تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817759910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متاسفانه برخی به جای تعقل و تفکر در مفاهیم قرآنی به دنبال تخیلات و اعمال شیطانی می‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: متاسفانه برخی به جای تعقل و تفکر در مفاهیم قرآنی به دنبال تخیلات و اعمال شیطانی می‌روند
سخنگوی دستگاه قضا گفت: متاسفانه امروز برخی به جای تعقل و تفکر در مفاهیم قرآنی به دنبال تخیلات و اعمال شیطانی و کارهای خرافاتی می‌روند و چه بسا ما را به کج‌راهه انداخته و زحمات و خدمات ما را به نابودی می‌کشانند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآنی کارکنان قوا قضائیه ضمن تشکر از معاونت فرهنگی قوه قضائیه و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات اظهار کرد: هنوز با وظیفه‌ای که نسبت به قرآن داریم فاصله زیادی وجود دارد. قرآن کلام خدا و پرودگار همه هستی است. خداوند رحمان و رحیم برای رسیدن ما به قله سعادت کتابی را فرستاده که همه نیازمندی‌های ما را در صورت مراجعه به آن رفع می‌کند.


وی افزود: نیازمندیم که با معارف، اخلاق و احکام قرآن بیشتر آشنا شویم. قرآن را یاد می‌گیریم که به آن عمل کنیم. اگر هر یک از ما متخلق به قرآن شدیم با آنچه که هستیم در ابعاد مختلف تغییر خواهیم کرد.


محسنی اژه‌ای اظهار کرد: در راستای آشنایی با قرآن از هیچگونه نیرو، صرف وقت و هزینه نباید دریغ کنیم و در این رابطه صددرصد هزینه کنیم.


وی افزود: اگر با قرآن انس بگیریم ترامپ دیگر کیست؟ سایر ابرقدرت‌های نظامی کیستند؟ چرا باید وحشت کنیم. اگر با اصول قرآنی آشنا شدیم بر اساس منطق حرکت خواهیم کرد نه بر اساس هوا و هوس، بیشتر گرفتاری‌های ما به این دلیل است.


محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز به جای تعقل و تفکر در مفاهیم قرآنی به دنبال تخیلات رفته و به دنبال اعمال شیطانی و رمالی و کارهای خرافاتی می‌روند و چه بسا ما را به کج‌راهه انداخته و زحمات و خدمات ما را به نابودی می‌کشانند و این مساله در طول تاریخ و حتی امروز مصداق دارد.


وی گفت: بعد از این همه رشدی که ما بعد از انقلاب در رابطه با قرآن داشتیم، اگر بگوییم هنوز به درستی به وظیفه خود در رابطه با قرآن عمل نکرده‌ایم، حرف گزافی نیست.


محسنی‌اژه‌ای افزود: اگر بگوییم قرآن هنوز محجور است اشتباه نگفته‌ایم. باید انس بیشتری با قرآن داشته و آن ر را فراگرفته و به آن عمل کنیم.


وی گفت: در موضوعات مختلف بعد از انقلاب در جمهوری اسلامی به قرآن خیلی عنایت شده ولی در برخی موضوعات که در دستور کار قرار می‌دهیم به قرآن مراجعه نکرده و به آن استناد نمی‌کنیم.


منبع: ایسنا





۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن