تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818251425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مدودف از لایحه جرم تلقی شدن عمل به تحریم‌های آمریکا در روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حمایت مدودف از لایحه جرم تلقی شدن عمل به تحریم‌های آمریکا در روسیه
دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه اعلام کرد که از یک طرح پیشنهادی برای جرم انگاشتن اجرای تحریم‌های آمریکا توسط روس‌ها حمایت می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از خبرگزاری رویترز، در تاریخ ۶ آوریل آمریکا تحریم‌های گسترده‌ای را  علیه برخی از بزرگترین شرکت‌ها و تاجران روس اعمال و عمدتا در این تحریم‌ها تلاش کرد تا همپیمانان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را هدف قرار دهد.


هدف آمریکا از این اقدام این بود که مسکو را از بابت اتهام مداخله این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و دیگر فعالیت‌های "بدخواهانه‌" مجازات کند.


دیمیتری مدودف در مصاحبه‌ای در پاسخ به پرسشی درباره لایحه‌ای در پارلمان روسیه به منظور جرم دانستن عمل به تحریم‌های آمریکا علیه روسیه گفت، هدف از این تحریم‌ها و محدودیت‌ها از بین بردن نظام اجتماعی-سیاسی روسیه و آسیب زدن به اقتصاد و برخی از افراد است.


او ادامه داد: اگر این طور باشد پس باید هر گونه عمل به این تحریم‌ها از سوی شهروندان کشور ما یک جرم تلقی شود. هیچ کس نباید این حق را داشته باشد که به این تحریم‌های آمریکایی از ترس مسئولیت‌های کیفری و یا اداری عمل کند.


مدودف تاکید کرد، دولت روسیه باید از شرکت‌های روسی تحریم شده به منظور از بین نرفتن شغل‌ها در این شرکت‌ها حمایت کند.


او در ادامه درباره طرحهایش برای آینده گفت که می‌خواهد بعدا در نقشی مشغول به کار شود که بیشترین میزان منفعت را برای کشورش داشته باشد.
ایسنا 





۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن