تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817760629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجتماع بزرگ منتظران در مسجد جمکران برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با نیمه شعبان؛ اجتماع بزرگ منتظران در مسجد جمکران برگزار می‌شود


اجتماع بزرگ منتظران در مسجد جمکران برگزار می‌شود
قم - معاون فرهنگی مسجد جمکران با اشاره به برنامه‌های این مکان مقدس در ایام نیمه شعبان از برگزاری اجتماع بزرگ منتظران خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صدوقی ظهر یکشنبه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان در سالن جلسات ساختمان اداری جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ایام  نیمه شعبان سه‌شنبه آغاز شده و تا شام روز جمعه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: حجج الاسلام ماندگاری، پناهیان، حسینی قمی وفرحزاد در این ایام در مسجد جمکران سخنرانی خواهند کرد.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه اجتماع بزرگ منتظران را در برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این ایام خواهیم داشت، افزود: امسال متن بیعت نامه‌ای بازخوانی خواهد شد و مردم در بندهای مختلف این بیعت نامه با تکبیرهای خود با امام زمان بیعت خواهند کرد.
 
وی از برگزاری ویژه برنامه ۱۲ هزار نفری مجاوران منجی خبر داد و بیان کرد: در این برنامه  جمعیتی ۱۲ هزار نفری با گل به مسجد جمکران و برای عرض تبریک به امام عصر حرکت خواهند کرد.
 
صدوقی با اشاره به برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در اتاق عقد مسجد در روز نیمه شعبان، بیان کرد: آئین ویژه خطبه خوانی از بعد ظهر نیمه شعبان توسط مرکز خادمان افتخاری برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران  از برگزاری نمایشگاه مفهومی قاب نصرت در این ایام خبر داد و گفت: سرودهای ۱۱۰ نفری در ایام تدارک دیده شده و در شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به طرح هر زائر یک آمر به معروف تأکید کرد: ۵ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند که آموزش‌هایی در حوزه فضای مجازی دریافت خواهند کرد.
 
صدوقی با اشاره به اینکه ۵ مخاطب برای فعالیت‌های مسجد جمکران در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برنامه‌های «جوانه‌های انتظار» برای نوجوانان، «گل نرگس» ویژه کودکان و آموزش‌های جوانان و بحث‌های خانواده  طراحی شده است و در تلاش هستیم که در این ایام هر گروه سنی از برنامه‌های جمکران بتواند استفاده کند.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه در حوزه کودک و نوجوان برنامه‌های ویژه‌ای طراحی شده است، افزود: جنگ‌های «چرخ زمان» و برنامه‌های عمو روحانی و گروه سرود ارغوان در این ایام اجرا خواهند داشت.
 
وی با اشاره به اینکه در اقامه نمازهای جماعت در این ایام را از محضر مراجع استفاده خواهیم کرد، افزود: مبلغان غیر ایرانی و زباندان فعال در حوزه ارتباطات بین الملل برای تکریم زائران غیر ایرانی فعال خواهند بود.

کد خبر 3972535









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن