تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818117892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلزله در یاسوج/سرازیر شدن مردم وحشت زده به خیابان/استقرار بیمارستان صحرایی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: زلزله در یاسوج/سرازیر شدن مردم وحشت زده به خیابان/استقرار بیمارستان صحرایی
شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز دو بار لرزید.
آفتاب‌‌نیوز : مرکز لرزه‌نگاری کشور، شدت این دو زمین لرزه را  ۴.۳ و ۳.۳ درجه در مقیاس ریشتر ثبت کرده است.


زمان وقوع زمین‌لرزه‌ اول ساعت ۱۱ و ۴۲ دقیقه و ۴ثانیه پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه اعلام شده است. زمین لرزه دوم ساعت ۱۱ و ۴۹ دقیقه و ۷ ثانیه ثبت شده است. تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی جانی و مالی این دو زمین‌لرزه که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، گزارش نشده است.



زلزله در یاسوج/سرازیر شدن مردم وحشت زده به خیابان/استقرار بیمارستان صحرایی



به گزارش ایسنا، این دو زمین لرزه مردم را وحشت زده از خانه خود به خیابانها کشاند.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز از استقرار بیمارستان صحرایی ۵۶تختخوابی در یاسوج خبرداد.


"جلال پورانفرد" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به زلزله های اخیر (۵.۲ و ۴.۸)در شهرستانهای بویراحمد و دنا و پایین بودن ظرفیت بیمارستانهای استان، یک بیمارستان صحرایی سیار با ظرفیت۵۶ تخت با همکاری و مساعدت استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.


وی اظهارکرد: با پیگیری‌های انجام شده و با دستور مسئولان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری، یک بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۵۶ تخت‌خواب را به ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز امدادی منطقه زلزله یاسوج اضافه کرد.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این بیمارستان صحرایی بخش‌های مختلفی از جمله اورژانس، بخش ویژه زنان و زایمان، اتاق عمل، ریکاوری، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، داروخانه، کانکس حمل جسد به ظرفیت ۷۵ نفر دارد.


پورانفرد تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استان فاقد بیمارستان صحرایی است که در حوادث و بحرانها از نیازهای حیاتی این استان است.


وی ادامه داد: زیرساختهای آب، برق، گاز برای این بیمارستان نیاز است. البته زمین فعلی با توجه به نزدیک بودن به ورزشگاه تختی، در مرکز شهر بودن و نزدیک بودن به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مناسب است.



زلزله در یاسوج/سرازیر شدن مردم وحشت زده به خیابان/استقرار بیمارستان صحرایی



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همکاری اداره برق و شهرداری برای راه‌اندازی این بیمارستان مطلوب بود که لازم است سایر اعضای ستاد بحران استان در این زمینه همکاری و مساعدت داشته باشند.


پورانفرد بیان کرد: پشتیبانی از بیمارستان‌های استان از جمله اهداف استقرار بیمارستان صحرایی شهرکرد در یاسوج است. امیدوارم همکاری و مساعدت لازم صورت گیرد تا همچون بیمارستانی را در استان داشته باشیم. تا زمانی که نیاز باشد این بیمارستان در یاسوج مستقر خواهد بود.



زلزله در یاسوج/سرازیر شدن مردم وحشت زده به خیابان/استقرار بیمارستان صحرایی








۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن