تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818604209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس آمریکا: عامل تیراندازی در مقر یوتیوب، زنی ایرانی تبار به نام «نسیم نجفی اقدم» بود


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: پلیس آمریکا: عامل تیراندازی در مقر یوتیوب، زنی ایرانی تبار به نام «نسیم نجفی اقدم» بود

پلیس سان برونو ایالت کالیفرنیای آمریکا اعلام کرد که عامل تیراندازی در مقر یوتیوب زنی ۳۹ ساله بوده و هویت وی مشخص شده است.


پلیس سان برونو ایالت کالیفرنیای آمریکا اعلام کرد که عامل تیراندازی در مقر یوتیوب زنی ۳۹ ساله بوده و هویت وی مشخص شده است.
به گزارش ایرنا از شبکه خبری سی ان بی سی، مقام‌های پلیس کالیفرنیا اعلام کردند که عامل تیراندازی در مقر یوتیوب در شهر سن برونو شناسایی شده و یک زن ایرانی تبار به نام «نسیم نجفی اقدم» بوده است. همچنین برخی منابع مدعی شده اند که این زن در شبکه‌های اجتماعی فعالیت گسترده‌ای داشته و همچنین گیاهخوار و حامی حقوق حیوانات بوده است. به گفته برخی رسانه ها، ویدیو‌هایی از نسیم نجفی اقدم در شبکه‌های اجتماعی به زبان‌های انگلیسی و فارسی موجود است که در آن‌ها وی از حذف ویدیو‌های خود توسط یوتیوب شکایت دارد. ویدیو‌های وی در یوتیوب بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است و در آن‌ها از سانسور ویدیو‌های خود توسط یوتیوب شکایت کرده بود. این در حالی است که مقام‌های پلیس گفته اند انگیزه وی از این تیراندازی مسائل خانوادگی بوده است. نسیم نجفی اقدم شب گذشته (عصر سه شنبه به وقت محلی) اقدام به تیراندازی در مقر یوتیوب در شهر سن برونو در ایالت کالیفرنیای آمریکا کرد. وی پس از زخمی کردن سه نفر، خود را به ضرب گلوله کشت.
 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


چهارشنبه, 15 فروردين 1397 ساعت 10:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن