تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818250722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: سفارت آمریکا ظرف چند روز آتی به قدس منتقل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نتانیاهو: سفارت آمریکا ظرف چند روز آتی به قدس منتقل می‌شود
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از دیدارش با وزیر خارجه جدید آمریکا اعلام کرد سفارت واشنگتن در تل‌آویو ظرف چند روز به تل‌آویو منتقل می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : بنیامین نتیانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با مایک پامپئو، وزیر خارجه جدید آمریکا درباره مسائل منطقه‌ای و بین المللی و در راس آنها پرونده هسته‌ای ایران و تصمیم برای انتقال سفارت آمریکا به قدس دیدار و گفتگو می‌کند.


به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، پامپئو در دومین مقصد از سفرش به منطقه عصر امروز (یکشنبه) وارد اراضی اشغالی می‌شود.وزیر خارجه آمریکا در اولین مقصدش عصر روز شنبه وارد ریاض، پایتخت عربستان شد و در آخرین ایستگاه نیز به امان، پایتخت اردن می‌رود.


نتانیاهو در ابتدای جلسه هفتگی کابینه‌اش گفت در دیدارش با پامپئو موضوعاتی چون تحولات منطقه‌ای، توافق هسته‌ای ایران و آنچه از آن به عنوان "گسترش نفوذ ایران در منطقه" یاد می‌شود، مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.


نتانیاهو گفت سفر پامپئو به اراضی اشغالی اهمیت خاصی دارد.


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت، امروز روابط آمریکا و اسرائیل از هر زمانی قوی‌تر است و می‌خواهم در اینجا دوباره از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل تصمیمش برای انتقال سفارت این کشور به اورشلیم (قدس اشغالی) تشکر کنم و این امر در چند روز آینده انجام خواهد شد.


وی گفت، آن زمان هم گفتم که سایر کشورها نیز به این حرکت ملحق خواهند شد و الان می‌توانم به شما بگویم که این کار انجام می‌شود.


نتانیاهو و پامپئو کنفرانس مطبوعاتی مشترکی برگزار خواهند کرد.


همچنین وزیر خارجه آمریکا با برخی از مسئولان کابینه اسرائیل دیدار و گفتگو خواهد کرد.


پامپئو پیش از ترک اراضی اشغالی به مقصد امان، پایتخت اردن در تل‌آویو با دیوید فریدمن، سفیر آمریکا و کارکنان این سفارتخانه دیدار خواهد کرد.


منبع: ایسنا





۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن