تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817703621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلب حضانت از 7 والدین کودک آزار تهرانی در سال96/ ضرب و شتم کودکان علت عمده کودک آزاری ها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سلب حضانت از 7 والدین کودک آزار تهرانی در سال96/ ضرب و شتم کودکان علت عمده کودک آزاری ها
بیش از 4 هزار تماس در خصوص کودک آزاری با اورژانس اجتماعی تا پایان سال 96 برقرار شده است که در مجموع 146 مورد آن به تایید رسیده و صحت داشته است.
آفتاب‌‌نیوز : معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از سلب حضانت از 7 والدین متخلف به دلیل کودک آزاری در سال 96 خبر داد.


احمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: بر اساس آمارها تا پایان آذر ماه سال گذشته 290 هزار و 366 تماس با اورژانس اجتماعی استان تهران برقرار شده است.


وی در ادامه بیان کرد: 36 هزار و 788 مورد از تماس های فوق با شرح وظایف اورژانس اجتماعی مرتبط بوده است و 253 هزار و پانصد و هفتاد و هشت مورد از تماس ها با اورژانس اجتماعی غیر مرتبط بوده است.


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: بیشترین علت تماس با اورژانس اجتماعی استان تهران در خصوص افراد نیازمند بوده است و کمترین مورد تماس ها نیز به دلیل معلول آزاری بوده است.


خاکی در ادامه یادآور شد: بیش از 4 هزار تماس در خصوص کودک آزاری با اورژانس اجتماعی تا پایان سال 96 برقرار شده است که در مجموع 146 مورد آن به تایید رسیده و صحت داشته است.


وی تاکید کرد: خانواده های نابسامان و ضرب و شتم کودکان علت عمده کودک آزاری های تایید شده در استان تهران است که به تایید اورژانس اجتماعی رسیده و موارد کودک آزاری فوق گروه سنی زیر 12 سال را شامل می شود.


تشکیل یک هزار و شش پرونده در مراکز مداخله در بحران اجتماعی


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اضافه کرد: یک هزار و شش پرونده تا پایان آذر ماه سال 96 در مراکز مداخله در بحران اجتماعی تشکیل شده است و بالاترین مراجعه به این مراکز به دلیل بی سرپرستی و بدسرپرستی بوده است.


خاکی گفت: در پی وقوع کودک آزاری های فوق که صحت گزارش آن ها از طرف اورژانس اجتماعی تایید شده است، تا پایان آذر ماه سال 96 تعداد 7 مورد سلب حضانت از والدین و سرپرستان متخلف صورت گرفته است و این کودکان به مراکز بهزیستی تحویل داده شده اند.


وی اظهار کرد: افزایش تعداد واحدهای اورژانس های اجتماعی به تبع، میزان تماس ها با اورژانس اجتماعی را افزایش داده است و همچنین افزایش آگاهی مردم نیز باعث شده است تا این تماس ها بیشتر شود و البته حساسیت مردم نیز در خصوص معضلات اجتماعی و گزارش دهی آن در خصوص کودک آزاری و دیگر موارد افزایش یافته است.


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: بیشترین میزان تماس های کودک آزاری با اورژانس اجتماعی استان تهران به دلیل گستردگی در استان تهران بوده است.


منبع: باشگاه خبرنگاران





۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن