. این موارد ذکر شده باید در همان ابتدا که مصالح ساختمانی را انتخاب می نمایید اعمال شود. مثلا عایق حرارتی و داشتن پنجره های دوجداره بسیار در کاهش مصرف انرژی ساختمان تاثیر گذار هستند. خوشبختانه در سالهای اخیر، در پروژه های بازسازی آپارتمان در تهران به این موضوع بسیار توجه شده است.

انتخاب وسایل مورد نظر و خرید مواد اولیه

اگر در فرآیند بازسازی خانه خود قرار است وسایل منزل جدیدی خریداری کنید بهتر است این کار را با برنامه ریزی قبلی در مورد آن انجام دهید. چون باید طراحی جدیدی که انجام می شود هم راستا با کل وسایل منزل بوده تا بعد ها با وسایل خریداری شده و هماهنگی آن با طراحی منرلتان به مشکلی برنخورید. بهتر است تا تمامی اسباب و اثاثیه و لوازم مورد نیاز را همان ابتدا نخرید. صبر داشته باشید و با پیشرفت هر مرحله اقدام به خریداری کنید. با این کار شما اندازه و طرح اصلی مورد نیاز فضای طراحی و بازسازی شده منزلتان را بیشتر خواهید شناخت و خرید دقیقتری خواهید داشت. به قول معروف می فهمید چه می خواهید و چقدر باید هزینه کنید. 

نادیده گرفتن جزئیات

همیشه در انجام یکسری کارها جزئیاتی وجود دارد که نادیده گرفته می شوند. بازسازی آپارتمان و خانه نیز از این قضیه مستثنا نمی باشد. در بازسازی آپارتمان های قدیمی توجه به جزئیات بسیار مهم هستند. مثلا کشوهای داخل کابیت، قفسه ها، کمد های آشپزخانه یا کلا مواردی از این قبیل که به کارامد شدن و بهتر شدن فضا کمک می کنند. یکی از اصلیترین نکاتی که در زمان طراحی داخلی آپارتمان و یا اجرای طرح ها و بازسازی این واحدها توسط تیم طراحی و اکیپ اجرایی شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی آیریا به آن توجه می شود، جزئیات کاربردی و اجرایی مهمی است که میتوان به فضا اضافه نمود یا آنها را تغییر داد.

نتیجه گیری

قطعا در هرکاری که شما عزیزان خواستار انجام آن هستید یک سری مشکلات و مسائل ریز و درشت وجود دارد. در امر بازسازی خانه و آپارتمان و واحد آپارتمانی نیز چنین مشکلاتی وجود خواهد داشت. شرکت دکوراسیون داخلی آیریا با بکارگیری نیروهای متخصص و با تجربه، راه حلها و برنامه ریزیهای لازم جهت برخورد مناسب با تمامی این مشکلات بازسازی خانه و واحد آپارتمان شما را پیشبینی و اجرایی خواهد نمود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 443]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن