تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818669099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت شن و ماسه از بستر حریم رودخانه‌های مازندران ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برداشت شن و ماسه از بستر حریم رودخانه‌های مازندران ممنوع شد
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر صیانت از انفال عمومی، گفت: برداشت شن و ماسه از بستر حریم رودخانه‌های مازندران ممنوع شد.
آفتاب‌‌نیوز :  حجت الاسلام محمد علی تقوی فرد در بازدید از طرح تکثیر ماهیان استخوانی مازندران اظهار داشت: دستگاه قضایی تمامی تلاش خود را برای کمک به توسعه پایدار تکثیر، صید و صیادی و برخورد با صیادان غیرمجاز آبزیان در رودخانه‌های استان را صورت می‌دهد.


وی افزود: دستگاه قضایی استان در این امر پیشقدم بوده و با جدیت از این طرح حمایت می‌کند زیرا این طرح‌ها و فعالیت‌ها به صلاح جامعه و عموم مردم است.


تقوی فرد گفت: طرح تکثیر ماهیان به صورت طبیعی یکی از طرح‌های بسیار خوب اداره کل شیلات استان بوده که نیازمند همکاری دیگر ادارات مرتبط استان است.


وی بیان کرد: مردم نقش مهم و میدانی در این موضوع می‌توانند داشته باشند؛ زیرا با حضور مردم می‌توان جلوی بیشترین تخلف را در این امر گرفت و این موضوع باید به عنوان یک فرهنگ در بین مردم و صیادان انجام بپذیرد.


رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هر چقدر مسئولان دستگاه‌های ذیربط در صیانت از این سرمایه ملی بدرستی ماموریت خود را انجام دهند، بدون مشارکت و پشتوانه مردمی چنین حمایت‌هایی بی فایده است.


تقوی فرد تاکید کرد: صیانت از انفال عمومی مانند رودخانه‌ها، دریا و دیگر عرصه‌های ملی در این استان باید با فرهنگ سازی به یک باور عمومی تبدیل شود.


این مقام قضایی افزود: دستگاه قضایی استان حمایت ویژه ای از این طرح به عنوان یک سرمایه ملی و بیت المال داشته و دستورات لازم را به دادستان‌های استان ابلاغ تا با کسانی که با برداشت شن و ماسه ازحریم رودخانه باعث از بین بردن این سرمایه ملی می شوند به شدت برخورد قانونی شود.
تسنیم




۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن