تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818047696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقض برجام بازگشت به تجربه شکست خورده یکجانبه گرایی است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نقض برجام بازگشت به تجربه شکست خورده یکجانبه گرایی است
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، نقض برجام و انتقال سفارت آمریکا به قدس را ترویج نادیده گرفتن قوانین بین المللی و بازگشت به تجربه شکست خورده و مصیبت بار یکجانبه گرایی دانست.
آفتاب‌‌نیوز : غلامعلی خوشرو روز پنج شنبه در بحث عمومی شورای امنیت با عنوان «ارتقای حقوق بین الملل در جهت حفظ صلح و امنیت بین المللی» افزود: در زمانه ما چند جانبه گرایی و حقوق بین الملل بیش از گذشته با تهدید یک جانبه گرایی، قانون شکنی و عدم احترام به منافع عمومی جامعه بین المللی روبرو شده است.
وی با بیان این که برگزاری چنین بحثی در شورای امنیت اقدامی شایسته و به موقع تلقی می شود، ادامه داد: از زمان ایجاد سازمان ملل متحد، حفظ صلح و امنیت بین المللی از طریق ایجاد یک جامعه بین المللی قانون محور یکی از اهداف اساسی این سازمان به شمار می رود.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اضافه کرد: اما متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی کشورهای عضو این سازمان بر خلاف منشور ملل متحد، از تهدید، زور و یا استفاده از زور برای تحمیل اراده خود به سایر کشورها استفاده می کنند و کشورهای خاصی را هدف تحریم های غیر موجه، غیر قانونی و یک جانبه خود قرار می دهند . 
خوشرو تاکید کرد: این اقدامات نه تنها نقض حقوق بین الملل و حقوق انسانی اتباع این کشورها بلکه بر هم زننده نظم، ثبات و امنیت بین المللی است. قابل توجه است که در همین ماه که شاهد برگزاری این بحث در شورای امنیت هستیم، حداقل دو مورد قانون شکنی و نقض آشکار حقوق بین الملل در جامعه بین المللی اتفاق افتاد.
وی توضیح داد: روز هشتم ماه مه دولت آمریکا به طور رسمی، خروج یک جانبه و غیر قانونی خود را از برجام اعلام و تحریم های هسته ای خود را مجددا علیه ایران اعمال کرد. این تصمیم در واقع نقطه اوج بد عهدی و قانون شکنی آمریکا در قبال تعهدات خود وفق برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت بود . 
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: با توجه به پایبندی کامل ایران به تعهدات برجامی خود که بارها مورد تائید آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار گرفته است؛ اقدام اخیر آمریکا نمونه نقض کامل و نادیده گرفتن حقوق بین الملل و منشور ملل متحد به شمار می رود . 
خوشرو اظهار کرد: در حالی که منشور ملل متحد بر حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بین المللی تاکید دارد؛ اقدام اخیر آمریکا در واقع بازگشت به تجربه شکست خورده و مصیبت بار یک جانبه گرایی و ترویج اقدامات ناقض حقوق بین الملل است. 
وی با یادآوری این که در چهاردهم همین ماه، نتانیاهو مهمانان خود را به مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس فراخواند، افزود: مراسمی که بیش از هر چیز نقض و به سخره گرفتن حقوق بین الملل و قطعنامه های سازمان ملل متحد در مورد وضعیت بیت المقدس و حقوق غیر قابل انکار مردم فلسطین بود. 
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: همزمان با همین مراسم، سربازان رژیم صهیونیستی در حال قتل عام و کشتار فلسطینیان غیر مسلح معترض بودند . در نتیجه حمام خون اسرائیلی تنها در طول یک روز بیش از 60 نفر از تظاهر کنندگان فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده و بیش از 2700 نفر زخمی شدند. 
خوشرو اضافه کرد: اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی، نقض شرم آور حقوق بین الملل از جمله حقوق بشر بود اما همه این قانون شکنی ها و سایر جنایات این رژیم با حمایت آمریکا انجام می شود .


منبع: ایرنا 



کد خبر: ۵۲۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶





۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن