تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818149645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک کشاورزی از نمونه‌­های بخش کشاورزی قدردانی می‌­کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بانک کشاورزی از نمونه‌­های بخش کشاورزی قدردانی می‌­کند
بانک کشاورزی از ۱۵۳ کشاورز نمونه منتخب وزارت جهاد کشاورزی در ۱۵۳ حوزه بخش کشاورزی، در تاریخ ۱۱ دی‌ماه قدردانی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : بنابر اعلام بانک کشاورزی، این بانک به عنوان حامی و بازوی مالی دولت در بخش کشاورزی و با هدف ارج نهادن به تلاش و همت تولیدکنندگان این بخش برای توسعه و ارتقای کمی و کیفی تولید که گامی موثر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه خودکفایی، تامین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی و توسعه پایدار کشور است، طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی این بانک از نمونه­‌های ملی بخش کشاورزی قدردانی و تجلیل می‌کند.

بانک کشاورزی همچنین صبح روز دوشنبه ۱۱ دی در سی‌ودومین آیین تجلیل از  نمونه‌های ملی بخش کشاورزی با محوریت «کشاورزی دانش‌بنیان رکن اقتصاد مقاومتی» که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر جهادکشاورزی و سایر مسئولان کشوری برگزار می شود، حضور موثر دارد.

همچنین امسال پرونده یک هزار و ۳۳۶ نفر از کشاورزان در کمیته فنی وزارت جهاد کشاورزی بررسی شده که در مجموع ۱۵۳ نفر شامل ۲۰ نفر در بخش زراعت، ۲۷۰ نفر در باغبانی، ۱۹ نفر در بخش دام و عشایر، ۷ نفر در شیلات، ۲۸ نفر در حوزه آب و خاک و صنایع، ۱۳ نفر در بخش ترویج، ۱۰ نفر در بخش تشکل‌­ها و اتحادیه‌­ها، ۱۵ نفر در منابع طبیعی و آبخیزداری و ۳ نفر در امور اراضی به عنوان کشاورز نمونه ملی انتخاب شده‌­اند.




۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن