تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798666825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران


واضح آرشیو وب فارسی::



رنو نام یک شرکت خودروسازی کشور فرانسه می­‌باشد که به طراحی، تولید و توزیع خودروهای سواری و تجاری مشغول به فعالیت می­‌باشد. رنو تنر90، رنو تلمیسان، رنو کپچر و مدل­‌های دیگری از این برند در ایران موجود می­‌باشد که در داخل کشور مونتاژ می­‌شوند. به دلیل کیفیت بالای این محصول، رنو طرفداران بسیاری دارد که البته مانند هر وسیله دیگری ممکن است دچار خرابی و یا نیاز به تعویض قطعات مصرفی خودرو داشته باشد. برای اینکه تعمیر یا سرویس خودرو رنو مقرون به ­صرفه باشد و دچار هزینه‌های اضافی نشویم باید به یک تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کرد که تعمیرکاران آن از تخصص لازم و حرفه‌­ای برخوردار ­باشند. انجام سرویس‌­های دوره‌­ای، تعمیر موتور، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، تعویض روغن موتور همراه فیلترها، جلوبندی و سیستم تعلیق و... از جمله خدماتی است که توسط تعمیرگاه تخصصی رنو ارائه می­‌گردد. از جمله محصولات رنو می‌­توان به رنو مگان اشاره کرد که تاکنون 4 نسل از آن را تولید کرده است.

تلفن تماس : 09120996450 مهندس حامد رضایی 

تعمیرگاه رنو مگان چه خدماتی را ارائه می‌­دهد؟

در صورتی که خودرو مگان دچار عیب در عملکرد قسمت­‌هایی مانند موتور، سرسیلندر، گیربکس دنده دستی و از این قبیل موارد گردد و یا نیاز به تعویض روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر تهویه، تعویض ضد یخ، تعویض لامپ‌های سوخته، تعویض تیغه برف پاک‌­کن و... داشته باشد و یا اگر لازم به یک سرویس یا عیب‌یابی باشد بهتر است خودرو را به یک تعمیرگاه رنو مگان که دارای دقت کاری بالایی هستند ببرید. تعمیرکار رنو مگان باید بتواند بدرستی عیب کار را تشخیص دهد و همین‌طور از تجربه لازم برخوردار باشد زیرا این خودرو سخت تعمیر می­‌باشد، از این ­رو کار مکانیک­‌ها را کمی سخت می‌کند. در یک تعمیرگاه تخصصی رنو علاوه بر اینکه تعمیرکاران از قطعات باکیفیت استفاده می­‌کنند، از دقت و سرعت عمل بالایی نیز برخوردار می­‌باشند. یکی از مواردی که دارندگان رنو مگان به یک تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه می­‌کنند دیر روشن شدن خودرو مگان می‌­باشد که مکانیک‌ها بوسیله دستگاه دیاک آن را عیب‌­یابی کرده و به دلیل اصلی آن پی می‌­برند.

یکی دیگر از دلایل مهم و اصلی مراجعه­‌کنندگان به یک تعمیرگاه تخصصی رنو، انجام سرویس­‌های دوره‌­ای می‌­باشد که بنابر توصیه شرکت تولیدکننده باید در وقت مقرر انجام گیرد تا از مشکلاتی که در آینده بوجود خواهد آمد جلوگیری به عمل بیاید. قطعاتی که در تعمیرگاه رنو مگان تعویض می‌­گردد شامل  شمع موتور، تسمه دینام و پولی­ها، آچارکشی( هر80000کیلومتر)، فیلتر بنزین(هر40000کیلومتر)، روغن موتور( بین5000 تا7000 کیلومتر) می‌­باشد که باید در زمان مناسب خود صورت پذیرد. سطح روغن هیدرولیک، سطح مایع خنک­‌کننده، سطح مایع شیشه‌­شور، سطح روغن ترمز، وضعیت و فشار باد چرخ­‌ها از جمله مواردی است که باید کنترل شود. بررسی واحدهای کنترل الکترونیکی به وسیله دستگاه عیب‌­یاب، بررسی عملکرد چراغ‌­های هشدار در صفحه نشانگرها، بررسی وضعیت باتری، وضعیت لنت‌­های ترمز جلو و عقب، تنظیم سیم کلاچ، اطمینان از عدم نشتی روغن کمک فنرهای جلو و عقب، بررسی عدم زنگ‌­زدگی قطعات، اطمینان از وجود درپوش سوپاپ ورودی هوا در یک تعمیرگاه تخصصی رنو مورد بازدید و بررسی قرار می‌­گیرد تا در صورت نیاز عیب آن برطرف گردد.



تعمیرات تخصصی مگان شامل چه نوع تعمیراتی می­‌باشد؟

تعمیرات تخصصی مگان زیر نظر متخصصین کارآزموده با استفاده از جدیدترین امکانات و دانش روز در یک تعمیرگاه تخصصی رنو انجام می‌­گیرد. یکی از ضعف­‌های خودرو مگان، ضعف گیربکس اتوماتیک مگان می­‌باشد، بنابراین به خطای گیربکس توجه کنید و در کوتاه‌­ترین زمان به یک تعمیرگاه تخصصی رنو بروید و خودرو خود را به یک تعمیرکار حرفه‌­ای نشان دهید زیرا کار کشیدن از خودرو در این حالت باعث خرابی بیشتر آن و آسیب رسیدن به قطعات دیگر می­‌شود که در این صورت متحمل هزینه بیشتر برای تعمیر آن خواهید شد. رنو مگان از خودروهایی می­‌باشد که اگر دچار خرابی شود علاوه بر پیچیدگی فنی و تعمیر مشکل آن، برای تهیه قطعات آن باید هزینه بالایی را پرداخت کرد. به همین دلیل نباید خودرو مگان را به دست هر کسی بسپارید و به عنوان مالک خودرو باید بدنبال یک مرکز تخصصی که از اعتبار لازم برخوردار باشد بروید. همچنین اگر روغن گیربکس مگان به موقع تعویض نگردد دمای گیربکس اتوماتیک و قطعات داخلی آن به دلیل اینکه نمی‌­تواند به وظیفه خود که جلوگیری از افزایش دمای گیربکس اتوماتیک می­‌باشد عمل کند بالا رفته و عمر گیربکس اتوماتیک را کم می­‌کند.

تعمیرکار رنو مگان در یک تعمیرگاه تخصصی رنو ابتدا با بررسی و پیدا کردن مشکل مگان و چگونگی برطرف نمودن آن، به طور تقریبی هزینه تعمیر و قطعاتی که باید استفاده شود را تخمین زده و به مالک خودرو اعلام می‌کند. یکی دیگر از قطعات رنو مگان که ممکن است دچار ایراد گردد موتور آن می‌­باشد. مثلاً زمانی که تعویض روغن موتور را به تعویق بیاندازید و همانطور با روغن کثیف از خودرو استفاده کنید و یا با روغن موتور در حالی که کم شده به رانندگی ادامه دهید موتور خودرو دچار مشکل خواهد شد و نیاز به تعمیر خواهد داشت. از دیگر مشکلاتی که باعث می­‌شود تا صاحبان این خودرو فرانسوی به تعمیرات تخصصی مگان نیاز پیدا کنند هرزخوردن گیربکس اتوماتیک مگان می‌­باشد که دلیل آن کمبود روغن و نرسیدن مقدار کافی آن به پشت کاسه کلاچ­‌ها یا فرسودگی صفحه کلاچ‌­ها است. در واقع وظیفه‌ی کلاچ‌­ها و باندها اعمال تعویض دنده در داخل گیربکس اتوماتیک می‌­باشد. در صورتی که این قطعات مستهلک یا خرابی شوند به دلیل حرارتی که درون گیربکس ایجاد می‌­شود به روغن گیربکس آسیب رسیده که نتیجه آن سرخوردگی کلاچ­‌ها روی یکدیگر و عدم انتقال نیرو می‌­باشد.

بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران



تعمیرگاه تخصصی ایران رنو یکی از مراکز معتبر در تهران می­‌باشد که در زمینه تعمیرات و سرویس دوره­‌ای انواع خودروهای شرکت رنو، با بهره‌­مندی از متخصصین حرفه­‌ای و کارآزموده خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌­دهد. این تعمیرگاه تخصصی رنو با ارائه کامل­‌ترین سرویس‌­ها، استفاده از قطعات باکیفیت و استاندارد، پاسخگویی درست و به موقع به سوالات کاربران و احترام به حقوق مشتریان توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. برای آشنایی با خدمات تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می­‌توانید به نشانی اینترنتی  https://renoir.ir مراجعه کرده و ضمن کسب اطلاعات لازم در صورت لزوم، از طریق شماره­‌های مندرج در سایت با این مرکز تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید. یکی از ویژگی­­‌های این مرکز دادن مشاوره رایگان به کاربران خود می‌­باشد. تعهدکاری، دقت عمل بالا، تحویل کار بدون اتلاف زمان، قیمت منصفانه از دیگر دلایل جایگاه بالای این تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 658]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن