تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817759442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهمنامه مجمع جهانی راه ابریشم و ICCAP زمینه‌های همکاری فراوانی ایجاد می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: شهردار رشت: تفاهمنامه مجمع جهانی راه ابریشم و ICCAP زمینه‌های همکاری فراوانی ایجاد می‌کند
تفاهمنامه مجمع جهانی راه ابریشم و ICCAP زمینه‌های همکاری فراوانی ایجاد می‌کند

نشست خبری اختتامیه بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم برگزار شد. به گزارش ایلنا، این اجلاس دو روزه در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد که در روز دوم برگزاری آن علاوه بر مسعود نصرتی شهردار رشت و رئیس مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم، چهره های شاخصی نظیر سید حسن خمینی، حسن غفوری‌فرد عضو کمیته مرکزی حزب‌موتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، پروفسور خوزه ده ونشیا رئیس سازمان بین المللی احزاب آسیایی ICAPP ( آی کپ) و پارک رو بیوگ دبیرکل دبیرخانه ICAPP نیز حضور داشتند. مسعود نصرتی با اعلام اینکه ۷۷ شهر در شبکه جهانی راه ابریشم عضویت دارند،گفت: در حال حاضر ۴ کارگروه فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و محیط زیست فعالیت می کنند.
شهردار رشت و رئیس مجمع جهانی راه ابریشم با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ شهر از شرق چین تا غرب اروپا در این مسیر واقع‌اند، تصریح کرد: ۱۷۰۰ سال به طور نانوشته این پیوند وجود داشته است. نصرتی در ادامه اظهار داشت: در شهر رشت به دنبال ارتقای اقتصادی با نگاه گردشگری هستیم. گردشگری زیرساختی است که رونق بالایی را به همراه خواهد داشت و در بسیاری از این شهرها این ظرفیت وجود دارد. رئیس مجمع جهانی شهرهای راه ابریشم تصریح کرد: ۴۱ شهر ایرانی در این شبکه عضویت دارند و تفاهم نامه امضا شده مابین مجمع جهانی شهر های راه ابریشم و سازمان بین المللی احزاب آسیایی به منظور حضور عضو ناظر به صورت متقابل، زمینه های همکاری های مشترک را فراهم می کند.

در ابتدای این نشست خبری هم دکتر حسن غفوری فرد به بخشی از سوابق پروفسور ونشیا اشاره کرد و گفت: خوزه دونشیا موسس و دبیرکل ICAPP است و این مجمع را در سال ۱۳۷۹ راه اندازی کرد. مجمع مجالس آسیایی یا APA دیگر مجمعی است که راه اندازی کرده اند و به دلیل علاقمندی به ایران دبیرخانه آن را در تهران قرار داده اند که هر سال دوبار جلسه هیات اجرایی و هر دو سال یکبار مجمع عمومی برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره ای به حضور چهره های شاخص در این نشست، اظهار داشت: دکتر نصرتی شهردار رشت با عنوان رئیس مجمع شهرداران جاده ابریشم در این نشست حضور دارد.
غفوری فرد تصریح کرد: پیش از این رئیس جمهور چین تصمیم به احیای این مسیر گرفت و کمیته ای ۸ نفره از اروپا و آسیا تشکیل شد و بنده نیز به عنوان یکی از آن ۸ نفر عضویت دارم. خوزه ده ونشیا نیز با ابراز خرسندی از این نشست گفت: امروز در تهران نشست کمیته دائمی را برگزار کردیم و همچنین میزبان کنفرانس جاده ابریشم بودیم.
رئیس سازمان بین المللی احزاب آسیایی ICAPP در بخش دیگری از سخنانش افزود: به کشور ایران و رهبر و رییس جمهور این کشور بابت تلاش های ویژه ای که برای استقرار صلح در خاور میانه و پیشرفت کشورشان داشته اند تبریک می گویم. وی در پایان بر وحدت مسلمانان شیعه و سنی تاکید کرد و یکی از موارد مورد تاکید در این اجلاس را همین مورد اعلام کرد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ۱۲:۲۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن