تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818209022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طعنه سنگین عادل فردوسی‌پور به مدیران استقلال!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: طعنه سنگین عادل فردوسی‌پور به مدیران استقلال!
استقلالی‌ها بعد از حمله اینستاگرامی هواداران شان اجازه ندادند حسین حسینی به 90 برود.
آفتاب‌‌نیوز : حسین حسینی به 90 دعوت شده بود تا در گفت و گو با عادل فردوسی‌پور درباره موفقیت‌هایش سخن بگوید. گلری که این روزها ستاره فوتبال ایران است. گلری که خیلی سریع رکورد گل نخوردن در فوتبال مان را شکست‌. نگذاشت این رکورد در اختیار علیرضا بیرانوند باشد و البته نقش مهمی در اوج گیری دوباره استقلال داشته است.


او قرار بود به 90 برود و درباره این درخشش با عادل حرف بزند. مجری 90 گفت: «برنامه را برای حضور حسینی آماده کرده بودیم. قرار بود او بیاید. آقای افتخاری در این زمینه موافقت کرده بود اما یکباره او نیامد. از ظهر امروز شرایط عوض شد. من به جای باشگاه استقلال عذر می‌خواهم. واقعا امیدوارم این اتفاق به دلیل این حرف‌های خرافی نباشد که می‌گویند. واقعا اگر این طور باشد که باید به رمال ها و جادوگر‌ها حق داد که بیایند اطراف تیم‌ها.»


یک باور خرافی وجود دارد که هر بازیکنی به 90 می‌رود‌، اسیر بدبیاری می‌شود. این باور به شدت رواج دارد و بعد  از اینکه خبر حضور حسینی در 90 رسانه‌ای شد، اعتراضات زیادی از سوی هواداران به راه افتاد تا باشگاه استقلال تصمیم بگیرد این بازیکن را به برنامه 90 نفرستد. تصمیمی که دلخوری شدید عادل فردوسی پور را به همراه داشت.


منبع: خبرآنلاین









۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن