تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823953516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورهای اروپایی ارزان


واضح آرشیو وب فارسی::



سفر به اروپا از زمان قاجار تا کنون به عنوان سفری لوکس شناخته شده است و همیشه مسافرین مجبور به پرداخت هزینه های نجومی برای سفربه اروپا بودند و امروزه هم این روال همچنان پا برجاست. شرکتهای خدمات مسافرتی زیادی در ایران با استفاده از نام تور اروپا درصدد کسب سودهای کلان از مسافرین بودند و هستند و از این مسئله غافل هستند که در بازار رقابت کنونی دیگر جایی برای یکه تازی و کسب سودهای کلان وجود ندارد. در این بین دفتر خدمات مسافرتی آیشم با برنامه ریزی های دقیق و کاهش هزینه های اضافی که در سایر پکیج ها لحاظ می شد، تمام تلاش خود را انجام داد تا تا از این پس تورهای اروپایی برای تمام مسافرین و اقشار جامعه قابل خرید باشد و بتوان با کمترین هزینه به این مقاصد سفر کرد. در ادامه به معرفی مسیرهایی میپردازیم که میتوانید با کمترین هزینه به آنها سفر کنید.

تور یونان

تور یونان از جمله مسیرهایی در حوزه شنگن است که به دلیل نزدیکی به ایران و وجود پرواز مستقیم با هواپیمایی ایجین از تهران به آتن می توان به راحتی و با کمترین هزینه به آن سفر کرد از جمله شهرهایی که در یونان بسیار مورد توجه قرار گرفته است میتوان به آتن، سانتورینی، هراکلیون، میکونوس، تسالونیکی و بسیاری شهرهای دیگر اشاره کرد.

تور اسپانیا

تور اسپانیا مسیری در حوزه شنگن است که جاذبه های زیادی را برای سفر دارد و میتواند کلیه سلیقه ها را از خود راضی نگه دارد. اگر در سفر به اسپانیا به دنبال آثار باستانی هستید اگر به دنبال سواحل زیبا هستید اگر به دنبال خرید هستید و یا هر هدف دیگری ک از سفر خود دارید میتوانیدد به راحتی به هد خود دست یابید. شهرهایی که در اسپانیا تقاضای بیشتری برای سفر دارند شامل بارسلونا، مادرید، والنسیا و مالاگا می باشد که به راحتی می توانید با یک تماس با دفتر خدمات مسافرتی آیشم و کسب اطلاعات لازم از خدمات تور اسپانیا بهره مند شوید.

تور فرانسه

تور فرانسه هم که دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد و از جمله مقاصدی است که از تمام دنیا برای سفر به این کشور برنامه ریزی میکنند. هرچه از دیدنیهای بی نظیر فرانسه نام ببریم باز هم کم است. موزه لوور، برج ایفل،کلیسای نتردام،خیابان شانزه لیزه و ...فقط تعدادی از جاذبه های پاریس هستند. در ضمن شما میتوانید با ویزای شنگنی که از فرانسه دریافت میکنید به کشورهای همسایه فرانسه از جمله بلژیک-لوکزامبورگ-سوئیس-اسپانیا و ایتالیا سفر کنید و لذت سفر را چندین برابر کنید. شهرهای دیگری که در کشور فرانسه از جذابیت بیشتری برخوردار است شامل شامونیکس،نیس،کن،مارسی،بوردو،لیون و لیل می باشد. جهت اطلاع از پکیج های تور فرانسه و تورهای اروپایی میتوانید با شماره ی 22277790 با کارشناسان آیشم تماس حاصل فرمائید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن