تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799193841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداری کردستان: اعتصاب بازاریان بانه و بسته شدن بازار/ تجار بانه خواستار تخفیف 50 درصدی گمرک هستند اما این خواسته به هیچ عنوان ممکن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: استانداری کردستان: اعتصاب بازاریان بانه و بسته شدن بازار/ تجار بانه خواستار تخفیف 50 درصدی گمرک هستند اما این خواسته به هیچ عنوان ممکن نیست
میرزایی با اشاره به اعتصاب بازاریان بانه و بسته شدن بازار این شهر، گفت: بازارهای سقز و مریوان امروز فعال بوده و در حال حاضر تنها بازار شهرستان بانه تعطیل است که مضرات آن شامل مردم این شهرستان خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : سرپرست امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: تعطیلی بازار بانه به دنبال درخواست آنها برای اخذ تخفیف 50 درصدی گمرک است که در حال حاضر 20 درصد تخفیف تصویب شده و تخفیف 50 درصدی ممکن نیست.


رضا میرزایی اظهار کرد: بر اساس اعلام دولت برای جایگزینی پیله وری به جای کولبری، اقدامات لازم برای این کار در استان آغاز شد.


وی افزود: در مرز سیرانبند بانه زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح ساماندهی مرزهای استان فراهم بود و این آمادگی را داشت که کالا از مبادی رسمی وارد کشور و ترانزیت داخلی صورت گرفته و مرزنشینان با بهره گیری از معافیت گمرکی که دارند، کالا را ترخیص کنند.


سرپرست امنیت و انتظامی کردستان عنوان کرد: در بازارچه موقت مرزی خانم شیخان هم با پیگیری‌های انجام شده، امکانات لازم برای گمرک مهیا شد و زیرساخت‌های لازم برای مبادلات مرزی فراهم شد.


وی تصریح کرد: مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که از آن جمله اینکه تجار و بازرگانان بانه خواستار مساعدت در خصوص تخفیفات گمرکی بودند که در این راستا مکاتبات لازم را با مرکز انجام دادیم و اعمال 20 درصد تخفیف گمرکی مصوب شد.


میرزایی ابراز عقیده کرد: کول‌بری نماد بدبختی و مصیبت است، امیدواریم که این عنوان با اجرای طرح ساماندهی مرزها فراموش و پیله وری جایگزین آن شود که به نفع مرزنشینان نیز خواهد بود.


وی اعلام کرد: بر این اساس افرادی که تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد ماهانه 500 هزار تومان تخفیفات گمرکی دریافت می‌کنند و در حال حاضر نیز به دنبال افزایش معافیت گمرکی پیله‌وران به بیش از 500 هزار تومان و به ازای تعداد افراد خانوار هستیم.


میرزایی با اشاره به اعتصاب بازاریان بانه و بسته شدن بازار این شهر، گفت: بازارهای سقز و مریوان امروز فعال بوده و در حال حاضر تنها بازار شهرستان بانه تعطیل است که مضرات آن شامل مردم این شهرستان خواهد شد.


وی معتقد است: افرادی، بازاریان بانه را به این کار اجیر کرده‌اند که آبروی مردم و بازاریان این شهر را زیر سوال ببرند.


سرپرست امنیتی انتظامی کردستان از مردم بانه خواست تحت تاثیر هیچ جریانی قرار نگیرند و اعلام کرد که پیگیر خواسته‌های آنها از طریق قانونی خواهد بود.


وی با اشاره به اینکه تجار بانه خواستار تخفیف 50 درصدی گمرک هستند، عنوان کرد: این خواسته به هیچ عنوان ممکن نیست و بازرگانان بانه باید با این میزان تخفیف وارد کار شوند تا در ادامه کار بتوانیم تخفیفات بیشتر را پیگیری کنیم.


میرزایی در خصوص دلایل نارضایتی بازاریان شهرستان بانه، خاطرنشان کرد: خواسته این افراد افزایش تخفیف گمرکی به 50 درصد است و این درحالیست که بیشترین تخفیفات گمرکی کشور در بنادر هم 25 درصد است و در کردستان امکان اخذ تخفیف 50 درصدی گمرک غیرممکن است و به نفع کشور نخواهد بود.


سرپرست امنیتی و انتظامی کردستان، یادآور شد: مرزهای کردستان آمادگی استقبال از ورود کالا توسط تجار با تخفیف 20 درصدی را دارند.


منبع: ایسنا





۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن