تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817729777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر حیوان خانگی دارید باید این مطالب را بدانید!


واضح آرشیو وب فارسی::

اولین قدم برای داشتن حیوانات خانگی، افزایش آگاهی در مورد آن‌ها است. اگر قصد دارید حیوان خانگی به سرپرستی بگیرید، باید حتماً در مورد خصوصیات اخلاقی آن نژاد، علاقه‌مندی‌ها، میزان هوش و موارد مختلف مربوط به همان نژاد، اطلاعات کسب کنید. همچنین، کسب اطلاعات علمی و مفید، در خصوص نحوه نگهداری از سگ‌ها، بهترین تغذیه آن‌ها، بهداشت سگ‌ها و سایر اطلاعات این‌چنینی، اهمیت بسیار زیادی دارد. این اطلاعات، باید توسط منبع معتبری دریافت شوند. وبلاگ پت استایلیست، اطلاعات فوق‌العاده‌ای در خصوص تمام این موارد در اختیار شما قرارمی‌دهد.

برای کسب اطلاعات در مورد دامپزشکی ها، سگ های نگهبان و نژاد سگ سرابی  در ادامه متن همراه ما باشید.

در وبلاگ پت استایلیست چه می‌گذرد؟

یکی از بخش‌های جذاب سایت پت استایلیست، بخش وبلاگ آن است. وبلاگ پت استایلیست ، تمام اطلاعات مفیدی که لازم است، به‌عنوان صاحب یا علاقه‌مند به پت، مطلع باشید، گفته شده‌است. در وبلاگ پت استایلیست، موضوعاتی که چالش ذهنی شما، در هنگام مواجهه با شرایط مختلف زندگی با حیوان خانگی است، مطرح ‌شده‌است. با مطالعه این وبلاگ، نیاز شما به مراجعات مکرر به دامپزشکی کاهش می‌یابد. گروه پشتیبانی وبلاگ پت استایلیست، به‌دلیل خدمات مطلوبی که به حیوانات خانگی ارائه می‌کنند و ارتباط بسیار نزدیکی که با حیوانات خانگی دارند، بهترین آرشیو اطلاعاتی از مطالب مرتبط با حیوانات خانگی را ارائه نموده‌اند.

مطالبی در خصوص نحوه نگهداری از حیوانات، اصلاح رفتار آن‌ها، مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی حیوانات خانگی ، بررسی سگ نگهبان ، بررسی نژاد مناسب سگ برای  کاربردهای مختلف مانند سگ سرابی و همچنین اطلاعات مفیدی که پیش از مراجعه به دامپزشکی باید بدانید، ذکر شده‌است. اطلاعات مهم در خصوص شرایطی که لازم است جهت درمان پت، حتماً به دامپزشکی مراجعه کنید، همگی در این وبلاگ ارائه شده‌است. پس برای اطلاع از مشکلاتی که برای آن، باید به دامپزشکی مراجعه کنید، خواندن مطالب ارزشمند وبلاگ پت استایلیست را ازدست ندهید.



چرا آرایشگاه حیوانات خانگی پت استایلست در برخی موارد، انتخاب بهتری نسبت به دامپزشکی است؟

یکی از جالب‌ترین نکاتی که احتمالا نمی‌دانستید، این است که، خدمات حرفه‌ای آرایشگاه پت استایلیست، در زمینه حیوانات خانگی، گاهی بهتر از دامپزشکی است. خدماتی که نیازمند صرف وقت، دقت، حوصله و تخصص است،در این مجموعه، به بهترین روش ممکن ارائه می‌شود. افراد شاغل در پت استایلیست، تخصصی‌تر از دامپزشکی ها می‌توانند نیازهای پت شما را پاسخگو باشند. خدماتی مثل: آرایش و پیرایش حیوانات خانگی، گرفتن ناخن، کیست‌های مقعدی، فروش غذا و مکمل‌های حیوانات خانگی، تربیت و اصلاح رفتار ناهنجار حیوانات خانگی، از خدمات فوق‌العاده‌ای است که توسط پت استایلیست ارائه می‌شود. این خدمات، در برخی دامپزشکی‌ ها نیز ارائه می‌شوند؛ اما به‌دلیل ارائه خدمات در سطح تخصصی، بهتر است صرفاً جهت درمان و ویزیت‌های پزشکی، به دامپزشکی مراجعه کنید و برای خدمات جانبی پت عزیزتان، آرایشگاه حیوانات رابه دامپزشکی ها ترجیح دهید.

برای مطالعه بیشتر در این‌خصوص می‌توانید، به مطلب اشتراکات و تفاوت های کلینیک دامپزشکی و آرایشگاه حیوانات خانگی مراجعه کنید.

نژاد مناسب با روحیات خود را پیدا کنید!

یکی از مطالب پرطرفدار در وبلاگ پت استایلیست، معرفی نژادهای مختلف سگ‌ها است. با شناخت نژادهای مختلف سگ‌ها و اطلاع از ضعف‌ها و نقاط قوت نژادهای مختلف، می‌توانید به‌راحتی، براساس سبک زندگی و موقعیت خودتان، بهترین نژاد سگ را انتخاب کنید. اطلاع از ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی و هوش و یادگیری سگ‌ها، مهم‌ترین پارامترهای انتخاب و سازگاری آن‌ها با سبک زندگی شما است. پس بهتر است، برای آن‌که بهترین انتخاب را داشته‌باشید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

هر آنچه از سگ های نگهبان باید بدانید!

سگ‌های نگهبان، یکی از محبوب‌ترین انواع سگ‌ محسوب می‌شود. آن‌ها برای دفاع و نگهبانی از محل‌های مختلف استفاده می‌شوند. استفاده از سگ نگهبان یا سگ گارد، در محیط‌هایی که نیاز به نگهبانی و محافظت دارند، بسیار رایج است. سگ نگهبان، به میزان بسیار زیادی، به قلمرو خود حساس است.

سگ نگهبان، به‌محض احساس ورود شخص غریبه به قلمرو خود، واکنش شدیدی دارد. رفتار سگ نگهبان، شباهتی به سگ‌های خانگی ندارد. این سگ‌ها، به‌شدت قوی، جدی و باهوش هستند. سگ‌های نگهبان، با رفتاری خشن و تهاجمی، سعی بر مقابله با عامل خارجی یا تهدید دارند. اگر در باغ زندگی می‌کنید یا به هر دلیلی نیازمند داشتن سگ‌های نگهبان هستید، مقاله سگ نگهبان، اطلاعات فوق‌العاده‌ای دراختیارتان قرارمی‌دهد.

چرا سگ سرابی در بین سگ های نگهبان مورد توجه است؟

سگ سرابی، یکی از نژادهای ایرانی است که فوق‌العاده قوی، جسور و باهوش است. سگ سرابی معمولاً به‌عنوان سگی محافظ استفاده می‌شود. هوش و قدرت سگ سرابی، باعث محبوبیت آن شده است. سگ سرابی، که به‌نام پرشین ماستیف نیز شناخته می‌شود، در آذربایجان شرقی، شهرستان سراب وجود دارد.

 

این نژاد قدرتمند، معمولاً به‌عنوان سگ گله در این روستا استفاده می‌شود. قدرت و توانایی سگ سرابی تاحدی است که در درگیری با خرس و گرگ، همیشه پیروز است. به‌همین‌دلیل، عده زیادی، علاقه‌مند به داشتن سگ سرابی هستند. سگ سرابی، دارای پوستی ضخیم است؛ همین موضوع، باعث حفاظت او، در برابر سرما شده‌است. ضخامت پوست سگ سرابی، تاحدی است که، در درگیری‌هایی که با حیوانات مختلف دارد، دچار آسیب پوستی چندانی نمی‌شود. فک قدرتمند و دندان‌های بسیار تیز سگ سرابی، محبوبیت این سگ را چند برابر کرده‌است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن