تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817792366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام ۲۶۰ هزار نفر در دوره اول طرح اقدام ملی مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: تا کنون ۲۴۰ هزار نفر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند و ۲۰ هزار نفری که در بافت فرسوده معرفی شده‌اند هم به این متقاضیان اضافه شده‌اند.



به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه مسکن بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اقدام اساسی و تاثیر گذاری امروز برای اقشار ارزشمند و پر افتخار جامعه کارگری کشور و جامعه بازنشستگان رقم خورد گفت: امیدواریم با عنایت خدا و همراهی دستگاه‌ها ظرف مدت حداکثر ۳ سال بتوانیم ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را ساخته و به متقاضیان تحویل دهیم. وزیر راه و شهرسازی افزود: طرح اقدام ملی مسکن یک اقدام فراگیر، گسترده و عدالت محور بوده که دهک‌های ۴ تا ۷ را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تفاهم نامه‌های خاصی که امضا می‌شود به صورت پیوسته با رویکرد مشترک همکاری تمامی دستگاه‌ها انجام می‌شود. اسلامی اظهار کرد: در این تفاهم نامه‌ها آورده‌ها و زمینه‌های مورد نیاز از طریق متقاضیان تامین می‌شود و ما با همکاری دستگاه‌هایی که تفاهم نامه را امضا کرده‌ایم سعی می‌کنیم طرح اقدام ملی را وارد فاز عملیاتی کنیم. او بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن در بخش‌هایی وارد فاز عملیاتی شده و به لطف خدا بخشی از آن‌ها پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای دارند. وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در پایان آذر ثبت نام مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن به اتمام رسیده و تا کنون ۲۴۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند و ۲۰ هزار نفری که در بافت فرسوده معرفی شده‌اند هم به این متقاضیان اضافه شده‌اند.

اسلامی افزود: لیست ثبت نام شدگان را پالایش خواهیم کرد و کسانی که واجد شرایط هستند و تا کنون مسکن دولتی و یا تسهیلاتی استفاده نکرده و فرم «ج» آن‌ها قرمز نشده را تایید خواهیم کرد و کسانی که در مرحله اول عضویت آن‌ها مورد تایید قرار گرفته است را در دستور کار خود قرار خواهیم داد. وی توضیح داد: انواع واگذاری‌ها را برای دهک‌های مختلف جامعه ازجمله ۱ تا ۳ را از طریق سازمان‌ها حمایتی و دهک‌های ۴ تا ۷ را از طریق واگذاری اراضی فردی یا گروهی تحت پوشش خود قرار خواهیم داد و سعی خواهیم کرد با عقد قرار داد از طریق موسسات مختلف مسکن را برای تمامی اقشار تامین کنیم. وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن اراضی را در بافت‌ها فرسوده و داخل شهر‌ها تامین کرده‌ایم، گفت: سعی کرده‌ایم این واحد‌ها را در مناطقی احداث کنیم که زمینه عمران آن‌ها آماده شده و یا در مرحله آماده سازی قرار دارد. اسلامی افزود: در تمامی مناطق زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌ایم تا مردم از کمبود و یا فقدان امکانات در رنج نباشند و ما تجربه‌های پروژه‌های قبلی را تکرار نخواهیم کرد. وی در رابطه با تسهیلات این واحد‌ها هم گفت: با بانک‌های مسکن، رفاه کارگران و صندوق‌های بازنشستگی طی رایزنی‌هایی که صورت گرفته است تسهیلات و سهمیه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در ساخت این واحد‌ها به طور قطع از مجریان ذی‌صلاح استفاده خواهیم کرد، افزود: تمامی تکالیف سازمان نظام مهندسی در خصوص طراحی و استاندارد رعایت خواهیم کرد و تمامی الزامات را در این پروژه‌ها به طور قطع استفاده خواهیم کرد. اسلامی یادآور شد: در این پروژه‌ها سازه‌های مقاومی را به متقاضیان به ویژه در شهر‌های کوچک توسط بنیاد مسکن تحویل خواهیم داد. وی ادامه داد: سالیانه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته و سعی خواهیم کرد با ساخت واحد‌های مسکونی در تمامی شهر‌ها میزان سوداگری و کمبود مسکن را در کشور کاهش و برطرف کنیم.


یکشنبه 1 دی 1398 ساعت 15:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن