تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796967417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید تور داخلی و تور لحظه آخری ارزان


واضح آرشیو وب فارسی::


خرید تور چابهار با تخفیف از سایت فروش تور ایرانگرد

چابهار یکی از مکان‌های بسیار جذاب در جنوب کشورمان است که سالانه تعداد زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند. امروزه سفر با تور چابهار، اولویت بیشتری نسبت به سفر انفرادی و خانوادگی دارد. زیرا همراه با تورهای چابهار می‌توانید تجربه‌های بکری داشته باشید و به تمام دیدنی‌های این منطقه منحصر به فرد بروید. اگر قصد سفر به چابهار همراه با تور را دارید؛ در ادامه با ما همراه باشید، تا با جاهای دیدنی چابهار و سفر با تور بیشتر آشنا شویم.

تور چابهار

همانطور که می‌دانید چابهار به عنوان منطقه آزاد و تجاری در جنوب ایران شناخته شده است. به همین جهت افراد بسیاری از هر مکانی به این منطقه سفر می‌کنند. سفر به چابهار در فصل بهار، پاییز و زمستان بهترین انتخاب است. زیرا در این فصل‌ها، آب و هوای بسیار دلچسب و خنکی دارد.

از آنجایی که این منطقه آزاد، دیدنی‌های بسیار اعجاب‌انگیز یا به عبارتی جذاب دارد، سفر به همراه تور چابهار بهترین گزینه است. زیرا همراه با تور می‌توانید تجربه‌هایی نظیر ماهیگیری، دیدن جاذبه‌های چابهار و چشیدن غذاهای ناب محلی را داشته باشید. همچنین همراه با تور از هزینه‌های سفر شما کاسته می‌شود. از این رو بسیاری از افراد سفر با تور را به سفر انفرادی ترجیح می‌دهند.

مزایای سفر با تور چابهار

معمولا تورهای زیادی به چابهار برگزار می‌شود که هر کدام از آنها مزیت و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. اگر می‌خواهید قیمت سفر برایتان ارزان باشد؛ پیشنهاد می‌کنیم تورهایی را تهیه کنید که لحظه آخری یا چارتری هستند.

این گونه تورها، به مناسب‌ترین هتل‌ها برای اقامت می‌روند و باعث صرفه جویی در هزینه سفر می‌شوند. در این میان بعضی از تورها هم هستند که فولبرد نیستند و هزینه کمتری در مقایسه با دیگر تورها دارند.

در سفر به این منطقه دوست داشتنی حتما غذاهایی نظیر قلیه ماهی، کراهی میگو، تنورچه، ماهی کبابی و ... را امتحان کنید. جالب است بدانید که اگر با تور لحظه آخری چابهار همراه شوید و سفر آنها به صورت کمپ باشد؛ می‌توانید خودتان ماهی از آب‌های دل‌انگیز خلیج فارس صید کنید و آن را روی منقل کباب کرده و نوش جان کنید.

اگر کار اداری به چابهار هم داشته باشید، می‌توانید تور یک روزه به چابهار را انتخاب کنید. چون خدمات بسیار خوبی دارند و از همراهی با آنها لذت می‌برید. البته در سفرهای کاری و یک روزه، دیگر فرصت ندارید از جاهای دیدنی چابهار دیدن کنید.

در نهایت خوب است بدانید که تور یک روزه ، تور لحظه آخری و دیگر انواع تور چابهار؛ همگی از طریق هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند. البته در این بین، بعضی از تورها به صورت زمینی برگزار می‌شوند. ناگفته نماند که با تورهای زمینی چابهار، مدت زمان زیادی در راه هستید تا به چابهار برسید.

جاهای دیدنی چابهار

خوب است بدانید که جاذبه‌های افسونگری در چابهار وجود دارد که در یک نگاه همه را عاشق خودشان می‌کنند. هرکدام از این جاذبه ها زیبایی‌های منحصر به فردی دارند. برخی از جاهای دیدنی چابهار عبارتند از:

  • کوه‌های مینیاتوری: یکی از جاذبه‌های بسیار دیدنی در تور یک روزه و تور لحظه آخری چابهار؛ کوه‌های مینیاتوری است. این کوه‌ها از نزدیک نمای بسیار جذابی دارند و هر کسی را به خود مات و مبهوت می‌کنند.
  • روستا یا ساحل درک: درک یکی از ساحل‌های بسیار اعجاب‌انگیز در چابهار است که می‌توان دریا و کویر را در یک نگاه تماشا کرد. قدم زدن روی رمل‌های شنی این ساحل واقعا د‌ل‌انگیز است که شور و نشاط خاصی نیز به شما می‌دهد.
  • تالاب لیپار: تالاب لیپار یا همان دریاچه صورتی، یکی از جاذبه‌های اعجاب‌انگیز چابهار است. در بعضی از فصل‌های خاص رنگ دریاچه به شکل صورتی ظاهر می‌شود.
  • روستا تیس: اگر با تورهای داخلی همراه شدید، توصیه می‌کنیم حتما به روستا و بندر بریس بروید و دیدن بندر از ارتفاع بالا را از دست ندهید. چشم‌انداز روستا برای هر کسی چشم‌نواز و زیباست.
  • منطقه گاندو: گاندو، منطقه‌ای به صورت حفاظت شده در چابهار است. در تور چابهار حتما به گاندو بروید و در آن تمساح‌هایی با پوزه کوتاه، بلوچ، شغال، روباه و ... را از نزدیک تماشا کنید.
  • بازار سنتی چابهار: یکی از مکان‌هایی که در چابهار نباید از دست دهید؛ بازار چابهار است. در این بازار انواع صنایع دستی‌های سنتی و فرهنگی، لباس‌های محلی و... وجود دارد که می‌توانید برای خود و خانواده خریداری کنید. پارچه‌ها و حصیربافی‌های چابهار بسیار زیبا و معروف هستند که نباید خرید آنها را از دست دهید.

برخی دیگر از جاهای دیدنی چابهار می‌توانیم به کوه گل افشان، درخت مکرزن، بندر گواتر، موزه‌های چابهار و ... اشاره کنیم. همچنین اگر قصد خرید لباس و لوازم آرایشی را دارید، می‌توانید به مجتمع‌های خرید معروف چابهار مانند بازار پردیس، بازار فردوس، بازار صدف و ... بروید.

خرید تور داخلی و لحظه آخری با ایرانگرد

اگر می‌خواهید تور چابهار را به صورت آنلاین و با قیمت مناسب تهیه کنید؛ می‌توانید از سایت ایرانگرد، سامانه خرید تور آنلاین استفاده کنید.


ایرانگرد بستری را فراهم کرده‌ تا هرآنچه برای سفر نیاز دارید از معرفی مقاصد پرطرفدار هر فصل تا  رزرو هتل و اقامتگاه و خرید تور داخلی را در دسترس مسافران قرار دهد.

سایت ایرانگرد تورهای هیجان انگیزی در هر گوشه و کنار کشور ایران برگزار می‌کند و تنها کافیست از بین آنها تور مدنظرتان را انتخاب کنید. برای رزرو تور مدنظر خود، کافیست نام مقصد و تاریخ سفر را در فیلتر جستجوی سایت ایرانگرد وارد کنید، تا تورها برای شما نمایش داده شوند و بعد از انتخاب، اقدام به رزرو تور کنید.

گفتنی است که تورهای ایرانگرد؛ پشتیبانی 24 ساعته به همراه مجوز و امنیت کامل دارند. همچنین اگر از خرید تور پشیمان شوید، تا یک روز فرصت دارید تور خریداری شده را کنسل کنید. اگر در حال حاضر قصد سفر هم ندارید؛ می‌توانید شماره خودتان را در ایرانگرد ثبت کنید، تا از تورهای این سامانه خبردار شوید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 726]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن