تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818733976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش برترین مربی آسیا شد؛ برانکو پنجم +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: کی روش برترین مربی آسیا شد؛ برانکو پنجم +عکس

سایت فوتبال ترایب فهرست برترین مربیان آسیا در سال 2017 را اعلام کرد که بر اساس این رده بندی کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که برای دومین بار این تیم را رهنمون جام جهانی کرد در رتبه نخست برترین سرمربیان سال قرار گرفت.


سایت فوتبال ترایب فهرست برترین مربیان آسیا در سال 2017 را اعلام کرد که بر اساس این رده بندی کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که برای دومین بار این تیم را رهنمون جام جهانی کرد در رتبه نخست برترین سرمربیان سال قرار گرفت.
بر اساس رده بندی سایت فوتبال ترایب کی روش نفر اول است و برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه پنجم جای گرفته. ۱. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کی روش به این دلیل به عنوان برترین مربی آسیا در سال 2017 انتخاب شد که تیم ملی فوتبال ایران را برای دومین بار پیاپی به جام جهانی برد. علاوه بر آن تیم ایران در مقدماتی جام جهانی کمترین گل را دریافت کرد و فقط در بازی آخر خود که مقابل سوریه بود دو بار دروازه اش را بسته شده دید. تیم ایران در 12 بازی پیاپی نیز گل نخورد. ۲. رامون دیاس - سرمربی تیم فوتبال الهلال ۳. یون جونگ گوآن - سرمربی تیم فوتبال اوزاکا ۴. تاکافومی هوری - سرمربی تیم فوتبال اوراوارتس ۵. برانکو ایوانکوویچ – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برانکو در سال 2017 تیم فوتبال پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر ایران رساند و این تیم را تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز برد.


 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


شنبه, 16 دی 1396 ساعت 11:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن