تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818263909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیه زبان تهدید درباره خرید S-400 را نمی‌پذیرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ترکیه زبان تهدید درباره خرید S-400 را نمی‌پذیرد
وزیر خارجه ترکیه با حضور در نشست خبری در بروکسل، درباره مسائل مختلف از جمله خرید سامانه‌های پدافندی S-400 از روسیه، بحران سوریه و حضور شبه‌نظامیان کُرد در منبج صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :  «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه امروز (جمعه) گفت که زبان تهدید و تحریم آمریکا درباره خرید سامانه‌های پدافند موشکی S-400 از روسیه را هرگز نخواهند پذیرفت.


چاووش‌اوغلو طی کنفرانس مطبوعاتی بعد از نشست وزیران خارجه ناتو، گفت آنکارا پیشنهادات خوب متحدانش برای فروش سامانه‌های پاتریوت (آمریکا) یا دیگر سامانه‌های پدافند موشکی را ارزیابی می‌کند اما اینکه تهدید کنند خرید سامانه‌های S-400 از روسیه منجر به تحریم‌های آمریکا خواهد شد، غیرقابل قبول است.


به نوشته خبرگزاری «آناتولی» وی با اشاره به مذاکراتش با «مایک پامپئو» وزیر خارجه جدید آمریکا درباره نبرد با تروریسم، گفت این دیدار سازنده بود و درباره خروج عناصر یگان‌های مدافع خلق (YPG) از منبج به توافق رسیدند.


وزیر خارجه ترکیه اما تاکید کرد اگر نقشه‌راهی که با آمریکا به آن رسیدند اجرا شود، ی.پ.گ از منبج خارج می‌شود اما اگر اجرا نشود، آنکارا مجبور خواهد بود خود علیه کُردها در منبج وارد عمل شود، مانند آنچه که در عفرین انجام داد.


چاووش‌اوغلو همچنین با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر استقرار نظامیان فرانسوی در شهر منبج، تاکید کرد فرانسه هیچ حضور نظامی در این شهر ندارد.


منبع: فارس





۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن