تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817730276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی فقط اقدامات نظامی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی حتما نظامی است، اما فقط به اقدامات نظامی محدود نمی‌شود.



به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرلشکر «علی مملوک» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور سوریه که به عنوان نماینده ویژه بشار اسد به تهران سفر کرده است، بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد. مشاور امنیت ملی سوریه در این ملاقات گفت: از سوی رئیس جمهور سوریه ماموریت دارم که تاسف و تسلیت عمیق رهبری، نیروهای مسلح و مردم سوریه را به مناسبت شهادت غمبار مجاهد بزرگ شهید سپهبد سلیمانی را به رهبری، رئیس جمهور و جنابعالی اعلام کنم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهید سلیمانی در بین مردم مسلمان و مظلوم منطقه افزود: به طور قطع تاثر مردم سوریه لبنان، عراق، یمن و افعانستان از شهادت سردار سلیمانی کمتر از مردم ایران نیست.

سر لشکر علی مملوک گفت: شهید سلیمانی متعلق به همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان جهان است و قطعا شهادت او مقدمه آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل خواهد بود.

دریابان شمخانی در این دیدار با تشکر از پیام تسلیت و ابراز همدردی رئیس جمهور و مردم سوریه اظهار داشت: آمریکایی‌ها و نظام سلطه به زودی متوجه خواهند شد که شهادت قاسم سلیمانی برای آنان به مراتب خطرناک‌تر از حیات او خواهد بود.

شمخانی با اشاره به حضور حماسی و بی سابقه مردم قدرشناس عراق در مراسم تشییع شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و همچنین اقدام انقلابی پارلمان عراق در تصویب قانون اخراج نظامیان آمریکایی از عراق گفت: دولت، پارلمان و مردم عراق در انتقام گیری از آمریکا پیشقدم شدند و با این دو اقدام بزرگ سیلی سختی به ترامپ و تیم جنایتکار او وارد کردند.

وی با اشاره به قانون مصوب پارلمان عراق در خصوص اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور افزود: با ابلاغ این قانون، تداوم حضور آمریکا در عراق به منزله اشغال این کشور است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اعلام موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در قبال جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: پاسخ ما به این جنایت حتما نظامی است، اما فقط به اقدامات نظامی محدود نخواهد شد.

شمخانی افزود: آمریکایی‌ها پس از دست زدن به این جنایت ذلیلانه تلاش کردند که با تصویر سازی و دروغ پردازی، مردم منطقه را خوشحال از شهادت این دو مجاهد محبوب و مردمی نشان دهند، اما سیل جمعیت خشمگین و عزادار که در فراق شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس به سرو سینه می‌زدند، رسوایشان کرد و دروغ بزرگ آنان را افشا کرد.

وی خونخواهی و اراده انتقام مردم ایران و عراق را آتشی فروزان و سوزان عنوان کرد و افزود: خون پاک این مجاهدان با اخلاص برای دشمنان، هلاکت و ذلت و برای ملت‌های منطقه برکت و امنیت به دنبال خواهد داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خون این شهیدان انسجام و وحدت در ایران و عراق را صد چندان کرد و موجب اتحاد و برادری بیشتر بین دو ملت شد.

شمخانی خاطرنشان کرد: سلیمانی و ابومهدی المهندس ثمره و نماد اراده مستحکم و غیر قابل خدشه مقاومت در برابر ظالمان و زورگویان بودند و آینده نشان خواهد داد که این فرهنگ و اراده منبعث از آن با این شهادت‌ها رشد و اعتلای بیشتری می یابد.


یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 20:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن