تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798001705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص برای ایرانیان چگونه است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از روش های دریافت اقامت کانادا از طریق تخصص است؛  اگر شما تمایل دارید با شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آشنا شوید، با مراجعه به سایت westadviser می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید. زیرا در این شرکت بهترین و ارزان ترین روش ها جهت دریافت مهاجرت به کشورهای خارجی ازجمله کانادا ارائه می ‌شود.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

هنگامی که شما قصد مهاجرت به کانادا را دارید علی‌ رغم اینکه باید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید لازم است که با شرایط کار در این کشور نیز آشنا شوید. باید بدانید کشور کانادا جزو کشورهای بسیار پیشرفته بوده و از آنجایی که دارای وسعت زیادی است، نیاز فراوانی به جذب نیروی کار خارجی و بین ‌المللی دارد. از این رو می‌توان گفت کانادا همواره جزو کشورهای مهاجرپذیر است. حال در خصوص شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص باید بدانید از آنجایی که این کشور سالانه با انبوه متقاضیان مهاجرت مواجه است طبیعتاً جهت جلوگیری از مهاجرت بی رویه و مدیریت مهاجرین شرایطی اتخاذ نموده است؛ به طوری که برای این امر متقاضی باید از طریق تخصص در زمینه مدرک تحصیلی, مدرک زبان و سابقه کاری امتیاز به دست آورد.

با این حال افرادی که از طریق تخصص به کشور کانادا مهاجرت می کنند می توانند از تمامی حقوق شهروندی این کشور برخوردار شده و از همان ابتدای ورود، اقامت این کشور را دریافت کنند. همچنین افراد با مهاجرت به کانادا از طریق تخصص بعد از ۳ سال زندگی در این کشور پاسپورت کانادایی دریافت می کنند. جالب است بدانید دلیل این امر این است که سازمان مهاجرتی کانادا با جذب نیروهای متخصص و ماهر می تواند به رشد اقتصادی کشورش کمک بزرگی نموده و افراد متخصص که در زمینه های مختلفی مهارت دارند را جذب کند.

     شرایط کلی برای مهاجرت به کانادا

همانطور که گفته شد پروسه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص مستلزم رعایت شرایطی است؛  یکی از مهمترین روش های مهاجرت به کانادا در سال 2020 از طریق تخصص این است که فرد متقاضی باید از طرفی یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کار دریافت نماید. این امر موجب شده است که متقاضی امتیاز بسیار بالایی کسب کرده و مزیت بزرگی برای او به حساب آید. هنگامی که شما به عنوان متخصص از طرف یک شرکت و کارفرمایی معتبر پیشنهاد کاری در این کشور داشته باشید به احتمال زیاد راحت تر می توانید اقامت کشور کانادا را اخذ کنید.

علاوه بر این در خصوص شرایط مهاجرت به کانادا توجه داشته باشید همانطور که گفته شد باید شما حداقل امتیاز ۶۷ را به دست آورید. در قسمت سن باید بدانید بیشترین امتیاز برای سن ۲۰ تا ۳۵ بوده و افراد ۴۰ سال به بالا و زیر ۱۸ سال نیز هیچ امتیازی دریافت نمی ‌کنند. همچنین مدرک تحصیلی شما اگر توسط یک موسسه مورد تایید اداره مهاجرت کشور کانادا مورد ارزیابی قرار گیرد و معادل سازی شود می‌توانید ۲۵ امتیاز به دست آورید. در بخش سابقه کاری نیز حداقل امتیاز برای متقاضیان ۱۵ امتیاز است.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

در خصوص شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص لازم است بدانید که فرد متقاضی جهت مهاجرت باید دارای مدرک زبان آیلتس بوده و در تمامی مهارت ها حداقل نمره ۶ را کسب کند. همچنین دیگر شرایط لازم برای این کشور از طریق تخصص، آشنایی کامل با زبان انگلیسی و فرانسه است، زیرا افرادی که به زبان رسمی کانادا آشنا هستند راحت تر می توانند وارد بازار کار شده و با دیگران ارتباط برقرار کنند. تجربه کاری اهمیت ویژه ای داشته و فرد باید در طول ۱۰ سال گذشته دست کم به مدت یک سال در یکی از رشته های تخصصی دارای سابقه کار باشد. علاوه بر این از دیگر شرایط مهاجرت به کانادا می توان به پس انداز نقدی اشاره کرد به طوری که متقاضی باید وجه قابل توجهی داشته که این امتیاز می‌تواند با توجه به تعداد اعضای خانواده فرد مهاجر متغیر باشد.



 شرایط مهاجرت به کانادا با سیستم اکسپرس اینتری

به طور کلی باید بدانید سیستم اکسپرس اینتری یک سیستم کاملا الکترونیک مربوط به دولت فدرال کارفرمایان در کانادا بوده که متقاضی می تواند با استفاده از آن اقدام به تکمیل مدارک و تشکیل پرونده کند. و به صورت نیروی متخصص در کانادا مشغول به کار شود. پس از آن اقامت این کشور را می تواند به دست آورد. دقت داشته باشید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق این سیستم به گونه‌ای بوده که تمام کارها به صورت آنلاین انجام می شود و پروسه اقامت بسیار سریع تر صورت می گیرد. به طوری که رزومه کاری فرد متقاضی در سیستم کاریابی این کشور ثبت می شود. برای این امر فرد متقاضی ابتدا باید امتیازها را محاسبه کرده و مدارک و اسناد لازم را تهیه نماید سپس اقدام به ثبت نام کند. در مرحله بعد متقاضی باید بعد از دریافت دعوتنامه مدارک لازم را برای اداره مهاجرت ارسال نموده و برای دریافت ویزا و اقامت دائم کانادا اقدام کند.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

علاوه بر آن چه در خصوص شرایط مهاجرت به کانادا گفته شد، بهتر است در مورد مزایای مهاجرت به این کشور از طریق تخصص نیز اطلاعاتی به دست آورید. مثلاً باید بدانید که فردی که از طریق تخصص اقامت کشور کانادا را دریافت نموده می تواند در تمام ایالت‌ های این کشور مشغول به کار شده و محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. همچنین متقاضیان مهاجرت به این کشور از طریق تخصص جهت کار در کانادا نیاز به مجوز کاری ندارند. علاوه بر این، روش اکسپرس انتری در مقایسه با سایر روش ها هزینه کمتری برای متقاضی دارد و می‌توان گفت اقتصادی ترین نوع مهاجرت به حساب می آید. همچنین، استفاده از تمام خدمات پزشکی و بهداشتی برای متقاضیان به صورت رایگان می باشد.

راحت ترین روش مهاجرت به کانادا

 با توجه به آنچه بیان شد طبیعتاً هنگامی که شما از شرکت بین المللی وست ادوایزر کمک بگیرید با توجه به این که وکلای با تجربه ای به شما کمک می کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرتی می توان با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن