تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817716483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی وزارت خارجه: مقصد نفتکش سانچی کره جنوبی بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سخنگوی وزارت خارجه: مقصد نفتکش سانچی کره جنوبی بود
سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که مقصد نفت‌کش سانچی کره جنوبی بوده و شایعات منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص کذب و مردود است.
آفتاب‌‌نیوز : بهرام قاسمی سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن تسلیت به مردم ایران و خانواده‌های جان باختگان نفت‌کش سانچی درباره اخبار مطرح شده مبنی بر اینکه نفت‌کش مزبور به مقصد کره شمالی و نه کره جنوبی در حال حرکت بوده، بیان کرد: همانگونه که از ابتدا پس از وقوع این حادثه تلخ بارها بیان شد، مقصد نفت‌کش مزبور کره جنوبی بوده و هرگونه شایعه و اخباری که غیر از این در فضای مجازی مطرح می‌شود، کاملا کذب، مردود، غلط و ناصحیح است.


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی همچنین عنوان کرد که تلاش‌ها برای یافتن بقایای اجساد قربانیان در حال انجام است و سفارت ایران در پکن و سرکنسولگری جمهوری اسلامی در شانگهای و همچنین ستاد تشکیل شده در وزارت خارجه کشورمان کماکان به وظایف خود در این زمینه با تمام توان ادامه می‌دهند.


قاسمی در عین حال بیان کرد: با توجه به یافتن جعبه سیاه و بازخوانی آن که احتمالا می‌تواند سرنخ‌هایی را درباره چگونگی حادثه روشن کند، منتظر نظر کارشناسی دستگاه‌های فنی خواهیم ماند.


*هیچگونه کوتاهی توسط وزارت خارجه صورت نگرفته


وی بیان کرد که وزارت خارجه از ابتدای این حادثه با تشکیل ستاد در مرکز و ارتباط مستمر روزانه بین تهران، پکن و شانگهای کار را دنبال کرده و به بهترین شکلی که می‌توانسته این پیگیری‌ها را انجام داده و هیچگونه کوتاهی در این زمینه صورت نگرفته است. اگرچه متاسفیم جان انسان‌های بیگناه و هموطنان ما در این حادثه از دست رفت، ولی ما قدردان همکاری‌های خوب نمایندگی‌های خود در شانگهای و پکن و ستاد مربوطه در وزارت خارجه و دیگر دستگاه‌های ذیربط کشور هستیم.


سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچینن عنوان کرد: دولت چین هم از ابتدای این قضیه و بعد از برقراری تماس‌های ما، اقدام به تشکیل ستاد بحران کرد و همکاری بسیار خوبی را با ما داشت، ولی نوع حادثه و میزان حرارت و ارتفاع آتش و مجموعه حجم میعانات به قدری بود که امکان هرگونه دسترسی و نزدیک شدن به نفت‌کش را غیرممکن می‌کرد.


قاسمی بیان کرد: ما از امکانات و کانال‌های موجود در این زمینه استفاده کرده و از ابتدای این حادثه با دولت ژاپن، کره جنوبی و سازمان بین‌المللی دریانوردی (ایمو) که در لندن مستقر است، در تماس بودیم.


سخنگوی وزارت خارجه در توضیح بیشتر عنوان کرد: براساس توافقات و مذاکرات صورت گرفته با چین و ژاپن قرار بود که صبح یکشنبه (دیروز) عملیات مشترکی توسط گروه‌های امداد و نجات سه کشور (ایران، چین و ژاپن) انجام شود و بر همین اساس از روز شنبه گروه امداد و نجات سه کشور در محل حضور داشتند و بررسی‌های لازم صورت گرفت که این عملیات با حضور گروه‌های امداد و نجات سه کشور و با تجهیزات ژاپن صورت گیرد که به دلیل افزایش دما و انفجاری‌هایی که صورت گرفت، کشتی غرق شد و عملا این عملیات انجام نشد.


منبع: فارس







۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن