تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797776438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر پکیج و اشنایی با پکیج ها


واضح آرشیو وب فارسی::

آشنایی با انواع مختلف پکیج

تاسیسات بابامرادی با ارائه خدمات پس از فروش پکیج این اطمینان را به خریداران پکیج  و افراد نیازمند به تعمیر پکیج در گوهردشت و سایر مناطق استان البرز خواهد داد که در کوتاهترین زمان ممکن
در کنار شما جهت امداد رسانی حاضر م گردند.در ادامه به برند های موجود در بازار پکیج شوفاژ دیواری ایران خواهیم پرداخت.

امروزه با نصب پکیج و استفاده راحت از ان باعث شده تا موتورخانه ها قدیم جای خود را به انواع پکیج بدهند. وظیفه پکیج تامین گرمایش و آب گرم ساختمان می باشد که در منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. با توسعه فرهنگ آپارتمان نشینی و برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها  استفاده از پکیج ها بسیار بیشتر شده است.

استفاده از پكیج چون فضای کمی را در منزل اشغال می کند و از امنیت بالایی نیز برخوردار است و همچنین باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها می شود مورد استقبال عامه  مردم قرار گرفته است.

پیکیج ها به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شوند:

  • پکیج دیواری و زمینی
  • پکیج شوفاژ
  • پکیج شوفاژ بر اساس خروجی آلاینده ها
  • پکیج شوفاژ بر اساس نوع سیستم گرمایشی

 

انواع مختلف پکیج های دیواری و زمینی

این مدل از پکیج های گرمایشی هستند که با توجه به سوختی که مصرف میکنند تقسیم بندی می شوند:

پکیج گازی: این مدل به صورت دیواری و زمینی وجود دارد که بدون صدا و دارای امنیت بالا می باشد. و مناسب برای منازل مسکونی مباشد.

پکیج گازوییلی: این مدل به صورت زمین می باشد و امکان نصب در موتور خانه و یا انباری را دارد استفاده از این مدل برای واحد مسکونی مناسب نمی باشد.

پکیج دوگانه سوز: به صورت زمینی می باشد. امکان نصب در موتورخانه یا انباری را دارد و باید بیرو ن از واحد مسکونی در پیلوت یا پارکینگ نصب شود.

پکیج برقی: این مدل هم به صورت دیواری و هم به صورت زمینی بوده به شدت بی صدا و مطمئن می باشد و امکان نصب داخل واحد مسکونی را دارد.

انواع پکیج شوفاژ

پکیج های شوفاژ به صورت زمینی

پکیج شوفاژ به صورت دیواری که امکان صب در داخل واحد مسکونس را نیز دارد

پکیج شوفاژ دارای دودکش که که باید خروجی آن در دودکش ساختمان قرا گیرد.

پکیج شوفاژدارای فن که در صورت نصب در داخل واحد مسکونی باید خروجی آن مستقیم به بیرون راه پیدا کند.

 پکیج های شوفاژ دیواری بر اساس خروجی آلاینده ها :

پکیج دارای فن: این دستگاه مجهز به دودکش می باشد و هنگام نصب پکیج باید دودکش مستقیم به بیرون از واحد راه داشته باشد.

پکیج بدون فن: تولید این پکیج به دلیل کمبود فضای آزاد در آپارتمان ها کم شده است.

پکیج های شوفاژ  سیستم گرمایشی :

پکیج یک مبدل: در این دستگاه برای آب گرم شوفاژ و آب گرم مورد استفاده تنها از یک مبدل استفاده می شود.

پکیج دو مبدل: این دستگاه دومبدل مجزا برای فراهم کردن آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ فراهم کرده است

 

انواع برندهای معروف پكیج

پکیج دارای برندهای مختلفی می باشد که هر برند دارای ویژگی ها یی می باشد. شما میتوانید با انتخاب یک برند مناسب سالهای زیادی بدون مشکل از پکیج خود استفاده نمایید در ادامه نکاتی درباره برندهای معروف پکیج که  مورد استفاده مردم می باشد می پردازیم.

پکیج :

شرکت که تولید کننده لوازم اتوماتیک می باشد و یک برند آلمانی می باشد ک نخستین اختراع این شرکت ماشین موزنی بوده است و بعده ها خط تولید خود را گسترش داده و به ساخت انواع لوازم برقی، پکیج ها و… پرداخت.

پکیج ایران رادیاتور:

گروه صنعتی ایران رادیاتور که یکی از بزرگترین تولید کننده ها در انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژهای دیواری،
انواع مشعل خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرده است.
درصورت نیاز به پکیج ایران رادیاتور به نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت مراجعه نمایید.

پکیج ایساتیس:

تاسیس شرکت ایساتیس در سال 1358 بوده که با هدف تولید محصولات تاسیساتی شکل گرفت و نام آن برگرفته از نام باستانی شهر یزد می باشد. این شرکت برای وارد کردن پکیج های دیواری با شرکت آریستون ایتالیا قرارداد بست. که بعد از آن تصمیم گرفته شد تا قطعات پکیج دیواری وارد شده تا در ایران مونتاژ شود.

پکیج دمراد:

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های سرمایشی و گرمایشی می باشد که تولید پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتور پانلی، کولر، آبگرمکن گازی، آبگرمکن برقی، و سیستم های انرژی خورشیدی از تولیدات این شرکت می باشد. این شرکت قویترین کارخانه در زمینه تولید رادیاتور می باشد که در کشور ترکیه واقع شده است. و تمامی محصولات تولید شده این شرکت در رده انرژی A هستند. 85 درصد تولیدات این شرکت به کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان و ایران صادر می شود.

پکیج باکسی: 

شرکت باکسی ایتالیا در سال 1925 با هدف ساخت تولید آبگرمکن های برقی و رادیاتور پانلی افتتاح شد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پکیج در جهان شناخته شده است که اعتقاد دارد باید از فناوری های پیشرفته برای تولید محصولات خود استفاده کند.

پکیج نحرم:

شرکت کیانا ستاره بینالود (نحرم) با بیش از نیم قرن تجربه، با تولید پکیج های فولادی به صورت محدود و با افزایش ظرفیت شرکت خود پکیج های مسی و چدنی را به سبد کالای خود اضافه کرد و از سال 1391 صنایع تولید پکیج های مختلف را گسترش داد.

پکیج آریستون:

پایه گذاری شرکت آریستون توسط شخصی به نام ارل ریچاردسون انجام شد که در ابتدا تولید تسترهای برقی را به انجام رساند و بعد به ساخت آبگرمکن های الکتریکی روی آورد که با گذشت زمان و پیشرفت شرکت توانست در زمینه پکیج های گرمایشی خود را به اثبات برساند و موفق شود.

پکیج لورچ:

شرکت Lorch در سال 1357 با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله: انواع آبگرمکن فوری گازسوز، انواع آبگرمکن مخزنی، انواع کولر، انواع بخاری، انواع اجاق باربیکیو و پکیج شوفاژ دیواری تاسیس شد.

پکیج پلار:

شرکت پلار در سال 1331 تاسیس شد که در زمینه ساخت تولید بخاری نفتی، گازی، انواع آبگرمکن ها و پکیج ها، تولید بخاریهای کارگاهی نفتی، گازی و جارو برقی فعالیت می کند.

پکیج مکس الیت 

 شرکت مکس الیت Max Elite یک شرکت چینی می باشد که تولید کننده تاسیسات و تجهیزات گرمایشی است. پکیج های دیواری مدل مکس الیت در دو مدل فن دار و بدون فن به صورت تک مبدل و دو مبدل تولید می شوند که از دارای امنیت بالایی نیز می باشند.

پکیج بوتان:

شرکت بوتان از بیشتر از 60 سال است که سابقه کار دارد و علاوه بر تولید پکیج های سرمایشی و گرمایشی در مدل ها و با قابلیت های متنوع، تولید سیلندر گاز، اجاق گاز و بخاری گازی، سیستم های پخت وپز تحول بزرگی در سیستم تولید گرمای خانه ها و مکان های مختلف به وجود آورده است.نمایندگی بوتان در گوهردشت با داشتن انواع مختلف پکیج شوفاژ دیواری در ابعاد و ظرفیت های متنوع اماده ارائه فروش  و خدمات پس از فروش پکیج می باشد.

پکیج چیست؟

در این بخش می‌خواهیم شما را به پاسخ سوال پکیج چیست؟ ب
در گذشته برای گرمایش منازل با شوفاژ و رادیاتور از موتور خانه استفاده می‌کردند که موتور خانه علاوه بر هزینه بالا به مکان جداگانه ای از جمله یک اتاق یا انبار نیاز داشت و محیط زیادی را اشغال می‌کرد.
امروزه برای استفاده از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج استفاده می‌کنند و اما پکیج چیست باید بگویم که پکیج یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد.
در جواب پکیج چیست بهتر است بگویم که نوعی سیستم گرمایشی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار است که باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنین آبگرمکن در منزل شما شدند.
از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به  طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.

سوخت پکیج چیست؟

سوخت پکیج چیست؟ باید بدانید که پکیج هم مانند سایر سیستم‌های گرمایشی برای گرم کردن آب باید از یک منبع سوختی استفاده کند.
سوخت مصرفی پکیج‌های جدید گاز و برق است.
پکیج با اینکه از دو نوع انرژی و سوخت استفاده می‌کند ولی در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری، داکت اسپلیت‌ها، کولرهای گازی و … کم مصرف تر است.
منظور از اینکه می‌گویم کم مصرف است این است که نسبت به کاربردی که دارد کم مصرف است چرا که هم آب گرم مصرفی منازل را تامین می‌کند و هم آب گرمی‌که برای گرم کردن محیط به واسطه رادیاتور و شوفاژ مورد نیاز است را تامین می‌کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن