تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796905832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرت به امریکا


واضح آرشیو وب فارسی::

سالانه هزاران نفر در سراسر جهان برای ورود به ایالات متحده درخواست ویزا می کنند.  بسیاری از درخواست ها پذیرفته می شوند، اما بسیاری دیگر نیز رد می شوند. با این وجود افرادی که قبول نشده اند، دوباره اقدام می کنند.

مزایای زندگی در امریکا

براستی  زندگی در آمریکا چه مزیت هایی دارد که افراد زیادی را از کشورهای دیگر برای مهاجرت به این کشور جذب می کند؟ 

1_ فرصت های شغلی بهتر در امریکا

ایالات متحده هنوز هم مقصد شماره یک برای افرادی است که به دنبال تحقق رویاهای خود هستند. علی رغم رکود اقتصادی که این کشور سالها پیش با آن روبرو بوده است ، اما همچنان دارای فعال ترین اقتصاد در جهان است.  ایالات متحده هنوز هم مکانی برای تعقیب رویای آمریکایی است.



2شرایط بهتر زندگی

آمریکا هنوز جایی است که بسیاری از مردم رویای زندگی در آن را دارند ، به ویژه شهرهای بزرگی مانند نیویورک و لس آنجلس. ایالات متحده بهترین های جهان را از نظر سرگرمی ، فناوری ، زندگی شبانه و غیره ارائه می دهد.

3سیستم آموزشی با کیفیت در امریکا

ایالات متحده دارای معتبرترین موسسات آموزشی در جهان است. آرزوی هر زن و مرد بلند پروازانه این است که مدرک خود را از یکی از برترین دانشگاه ها و کالج های آمریکا دریافت کنند، دانشگاه ها و کالج های موجود در این کشور همواره برترین بوده و علاوه بر کیفیت تحصیلی از نظر تعداد نیز در جهان حرف اول را می زند، بنابراین سالانه بسیاری از دانشجویان درخواست ویزای دانشجویی می کنند. آنها یا با داشتن مدارک تحصیلی معتبر به کشورهای خود برمی گردند یا در آمریکا می مانند و زندگی جدیدی را آغاز می کنند.

4پناهندگی

افرادی که در کشور خود تحت آزار و اذیت قرار گرفته و یا در معرض تهدید آزار و اذیت قرار دارند ، از نظر قانونی مجاز به پناهندگی در آمریکا هستند. این بدان معناست که ایالات متحده به محافظت از پناهجویان کمک خواهد کرد و به افراد دیگر در یافتن محل کار ، مسکن و سایر منابع در کشور کمک خواهد کرد. هر ساله ، ایالات متحده به سرزمین موعود افرادی تبدیل می شود که در حال خروج از کشورهای جنگ زده خود هستند و در امریکا زندگی و پیشرفت می کنند.

روش های مهاجرت به امریکا 2021

برخی افراد ترجیح می دهند که روند مهاجرت به آمریکا سریع تر و توسط وکیل مهاجرتی آمریکا در تهران انجام شود. در چنین شرایطی وکیل شما بر اساس شرایط درخواست کننده، یکی از موارد زیر را به شما پیشنهاد می دهد:

1- مهاجرت به امریکا از طریق ازدواج

یکی از راه های مهاجرت به امریکا، نامزد کردن و یا ازدواج کردن با یک دارنده اقامت امریکا است.  بر خلاف ایران که ازدواج با یک مرد ایرانی باعث تحمیل تابعیت ایرانی به زن است؛ در امریکا اینگونه نیست و متقاضی مهاجرت از طریق ازدواج باید تما فرم های مرتبط با ویزای  K-1را تکمیل کرده و تحویل دولت امریکا دهد.



2- مهاجرت به امریکا از طریق کار

ویزای کار یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای ورود و مهاجرت به امریکاست.

انواع ویزاهای کار کشور امریکا

توضیحات

ویزای H1

رایج ترین نوع ویزای کاری آمریکاست که متقاضیان آن می بایست تخصص لازم در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا داشته را دارا باشند. داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمای آمریکایی مورد تأیید اداره مهاجرت آمریکا از پیشنیازهای اخذ این نوع ویزاست. مدت زمان اعتبار این ویزا یک سال می باشد.

ویزای H1B

این ویزا مانند ویزای H1 است ولی به مدت سه سال صادر می شود. دارنده آن باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشد. این ویزا می تواند منجر به اخذ گرین کارت آمریکا گردد.

ویزای H1B1

این ویزا فقط برای مهاجران کشورهای سنگاپور و شیلی است.

ویزای EB3

ویزای EB3 یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای ایرانیان محسوب می‌شود. این ویزا برای افراد علاقمندی است که شرایط سرمایه‌گذاری در کشور آمریکا را ندارند و همچنین این روش نیازی به مدرک زبان تافل و آیلتس نیز ندارد. هرساله کشور آمریکا یک فراخوان درزمینهٔ کمبود نیروی کار خارجی اعلام می‌کند در این دوره افراد می‌توانند برای خود و تمام اعضای خانواده خود اقامت دائم و گرین کارت دریافت نمایند.

ویزاهای سری  P

ویزای های سری P که از P1 تا P4 را شامل می شود کوتاه مدت ( یک ساله ) و غیر مهاجرتی می باشند و تنها برای ورزشکاران و هنر مندان در سطح بین المللی یا شناخته شده صادر می شوند.

ویزاهای سری  R

برای مبلغان مذهبی و فرهنگی صادر می گردد.

ویزاهای سری  L

برای کارمندان رسانه ها، فیلم سازان، خبرنگاران و … صادر می گردد که البته متقاضیان آن باید دعوتنامه شغلی داشته باشند.

3- مهاجرت به امریکا از طریق تحصیل

ویزای تحصیلی کانادا و آمریکا یکی از محبوب روش های مهاجرت است. تحصیل در کشور آمریکا موجب اخذ اقامت دائم یا پاسپورت نخواهد شد و همه ی دانشجویان برای اخذ اقامت دائم و در نهایت تابعیت باید در این کشور پس از اتمام تحصیلات خود مشغول به کار شوند.

انواع ویزای تحصیلی کشور امریکا

توضیحات

ویزای F-1

این ویزا برای دانشجویان تمام‌ وقتی که در یک موسسه دانشگاهی مانند کالج، دانشگاه یا دبیرستان یا افرادی که در یک برنامه آموزش زبان ثبت‌نام کرده‌اند، صادر می شود. در صورتیکه دانشجو متاهل باشد برای همراهان او که شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال می باشند، ویزای F2‌ صادر می گردد.

ویزای J-1

برای شرکت‌کنندگان در یک برنامه تبادل فرهنگی یا آموزشی (در واقع  این نوع ویزا به ویزای فرصت مطالعاتی معروف است و برای دانشجویانی که برای تحقیق و یا تدریس به امریکا می ایند استفاده می شود). به همسر و فرزندان زیر 21 سال دانشجو نیز ویزای  J-2 تعلق می گیرد.

ویزای  M-1

این ویزا برای متقاضیان تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای صادر می گردد و همراهان که شامل فرزندان زیر 21 سال و همسر می باشند نیز با اخذ ویزای M2 می توانند به متقاضی اصلی ملحق شوند. این ویزا اجازه کار ندارد.

4- مهاجرت از طریق تولد و خانواده

اقامت امریکا را از طریق تولد می توان کسب کرد به شرطی که:

  • در خاک امریکا متولد شده باشد. هر کودکی که در خاک امریکا و یا یکی از سرزمین های آن متولد شود، شهروند امریکا نامیده می شود.
  • بدنیا آمدن از والدینی که تابعیت امریکا را دارند.

همچنین

  • هرشهروند آمریکایی بالای 21 سال می تواند برای والدین خود درخواست اقامت کند. این روند درخواست همچنین یک روش سریع و آسان برای مهاجرت است.
  • یک کودک صغیر مجرد (زیر 21 سال) از یکشهروند ایالات متحده نیز از اقوام درجه یک در نظر گرفته می‌شود.  توجه داشته باشید که وقتی کودک 21 ساله شد، دیگر شامل ویزای اعضای خانواده درجه یک نیست

5- مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در امریکا

متقاضیان سرمایه گذاری در امریکا می توانند با اخذ ویزای EB5 علاوه بر فرصت سرمایه گذاری و تجارت در امریکا، اقامت دائم و گرین کارت این کشور را به دست آورند.



6- مهاجرت از طریق لاتاری

 مهاجرت از طریق لاتاری که در اصطلاح به آن ویزای تنوع نژادی آمریکا می‌گویند، سالانه شانس مهاجرت به آمریکا را در اختیار متقاضیانی قرار می‌دهد که به شکل تصادفی انتخاب می‌شوند. این افراد از میان تمام ثبت‌نام کنندگان کشورهای مختلف هستند.

7- مهاجرت از طریق پناهندگی به امریکا

پناهندگی به امریکا یک روش پیچیده است. افراد پناهنده باید دلایل و مدارک محکمی ارائه دهند. مهاجری که وارد خاک آمریکا می‌شود تا یک سال فرصت دارد که برای پناهندگی این کشور اقدام نماید. معمولا بعد از اینکه درخواست انجام گرفت شخص ملزم به شرکت در مصاحبه حضوری است. شخص پناهنده برای اشتغال در آمریکا باید درخواست مجوز بدهد. در صورتیکه شخص اصلی موفق به دریافت پناهندگی امریکا شود، می تواند برای ورود همسر و فرزندان زیر 21 سال خود به امریکا درخواست دهد.

توجه داشته باشید که دفتر وکالت اَپلو خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد و این روش را به هیچ فردی توصیه نمی کند.

اطلاعات بیشتر:

وب سایت اپلو: https://aplolaw.com

تلفن : ۲۲۷۰۲۵۹۷ - ۲۲۷۰۲۷۵۳

آدرس ایران: تهران ، خیابان نیاوران، خیابان مقدسی (مژده)، پلاک ۶۴، طبقه سوم، واحد ۸

آدرس کانادا: تورنتو، خیابان یانگ، پلاک ۳۰۸۰، واحد ۶۰۶۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1894]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن