تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817762041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیلاری کلینتون: ترک برجام ضریب امنیت آمریکا را کاهش می‌دهد/ پلن B شما چیست؟ اقدام نظامی و بمباران؟ به شدت در اشتباهید/ایران خطرناک‌تر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هیلاری کلینتون: ترک برجام ضریب امنیت آمریکا را کاهش می‌دهد/ پلن B شما چیست؟ اقدام نظامی و بمباران؟ به شدت در اشتباهید/ایران خطرناک‌تر می‌شود
خانم هیلاری کلینتون در واکنش به خروج آمریکا از برجام، روز چهارشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت : خروج از توافق هسته ای با ایران اشتباهی بزرگ است. این اقدام باعث کاهش ضریب امنیت آمریکا و کمرنگ شدن اعتماد به این کشور خواهد شد. با این اقدام، ایران خطرناک تر می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امور خارجه آمریکا در دور اول ریاست جمهوری باراک اوباما، اقدام شب گذشته دونالد ترامپ مبنی برخروج آمریکا از توافق هسته ای 1+5 با ایران را "اشتباهی بزرگ" توصیف کرد.


خانم هیلاری کلینتون در واکنش به خروج آمریکا از برجام، روز چهارشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: خروج از توافق هسته‌ای با ایران اشتباهی بزرگ است. این اقدام باعث کاهش ضریب امنیت آمریکا و کمرنگ شدن اعتماد به این کشور خواهد شد. با این اقدام، ایران خطرناک تر می شود.


کلینتون با طرح این پرسش که گزینه جایگزین (پلان B) برای برجام چیست؟، نوشت: هر کسی که فکر می کند اقدام نظامی و بمباران می تواند پاسخگو باشد، به شدت در اشتباه است.


"به عنوان وزیر امور خارجه وقت آمریکا، به انجام مذاکرات برای اعمال تحریم های بین المللی سخت برای کشاندن ایران به پای میز گفت و گو، کمک کردم."


وزیر امور خارجه پیشین آمریکا خاطرنشان کرد: (با خروج از برجام) پرداختن به تهدیدهای دیگر نظیر موشک های هسته ای و تروریسم نیز سخت تر خواهد شد. اکنون دیگر اهرمی نداریم و ایران آزاد است تا هر کاری می خواهد انجام دهد.


رئیس‌جمهوری آمریکا دیشب (سه‌شنبه شب) به وقت ایران، با تکرار اتهام و توهین علیه ایران اعلام کرد که دولتش دیگر در برجام نخواهد ماند.


فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بلافاصله پس ازاعلام تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا تأکیدکردکه این اتحادیه به توافق هسته‌ای با ایران پایبند است.


سران انگلیس، آلمان و فرانسه نیز با انتشار بیانیه جداگانه‌ای حمایت خود را از برجام اعلام کردند.


حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز دقایقی پس از اعلام خروج آمریکا از برجام اعلام کرد که به وزارت امور خارجه دستور داده است ظرف چند هفته آینده با کشورهای اروپایی و روسیه و چین، رایزنی و مذاکره کند و اگر منافع ملت ایران تامین شود، در برجام خواهد ماند.


رئیس جمهوری همچنین گفت: من از امشب از یک نظر متاسف هستم که مردم آمریکا که مردم بزرگی هستند گرفتار زمامدارانی شده اند که حیثیت آنها را زیر پاگذاشته است و از طرفی شادم که یک موجود مزاحم از برجام خارج شده است و بی تردید راه خود را با موفقیت ادامه می دهیم.


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز در توییتی نوشت: در واکنش به تخلفات رئیس جمهوری آمریکا و خروج غیرقانونیش از توافق هسته‌ای، من به دستور رئیس‌جمهوری روحانی تلاش‌های دیپلماتیکی را پیش خواهم برد تا بررسی کنیم آیا سایر شرکای برجام قادر هستند که منافع کامل این توافق را برای ایران تضمین کنند. پاسخ ما منوط به نتیجه این بررسی است.


منبع: ایرنا





۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن