تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817752245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دوره ارشد MBA ماستریخت هلند در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: برگزاری دوره ارشد MBA ماستریخت هلند در ایران
هادی سیّاری، رئیس انجمن کسب و کار ایران، از برگزاری دومین دوره معتبر بین المللی کارشناسی ارشد مدیریت کسب وکارMBA ماستریخت هلند در ایران خبر داد. به گزارش روابط عمومی انجمن کسب و کار ایران ، هادی سیّاری در نشست کارآفرینان ، با بیان اینکه بایستی برای کسب و کارهای ایرانی راهبران و مدیرانی را پرورش داد که توانایی رهبری و مدیریت تغییرات را داشته باشند از برگزاری دومین دوره معتبر بین المللی کارشناسی ارشد MBA ماستریخت هلند در ایران خبر داد. وی اظهار داشت مدرسه عالی کسب و کار ماستریخت که یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز مدیریت در کلاس جهانی است ،توسط بزرگترین مراکز جهانی اعتبار سنجی نظیر ACBSP , AMBA IACBE ATHEA, و …. اعتباربخشی گردیده است و هم اکنون دوره بین المللی کارشناسی ارشد MBA ماستریخت برای دومین بار در ایران و به همت اندیشه ماهان ( سازمان فنی و حرفه ای کشور) با نظارت علمی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان برگزار می گردد. هادی سیاری افزود: مخاطبین این دوره معتبر بین المللی ، مدیران عالی ؛ کارآفرینان و پیشتازان کسب و کار می باشند که ضمن تمایل به ادامه تحصیل در یک بستر بین المللی، در نظر دارند مهارتهای مدیریتی ورهبری خود را مطابق با استانداردهای بین المللی ارتقاء دهند. در این دوره مدیران دارای رزومه حرفه ای با آخرین متدها و الگوهای مدیریتی آشنا شده و با مطالعه بر روی کسب و کارها و سازمان های بین المللی، برای هدایت و راهبردی کسب و کار یا سازمان خود مجهز به نگرش جهانی می شوند.  
برگزاری دوره ارشد MBA ماستریخت هلند در ایران
وی در ادامه اظهار داشت : متدولوژی این دوره بر اساس به روز ترین استانداردهای جهانی و با استراتژی حل مسائل شخصی داوطلبان دوره با نگاهی کاربردی مهارتی و مهارت محور طراحی گشته است . همچنین در این نشست ؛ محسن مهذب مدیر روابط بین الملل اندیشه ماهان با اعلام آغاز ثبت نام دومین دوره کارشناسی ارشد MBA هلند در ایران اظهار داشت که از مزایای این دوره ویژه بین المللی می توان به اعطای پذیرش رسمی آن مرکز و دریافت ریزنمرات و مدرک کارشناسی ارشد ماستریخت و امکان حضور در ماستریخت هلند وگستره وسیعی از همکاران بین المللی رسمی ماستریخت در دنیای بین الملل اشاره کرد. وجه تمایز ویژه این دوره ،حضور مدیران عالی در این دوره بین المللی است که امکان گسترش روابط کسب و کار برای متقاضیان و شکل گیری یک شبکه ارتباطی کسب و کار میان آنان است.وی ادامه داد دوره بین المللی MBA هلند نیاز به مدرک زبان ندارد اما لزوم تسلط به زبان انگلیسی جزو نیازهای اصلی حضور در دوره است.همچنین از مزایای این دوره بین المللی در ایران عدم صرف هزینه های سرسام آور اقامت و زندگی در اروپا است. مهمترین موضوعی که باید به آن اشاره کرد حضور اساتید برجسته و برند بین المللی در این دوره است. مهذب گفت : شروع دوره February2018 (بهمن ۱۳۹۶) است که به دلیل استقبال بی نظیر از این دوره و ظرفیت محدود اولویت با متقاضیانی است که زودتر به مصاحبه با ماستریخت معرفی گردند. تیم مشاوره تخصصی دپارتمان بین المللی به تمام سوالات مخاطبین پاسخگو میباشد. مدیران محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی اندیشه ماهان به شماره ۸۸۴۰۱۳۱۳ تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی msm.mahanbs.com مراجعه نمایند .

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۶ - 02 January 2018





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن