تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797088400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای سفر به بالی و بهترین زمان سفر به بالی


واضح آرشیو وب فارسی::

بالی جزیره‌ای زیبا و رویایی است که برای توریست‌ها جذابیت کم نظیری دارد. بالی دو فصل خشک و بارانی دارد که شما طبق سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را برای سفر با تور بالی انتخاب کنید. بهترین زمان سفر به بالی در فصل خشک این جزیره است. اما اگر دوست دارید سفری ارزان داشته باشید بهتر است فصل بارانی بالی را برای سفر انتخاب کنید.

 

بالی، جزیره مشهور به مزارع پلکانی برنج، جزو مقاصد اصلی گردشگری است. تور بالی جزو تورهای محبوب توریست‌هاست که برای شرکت در آن و سفر به بالی با اشتیاق آماده می‌شوند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین زمان سفر به بالی کی است؟  جواب این سوال بررسی بیشتری لازم دارد. ما به شما خواهیم گفته که بهترین زمان سفر به بالی با تور این کشور، چه زمانی است.

بالی

درست است که بالی فقط پایتخت اندونزی نیست، اما می‌توان آن را اصلی‌ترین قطب گردشگری در اندونزی دانست. بالی برای ماه عسل مقصدی کم‌نظیر و رویایی است. این شهر را می‌توان بهترین مقصد گردشگری آسیا به شمار آورد. اقامتگاه‌های اقیانوسی زیادی در بالی برای استفاده گردشگران در نظر گرفته شده است. این اقامتگاه‌ها شکوه بسیار زیادی دارند. در سواحل بالی، آفتاب گرفتن از گزینه‌هایی است که طرفداران خود را دارد.

افراد زیادی هستند که در سفر به بالی تجارب زیادی را اندوخته‌اند. این افراد سفر به بالی را سفر به بهشت می‌دانند. آنها طبیعت بالی را با بهشت مقایسه می‌کنند. بسیاری از توریست‌ها شانگری‌لا و دیگران آرکادی را نوعی از بهشت قلمداد می‌کنند. جالب است بدانید که تعدادی از گردشگران هم هستند که بالی را تنها بهشت روی زمین توصیف می‌کنند. بالی یک سرزمین عجیب و خاطره‌انگیز برای توریست‌هاست. مشاهده چشم‌اندازهای بالی و جنگل‌های زیبای آن، مناظری از آتشفشان و سواحل زیبای ماسه‌ای را به تصویر می‌کشند که رویایی‌ترین مکان‌های روی زمین هستند.

 

بهترین زمان سفر به بالی

در تو لحظه آخری این شهر ، با موقعیت جغرافیایی ۸ درجه در بخش جنوبی خط استوا واقع شده است. این موقعیت سبب می‌شود که بالی جزو سرزمین‌های گرمسیری به حساب بیاید. دمای بالی در روز حدود ۷/۲۶ تا ۲/۳۲ درجه در نظر گرفته شده است. در بالی رطوبت هوا متغیر است و گاه به حدود ۷۵ درصد می‌رسد. از این رو آب و هوای بالی را می‌توان بسیار گرم توصیف کرد. در بالی دو فصل وجود دارد. فصل بارانی و فصل خشک که از هم جدا هستند. جزیره بالی به نسبت دیگر کشورها در جنوب شرق آسیا باران کمتری دارد.

به گزارش سفر باتو ، فصل بادهای موسمی در بالی فاصله ماه‌های آوریل تا اکتبر را شامل می‌شود. این زمان ۶ماه از سال را به خود اختصاص داده است. این فصل همان فصل خشک بالی را شامل می‌شود. در این فصل، بخش غربی شبه جزیره بالی زیباترین موج‌ها را دارد. این فصل یک فصل رویایی برای کسانی است که عاشق موج هستند. اگر شما هم عاشق موج هستید، می‌توانید زمان شرکت در تور بالی را در فصل خشک برنامه‌ریزی کنید.

میزان مسافرت توریست‌ها به جزیره بالی نشان می‌دهد که سفر به این جزیره در فاصله‌ ماه‌های ژوئن تا سپتامبر استقبال زیادی را به خود اختصاص داده است. این ماه‌ها تقریبا فاصله اواسط خرداد تا اوایل مهر را  در بر می‌گیرد. در همین زمان است که قیمت هتل‌ها به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. با این حال شاید بتوان گفت بهترین زمان برای سفر به بالی فصل خشک است.

 

بهترین زمان سفر به بالی بر اساس فصول

بالی در فصل خشک، فصلی است آب و هوایی گرم دارد. بالی در این فصل، هیچ باران و رطوبتی ندارد. در این فصل، فعالیت فضای آزاد، بیشتر است. تفریحاتی مانند قایق رانی، هایکینگ، حمام آفتاب و مواردی از این دست، بهترین تفریحات بالی هستند. ماه‌های آوریل تا اکتبر، فصل‌های خشک بالی هستند. این فصل‌ها را شاید بتوان داغ‌ترین فصل‌های توریستی بالی دانست.

فصل بارانی بالی چگونه فصلی است؟

فاصله زمانی بین ماه‌های نوامبر تا مارس، که از دهم آبان ماه تا یازدهم فروردین ماه را شامل می‌شود فصل‌های بارانی بالی را شامل می‌شوند. بالی بارش‌های فراوانی در این فصل دارد. ماه ژانویه در این فصل، پربارش‌ترین ماه در بالی است. در این ماه، باران زیاد مهم‌ترین دلیلی است که سبب  نرفتن توریست‌ها به بالی می‌شود. این فصل با رطوبت زیادی که دارد، هوا را آزاردهنده می‌کند. نکته در خور توجه این است که سفر به بالی در فصل بارانی، ارزان است. اگر قصد دارید سفری ارزان به بالی داشته باشید، فصل بارانی برای شما مناسب است.

تجربه رویدادها در فصل خشک بالی

اکثر توریست‌ها برای مشاهده فستیوال‌های بالی راهی جزیره سفر می‌شوند. فستیوال هنری در جزیره بالی از اوایل ماه ژوئن تا اوایل ماه جولای، در بالی برگزار می‌شود. بالی در این فصل، میزبان نمایشگاه‌های متعددی است. گالونگان جزو اصلی‌ترین فستیوال‌های سالیانه بالی محسوب می‌شود. این فستیوال به مدت ده روز در جزیره بالی برگزار می‌شود. مردم بالی معتقدند خدایان بالی نیز در این جشن آنها شرکت می‌کنند.

در بالی فستیوال بادبادک‌ها از رویدادهای بین‌المللی است که هر سال در جزیره برگزار می‌شود. توریست‌های بسیاری در این فستیوال شرکت می‌کنند. این فستیوال در پدانگ گلاک در ماه جولای برپا می‌شود.

فصل بارانی بالی چگونه است؟

جذابترین فستیوال بالی، فستیوال نیپی، است. این فستیوال مخصوص روز سال جدید در جزیره بالی است. شبه جزیره بالی در این روز، تعطیل و غرق در جشن می‌شود. بالی مکان بسیار خوبی برای استراحت است. در این مکان، می توان در زیبایی‌های جزیره غرق شد. اگر قصد دارید با تور بالی به این جزیره رویایی سفر کنید می‌توانید ماه‌های ژوئن، می یا سپتامبر را برای سفر به بالی در نظر بگیرید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن