تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817743461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تزیین دیوار با دیوارپوش و قرنیزهای ام دی اف و پی وی سی | آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: تزیین دیوار با دیوارپوش و قرنیزهای ام دی اف و پی وی سی

امروزه تزیین دیوارها در ساختمان سازی و زیبایی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از جمله مواردی که می توان برای این منظور آن ها را مورد استفاده قرار داد دیوارپوش و قرنیزهای ام دی اف و پی وی سی هستند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.  

قرنیزهای ام دی اف چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟ از زمان های گذشته استفاده از قرنیز ام دی اف و دیگر انواع آن در داخل ساختمان ها رایج بوده است.یکی از انواع قرنیزها که در اندازه و ابعاد مختلف به صورت گسترده در بازار موجود می باشند قرنیزهای ام دی اف هستند. قرنیزهای ام دی اف امروزه به عنوان یکی از قرنیزهای محبوب در ایران شناخته شده است و می توان آن را به راحتی با پارکت و لمینت ست کرد. از مهمترین مزایای قرنیزهای ام دی اف می توان به قیمت مناسب، حمل آسان و نصب سریع آن اشاره کرد. قرنیزهای ام دی اف می توانند رضایت انواع سلیقه ها را کسب کنند. دیگر مزایای قرنیزهای ام دی اف تنوع طرح و رنگ می باشد و همچنین استفاده از آن در صرفه جویی هزینه و زمان به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. استفاده از قرنیزهای ام دی اف و پی وی سی امروزه به عنوان یکی از طرح های محبوب شناخته می شوند. قرنیزهای ام دی اف و پی وی سی دارای تنوع رنگ افرا، گردویی، لایت، نسکافه ای و طلایی و ... هستند. از مهمترین مزایای قرنیزهای ام دی اف می توان به زیبایی، ضخامت و طبیعی بودن طرح چوب آن اشاره کرد که باعث می شود این نوع قرنیز از دیگر انواع آن متمایز شود.   قرنیز پی وی سی چیست؟ یکی از نمونه های قرنیزها، قرنیز پی وی سی است. با پیشرفت تکنولوژی صنعت تولید، انواع قرنیز دستخوش تغییرات قابل توجه شد و امروزه از قرنیز پی وی سی بیشتر استفاده می شود. از آنجا که این قرنیزها از لحاظ قیمت، تکنولوژی ساخت و کیفیت تنوع بالایی دارند استفاده از آن ها نیازمند دقت و توجه بیشتری می باشد.  

هنگام خرید قرنیز و انتخاب آن باید مکان مورد نظر و مجموعه ای از شاخص ها و معیارها را در نظر بگیرید. در صورتی که در مکان مورد نظر شما از لمینت و پارکت استفاده شده باشد باید رنگ قرنیزهای پی وی سی مورد نظر را چند پرده تاریکتر از آن ها در نظر بگیرید. انتخاب قرنیزهای تاریکتر نسبت به لمینت در ایجاد جلوه هایی زیبا از کناره های دیوار به شما کمک خواهد کرد و چشم هر بیننده ای را به خود جذب خواهد کرد. یکی از انواع قرنیزها که به دو صورت دوتیکه و توپر تولید می شود قرنیزهای پی وی سی هستند که هر یک از آن ها دارای مزایای قابل توجه بسیار زیاد هستند. قرنیزهای پی وی سی دو تکه برای رد کردن سیم و کابل از داخل آن ها به عنوان بهترین ابزار شناخته می شوند، در صورتی که قرنیزهای پی وی سی توپر دارای استحکام و دوام بالایی هستند. از دیگر مزایای قرنیزهای پی وی سی می توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت اشاره کرد. این ابزار در برابر رطوبت و نم مقاومت قابل توجهی دارند.   دیوارپوش پی وی سی به ماده ای ساختمانی و مقرون به صرفه که با استفاده از پلاستیک فشرده تولید شده است و به عنوان جایگزین مناسبی برای خاک رس و چوب شناخته شده است پی وی سی گفته می شود. از پی وی سی در تولید انواع دیوارپوش ها نیز استفاده می شود. به دلیل ویژگی های منحصر به فرد پی وی سی، دیوارپوش پی وی سی برای دیوارها و سقف ساختمان به پوشش مناسب تبدیل شده است. طرح های زیبا و متنوع رنگی این دیوارپوش علاوه بر مقاومت منحصر به فرد و مناسب آن باعث شده است از این دیوارپوش برای طراحی دیوار منحصر به فرد در سبک های مختلف دکوراسیون استفاده شود.  

از مهمترین مزایای این دیوارپوش ها می توان به سبک و بادوام بودن، نصب آسان آن ها، مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی، مقاومت بالای آن در برابر آب و آتش، هزینه کم تعمیر و نگهداری آن ها و تنوع بالای آن در طرح ها اشاره کرد.   دیوارکوب ام دی اف یکی دیگر از انواع دیوارپوش ها که دارای مقاومت نسبتا بیشتری در مقایسه با دیوارپوش های پی وی سی هستند دیوارکوب ام دی اف نام دارد. دیوارکوب ام دی اف در مقابل ساییدگی و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. از دیوارکوب ام دی اف می توان در مکان های پرتردد استفاده کرد. زیرسازی اولیه برای عبور لوله ها و کابلها، ایجاد سطح تراز و یکدست از مراحل مهم روش معمول اجرای دیوارکوب ام دی اف و پی وی سی می باشد.

  استفاده از دیوارکوب ام دی اف در اماکن مسکونی، تجاری، اداری، هتل ها و رستوران ها رایج و معمول می باشد و از آنجا که در محیط های مرطوب سطح آن از بین می رود توصیه می شود از دیوارپوش پی وی سی استفاده شود. شرکت فَرتاک در حال حاظر تولید کننده و فروشنده طیف وسیعی از محصولات دکوراسیون داخلی از قبیل انواع اقلام دکوری چوبی اداری و مسکونی، کابینت آشپزخانه، انواع کاغذ دیواری و پوستر، پارکت لمینت، کفپوش پی وی سی، انواع موکت خانگی، اداری و هتلی، چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی، انواع پرده زبرا، کفپوش تاتامی و گرانول، دیوارپوش و قرنیز و ابزارهای پی وی سی و ام دی اف و همچنین کالای خواب در غرب تهران با قابلیت توزیع سرتاسری به تمام نقاط ایران است. این شرکت همچنین بواسطه توان اجرایی و تجارب گوناگون، امکان انجام پروژه های مختلف بازسازی را دارد. جهت ایجاد سهولت در امر خرید محصولات، شرکت فَرتاک امکان فروش اقساطی را در پروسه فروش خود فعال نموده است تا گام بزرگتری در جهت تسهیل امر خرید برای مشتریان برداشته شود. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کلیک بر روی واژه های هایلایت شده متن یا مراجعه به سایت شرکت به آدرس https://www.fartakdesign.com اطلاعات گسترده تری از انواع متنوع این نوع محصولات داشته باشید.



یکشنبه, 08 دی 1398 ساعت 17:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن